Ked idem na skutry tiez si na mne kazdy skusa tesnotky aj ked je to motorove vozidlo a nechodim pomali. Preto od isteho casu nechodim po kraji ale skoro stredom jazdneho pruhu ( na ktory mam narok) aby som sa mal kam uhnut.
Triskac - a preco si vobec predtym jazdil po kraji? Ved skutrista ma narok na cely pruh, nemusi jazdit ako cyklista po rozbitom okraji. Kludne si jazdi stredom pruhu, nikto ti nema pravo za to nadavat.
http://www.ndsas.sk/zakon-o-cestnej-premavke/44355s .....Mimo obce....... Vodič je povinný na vozovke alebo v jazdnom pruhu jazdiť vpravo pri pravom okraji vozovky alebo jazdného pruhu.
Chápem problémy ktorým čelí cyklista či moped na ceste, sám sa preto na bicykli vyhýbam úzkym a frekventovaným cestám. Ale zákon sa má dodržiavať. Aspoň trochu teda.
Jazdievate niekto v BA do prace na biku?
Ked je pekne, rano aj vecer vidavam slusny pocet cyklistov,
len neviem, ci uzivaju toto forum.
Na frekventovanych cestach (Sancova, Bajkalska) vyuzivate radsej vozovku alebo chodnik?
Preferujete individualnu alebo skupinovu jazdu?
miso_BA odpovedám na tvoju anketovú otázku: do práce chodím na bajku, ale našťastie je moja trasa na 90% po cykloceste. Do mesta ale chodím často a hlavným ťahom sa snažím vyhnúť. Keď sa nedá ináč, tak riskujem aj v hustej premávke
Ked je pekne, rano aj vecer vidavam slusny pocet cyklistov, len neviem, ci uzivaju toto forum.
Užívajú.
Na frekventovanych cestach (Sancova, Bajkalska) vyuzivate radsej vozovku alebo chodnik?
Šancová - vozovka, chodník je tu pre cyklistu nepoužiteľný, na Bajkalskej radšej cyklochodník ale tú nemám po ceste do práce.
Preferujete individualnu alebo skupinovu jazdu?
Individuálnu, neviem si predstaviť skĺbiť ľudí z rôznych častí mesta dochádzajúcich do rôznych častí mesta v rôznych časoch podľa toho ako im začína pracovná doba.
Ahojte, potreboval by som nejaké články, texty zaujímavosti hocičo o materiáloch používaných na Rám biku. najlepšie po slovensky alebo nejaké preložené , môže aj po anglicky . Z bikera mám to stručné porovnanie 4 najpoužívanejších materiálov, ale niečo na takom podobnom princípe hľadám. Ak by niekto vedel o niečom môžete mi do správy napísať.
Ďakujem pekne
Individuálnu, neviem si predstaviť skĺbiť ľudí z rôznych častí mesta dochádzajúcich do rôznych častí mesta v rôznych časoch podľa toho ako im začína pracovná doba.
Astro, zober si ako priklad MHD-cku, ludia sa tiez dopravuju odvsadial vsade, no napriek tomu prejdu cast cesty spolu v hojnom pocte po rovnakej trase a v rovnakom case. To, ze cestujucich je viac ako cyklistov vysvetlovat nemusis. V pocte cyklistov ale problem nevidim. Pocas 25 min jazdy do prace vidavam 5-10 cyklistov na vozovke a dalsich 5-10 na chodnikoch. Ak uvazim, ze by niektori z nich vyrazili v priemere o 10 minut skor, aby sa zosynchronizovali, mohla by sa vytvorit skupinka po 5 cyklistoch, co bohato staci na bezpecne pouzitie pruhu (uz som vysvetloval ako).
Neslo by o stratu casu. Cas, ktory by si stratil pred jazdou, by si ziskal skorsim prichodom do prace. Jazda po chodniku zabere ovela viac casu.
Navyse, je prirodzene, ze nie kazdemu moze vyhovovat konkretna navrhnuta cyklojazda, ale kazdemu som dal tiez moznost si navrhnut vlastnu. Ked je malo navrhov, tazko sa z toho da nieco vyskladat. Uznam, ze by bola ovela sikovnejsia aplikacia, ktora by automaticky vyhladala cyklistom efektivnu trasu, tak aby sa co najviac zoskupili (ak nieco take poznas, daj mi vediet). Nejak ale treba zacat.
Ja som tiez povodne nedbal, ci jazdim sam alebo nie. Arogancia vodicov mi vsak radikalne zmenila nazor.
Ja budem jazdievat tiez na bicykli do prace a do skoly z Horskeho parku a tak rozmyslam, ktora trasa odtial je najlepsia ku Ekonomickej univerzite...ci ist cez Mlynsku dolinu alebo nejakym inym sposobom. Do prace na Trnavskom by som siel zrejme cez Hlboku a od SAV asi po Sancovej.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Chápem problémy ktorým čelí cyklista či moped na ceste, sám sa preto na bicykli vyhýbam úzkym a frekventovaným cestám. Ale zákon sa má dodržiavať. Aspoň trochu teda.
Ked je pekne, rano aj vecer vidavam slusny pocet cyklistov,
len neviem, ci uzivaju toto forum.
Na frekventovanych cestach (Sancova, Bajkalska) vyuzivate radsej vozovku alebo chodnik?
Preferujete individualnu alebo skupinovu jazdu?
len si musia dať pozor z ktorej strany obiehajú (resp sa predný spúšťa dozadu)
Kde si take nieco pocul? Lebo citat v predpisoch si to nikde nemohol.
http://ekonomika.sme.sk/c/7736703/bicykle-favorit-ozivaju-s-ceskoslovenskou-znackou-a-cenovkou-luxusu.html?ref=njct
Áno.
Užívajú.
Šancová - vozovka, chodník je tu pre cyklistu nepoužiteľný, na Bajkalskej radšej cyklochodník ale tú nemám po ceste do práce.
Individuálnu, neviem si predstaviť skĺbiť ľudí z rôznych častí mesta dochádzajúcich do rôznych častí mesta v rôznych časoch podľa toho ako im začína pracovná doba.
Ďakujem pekne
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_frame
http://www.rodbikes.com/articles/material-world.html
Astro, zober si ako priklad MHD-cku, ludia sa tiez dopravuju odvsadial vsade, no napriek tomu prejdu cast cesty spolu v hojnom pocte po rovnakej trase a v rovnakom case. To, ze cestujucich je viac ako cyklistov vysvetlovat nemusis. V pocte cyklistov ale problem nevidim. Pocas 25 min jazdy do prace vidavam 5-10 cyklistov na vozovke a dalsich 5-10 na chodnikoch. Ak uvazim, ze by niektori z nich vyrazili v priemere o 10 minut skor, aby sa zosynchronizovali, mohla by sa vytvorit skupinka po 5 cyklistoch, co bohato staci na bezpecne pouzitie pruhu (uz som vysvetloval ako).
Neslo by o stratu casu. Cas, ktory by si stratil pred jazdou, by si ziskal skorsim prichodom do prace. Jazda po chodniku zabere ovela viac casu.
Navyse, je prirodzene, ze nie kazdemu moze vyhovovat konkretna navrhnuta cyklojazda, ale kazdemu som dal tiez moznost si navrhnut vlastnu. Ked je malo navrhov, tazko sa z toho da nieco vyskladat. Uznam, ze by bola ovela sikovnejsia aplikacia, ktora by automaticky vyhladala cyklistom efektivnu trasu, tak aby sa co najviac zoskupili (ak nieco take poznas, daj mi vediet). Nejak ale treba zacat.
Ja som tiez povodne nedbal, ci jazdim sam alebo nie. Arogancia vodicov mi vsak radikalne zmenila nazor.