Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tie 2015 sú práve pre 36 vidlice - zostávajú aj naďalej rovnaké.
2016 ako píšeš sú pre 32 34 a aj 40mm čiže doteraz neboli vôbec.

2013 spacery sú na zníženie zdvihu, takže to je niečo úplne iné ako zmena objemu komory. :)
Zobraziť komentár 06.06.2015 - 12:56:57
00
Musím to vygoogliť, ale bolo od nejakej tuším americkej firmy a vyzeralo to celkom zaujímavo
Zobraziť komentár 06.06.2015 - 18:37:47
00
https://www.youtube.com/watch?v=4W_4dlw_Ll4
Toto mi zacal robit tlmic. Klope to aj pri stlaceni aj roztahovani vo vsetkych CTD rezimoch. Viete niekto co to moze byt ? Kdesi som tu cital o nejakej ihle ktora naraza a vydava taketo zvuky. Moze to byt nieco take ? Mozem stym jazdit bez toho aby som to este zhorsil ??

EDIT: Takze ako pise lapierre, chyba bola niekde inde... s tlmicom to nema nic, aj zadna stavba je OK.
Sorry za zbytocny post.


Naposledy upravil miso00 dňa 09.06.2015 - 19:16:13, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 08.06.2015 - 23:41:27
00
Toto sa mi nepodobá na zvuk, ktorý zvykne vydávať tlmič. Robí to aj pri rôznych nastaveniach reboundu?
Zobraziť komentár 09.06.2015 - 08:13:10
00
Mišo00: nechcem kresliť čerta na stenu, ale skontroluj si zadnú stavbu - hlavne za stredovým zložením

Lapierre : myslel som toto, aj keď tu V popise nič nieje, niekde mali napísané, že to je na 2013
http://www.pushindustries.com/collections/fork-products/products/trek-fox-float-drcv-32mm-150-air-volume-tuning-kit
Zobraziť komentár 09.06.2015 - 18:10:27
00
No ale takéto spacery Fox nikdy nevyrábal. :)
Preto som nerozumel tomu, že je v tom chaos a stále to menia. Ale už je všetko jasné...
Zobraziť komentár 09.06.2015 - 23:25:49
00
Ahojte, priatelka jazdi GHOST AMR 6559 2014, vidla FOX 32F O/C CTD 130 mm 15 QR (evolution series 2014). Po cca 500km na lavej nohe, na spodku, kde sa nachadza imbusova sroba (zrejme drziaca cartrige/damper shaft) pusta vidlica malinko olej. Srobu som dotiahol ale okolie zavitu sroby stale pusta male mnozstva oleja. Viete mi poradit o co sa moze jednat? V respektive ci je to na domacu opravu (vymena tesnenia) alebo bude potrebny servis? Vopred vdaka za akekolvek rady a postrehy.
Zobraziť komentár 15.06.2015 - 09:09:55
00
Mozno bude stacit len vymenit "crush washer" (plastova podlozka pod tymy imbusmi). Ak nie, tak na konci shaftov pred zavitom je take malinke tesnenie, tak mozno to bude poskodene.

//edit:
service.foxracingshox.com
service.foxracingshox.com
Zobraziť komentár 15.06.2015 - 12:47:32
01
Ferisko vdka za info, mas skusenosti s takouto miniopravou? bol by si ochotny sa na to mrknut a pripadne to opravit? samozrejme za €
Zobraziť komentár 15.06.2015 - 14:13:35
00
Skusenosti by aj boli, je to ten najzakladnejsi servis vidlice a v podstate celkom jednoduchy. Ale v poslednej dobe sa vyhybam tejto robote aj u svojich bikov, lebo casu je malo a navyse sa pri tom vzdy nasvini co v dvoj izbovom byte "bez dielne" nie je idealne :lol: Navyse hlavny problem v tomto pripade nie je ani tak robota ako material. Tie crush washer podlozky su bezne v malych servisnych sadach (tie zo stierakmi) ale tie male tesnenia co su na konci shaftov netusim. Asi predajne len vo velkych sadach na full rebuild. Plus je riziko ze problem bude niekde inde (poskodene spodne nohy alebo shaft ...) A este treba olej Fox 10wt green alebo Fox 20wt gold (len neviem ci na novy gold ma 2014 vidlica uz prisposobene stieraky) a vazelinu (rsp slick kick, slick honey alebo nieco podobne).

Skus niekoho kto sa s takymito vecami zaobera, napr. tu na fore Lapierre. Ale nevylucil by som ani reklamaciu kedze hovoris ze vidla ma 500km, asi bajk nebude velmi stary.
Zobraziť komentár 15.06.2015 - 22:02:30
01
Ferisko dakujem za info. Dufam ze to nebude nic vazne, kedze vidla je v podstate nova a velmi sa mi ju nechce davat na reklamaciu a cakat mesiac bez jazdenia. Subjektivne chodi fajn, nedrhne a nedostala ani nijak extra zabrat. Uvidime co povie servisak v BA. Holt Fox 2013/14 bol ale plny pruserov.
Zobraziť komentár 16.06.2015 - 11:08:10
00
Bude to zrejme len natečený olej v uložení skrutky v piestnici vzduchovej komory, druhá možnosť je O-krúžok. Crush washer je len na zabezpečenie kontaktu skrutky a vonk. nôh, no a pri verzií s imbusom myslím ani nie je (?).

iron.hide-ov Brain po repase ... už len otestovať. ;)

Prílohy:

Brain.JPG
Brain.JPG 638.11 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 16.06.2015 - 12:35:50
03
ako to slo ? co dusik ?
Zobraziť komentár 16.06.2015 - 12:39:06
00
Tak je to na dlhšie ako bežný tlmič, musel som použiť viac aj toho svojho Brainu, no v rukách to funguje dobre. Akurát sa mi nepodarilo dostať priamo k zotrvačníku, bude to zrejme zalepené silným lepidlom... tam však nie sú žiadne kritické tesnenia. Tu som akurát dával vyrábať aj tesnenia do vzduchovej komory, to na hlavnom pieste je atypické.
Tlakovanie dusíkom už nejaký ten rok nie je problém, toto mám vyriešené ... tlakuje sa rovnako ako všetky bežné Floaty. ;)
Zobraziť komentár 16.06.2015 - 12:48:14
01
Vratim sa k spominanemu piskaniu. Nahral som to na video. Chcem mat istotu, ze sa nic tym nekazi, tak hladam info kde sa da.

Fox 36 Van RC2 whistle soundsOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 16.06.2015 - 20:23:23
00
keyboard_arrow_up