Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Cavte. Pocul som o moznosti konverzie z rychlo upinanku na "pevnu osku". Nejde o standardnu pevnu osku. Ma niekto s tym skusenosti? Co na to clovek potrebuje? Ma to vobec vyznam?
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 09:02:18
00
Na bývalom Reigne som mal vzadu miesto klasického rýchloupínaku 10 mm rýchloupínak. Potrebuješ náboj, čo takýto pevnejší rýchloupínak umožňuje použiť. Používal som DT 350 náboj a Novatec QR215 upínak.

Vyzerá takto. Kupoval som ho v Dema Senica, len mi nejak nechce načítať ich stránku.
http://ebike.hu/products/wheel/quick-releases/rear/11692_novatec-rear-qr-215r-for-d362sb/
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 09:04:42
00
praveze som pocul, ze nic nepotrbujes menit ( keby som menil naboj , tak tam dam klasicku osku ). Cize otazka je ci sa to vobec vyplati tam davat tenku osku.....
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 09:30:52
00
Zakladny predpoklad je, ze musis mat naboj, ktory to umoznuje napr. tento Novatec/Force:
http://www.bicycles.sk/shop/naboje/force/naboj-force-4x1-zadny-na-kotucovu-brzdu/6117/
http://www.bicycles.sk/shop/naboje/osky/
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 10:00:10
00
no ja som cital ze nic nemusis menit, ze nietko robi aj osky ktore das namiesto QR. Len ci to spevnenie kostry stoji zato .....
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 10:24:02
00
Kde si cital alebo pocul (dva posty, dve moznosti), ze nic nemusis menit? Namiesto QR bez vymeny osky mozes dat zas len nieco s priemerom 5 mm ako ma QR, takze si s pevnostou nepomozes.
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 10:30:16
00
Čítal to v Biker-ovi. Tam uvádzajú ako polovičné riešenie systém RWS od DT Swiss. Tie majú osku, korá sa zmestí do 9 mm náboja vpredu a 10 mm náboja vzadu, no majú širší priemer a tak by mali ponúkať väčšiu tuhosť.
Alebo systém od BBB, ktorý ponúka osky na 9mm, ale využívajú imbusové ukončenie čím by zase mala narásť tuhosť.

Otázka teda je, či sa oplatí do toho investovať a či bude tie iné osky aj cítiť napr. v zákrute.
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 10:48:16
00
To ano, RWS sa da pouzit, ale vzdy namiesto povodnej osky a/alebo koncoviek a hlavne to musi naboj dovolovat.
Co sa tyka spevnenia, uzivatelia tvrdia, ze to pomaha. Ako moc zavisi od konkretnej vidly a ramu.
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 10:57:27
00
noooo tak sme sa konecne pochopili ;-) Zle sa vynadrujem. Jedna sa mi o to, ci ma niekto osobnu skusenost. Hlavne si sa zvysi tuhost ramu / vidlice. Os DT swiss asi toto : http://www.dtswiss.com/Components/RWS/RWS-Thru-bolt-en
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:02:20
00
Napis, ake mas naboje a mozno ti potom niekto poradi, ci mas o tom vobec uvazovat.
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:05:01
00
U mňa na Reigne to moc cítiť nebolo. Má zadnú stavbu zvarenú ako jeden kus a povesenú na vahadlách. Pri niektorých 4-čapoch, ktoré majú tenšie rúrky to niečo pomôcť môže. Po prechode na Yetiho cítim, že zadná stavba je podstatne tuhšia. Ale je tam viac faktorov, iná konštrukcia, pevná zadná a karbón.
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:13:25
00
ja to mám a je to určite tuhšie... :) a samozrejme keď máš 240s, tak si vysmiaty :)
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:14:19
00
A na môjho Rockera by šlo nahodiť dozadu RWS osku na Deorečkový náboj ? Mne sa tá zadná stavba strašne krúti a možno by to niečo spravilo aj s tým vibrovaním zadnej brzdy.
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:24:13
00
V podstate zhrnutie: ak mam peniazky, tak do toho mozem ist, nic tym nedoserem, a mozno budem prekvapeny. Pytal som sa hlavne preto , lebo v sucasnej dobe clovek vidi vela "vylepsovakov" a sam nevie ci je to len marketing, alebo to ma aj zmysel. Mam obstarozneho Speslika (katoalog), mozno mu to pomoze ;-)
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:26:10
00
nie, iba že by si vymenil náboj
Zobraziť komentár 29.04.2014 - 11:26:18
00
keyboard_arrow_up