Ako prvé len pripomeniem, že sa nesťažujem, ale pýtam sa len na názor. Ako písal Scarinko, vidím to len z pohľadu zákazníka, preto sa na to pýtam.
Doplňujem info, že ide o Savu z Alzy (gravel v karbóne). Predtým, než tu začneme mať poznámky o Číne, tak len doplním, že je celý na 105-ke. Tým, že to je bike z alzy a alza nemá servisne pracoviska, rozhodli sme sa to dať urobiť do servisu. O tom servise som mal už skôr svoj názor, ale pre rýchlosť, resp dostupnosť som prikývol na to, že to môžeme dat urobiť aj tam ("veď je to len nastavenie prehadzovačky"). Žiaľ s vyššie spomínaným výsledkom. Peniaze dostali také, aké si zapýtali, čiže 25 eur (aby ste si nemysleli, že im bolo odmietnuté zaplatiť).
Ale vsak ja ti Turbi nikde nerozporujem ze robota stoji a zaberie tolko kolko to je, nebodaj ze si vymysleli ze im to tolko trvalo.
Ale stojim si za tym, ze slusny obchod by mal jasne zakaznika informovat a mat od neho suhlas s tym co / v akom cenovom rozmedzi sa bude robit. A ak to ides prekrocit, tak mi pride uplne normalne mat suhlas zakaznika. Nemyslis si? A xcboy to zjavne nevedel. Ja tiez neviem, mozno je uplne normalne zakaznikovi v cykloservise povedat ze jeho servis bude stat +-150% "beznej ceny"... Ale ja som po navsteve autoservisu ozaj nebol spokojny s +100%
Ja ti nerozporujem. Tak ako ty si si skôr myslel ze to bolo asi kupovane /co nakoniec nebolo/ v tom istom obchode tak sme kalkulovali ze to má byt ukon zdarma tak je aj normalne ze zakaznkovi treba predostriet rozpocet. Ty si to tu extra rozmienal na drobne no prapôvodna otazka tak nestala.
Kazdy servis ma nejakú hodinovku... To akože treba zákazníka informovať dopredu, ze za úkon bude treba platiť a nebude to gratis? ? Akože idem kúpiť 3 rožky tak nebudem platiť lebo to je iba pár centov? To ze je tam nahodena 105 nič nemení na tom ze tam môže byt nejaký problém od výroby...
precitat ajte si este raz co som ja/ini pisali. Pretoze ja/xcboy o voze, vy o koze.
Xcboy - z toho co pises, nie, niesi jediny komu pride pristup toho servisu nie (celkom) ok.
Edit: ale ak ukon netrval cele 2hod po ktorych volali, ale len "par minut" a ich hodinova sadzba je tomu prisluchajuca, tak je samozrejme vsetko ok (bral som mtbiker cennik s 10€ za stelovanie ako taky standard)
Tak niektore servisy mavaju aj 100% prirazku na internetove znacky a mnohi tiez zvyknu byvat podrazdeni servisovat bicykle, co neboli kupene u nich. Napr. taky Kaktus.
Xcboy nech pozrie cennik servisu, ci v nom nemaju uvedene aj ceny za konkretny ukon. Vela servisov to tak ma. Ak bez konzultacie so zakaznikom uctovali v hodinovych cenach a nie cenu za konkretny ukon (=nastavenie radenia), nevidim dovod platit viac ako ukonovu cenu.
Nepoznám žiadneho auto mechanika ktorý by si zapýta pár € keď zo servisom strávi niekoľko hodín kvôli strhnutej skrutke napríklad... Prečo by to malo byt v bike servise iné? Aj tak nikto z nás nevie co s tým všetko robili takže sú to stále len dohady...
Je uplne jedno co s tym robil, to zakaznika nezaujma. Zaoberaj sa podstatou problemu a nie vecami, co su kazdemu jasne a nikto ich tu nespochybnuje - ze zadarmo ani kura nehrabe.
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
Ako prvé len pripomeniem, že sa nesťažujem, ale pýtam sa len na názor. Ako písal Scarinko, vidím to len z pohľadu zákazníka, preto sa na to pýtam.
Doplňujem info, že ide o Savu z Alzy (gravel v karbóne). Predtým, než tu začneme mať poznámky o Číne, tak len doplním, že je celý na 105-ke. Tým, že to je bike z alzy a alza nemá servisne pracoviska, rozhodli sme sa to dať urobiť do servisu. O tom servise som mal už skôr svoj názor, ale pre rýchlosť, resp dostupnosť som prikývol na to, že to môžeme dat urobiť aj tam ("veď je to len nastavenie prehadzovačky"). Žiaľ s vyššie spomínaným výsledkom. Peniaze dostali také, aké si zapýtali, čiže 25 eur (aby ste si nemysleli, že im bolo odmietnuté zaplatiť).
Podla mojho nazoru ti v tomto pripade ti uctovali malo. Plati to co pise Turbi.
Za mňa celkm drahá diagnostika, keď ti ani nepovedali kde je problém. Teraz nevieš či máš vymeniť nejaký nekompatibilný komponent, alebo priateľku
Dámske biky sú ozaj niekedy plné "múch", ale nie vždy je problémom ich zlý technický stav
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
Presne.
Ja by som dokonca cakal takto (to iste tu pisem cely cas): Otazka je, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela. Ak nie, tak nauctovat tarifu toho co nad tym stravil.
Rozprával som s priateľkou čo všetko jej vlastne povedali. Citujem predajcu: "Skúšal to ladiť, ale vždy naladil len do polovice lebo potom sa mu tá druhá rozladila. Buď boli naladené ľahšie prevody, alebo ťažšie. Proste tam to neradí jak má, možno bowdeny niekde sa zadrhavajú a lanko nedotiahne, možno kazeta, možno prehadzovačka. Nechceli sme do toho vrtať aby to neovplyvnilo záruku."
Z toho mi vyplýva, že 2 hodiny sa hrali so skutkami a neskúšali nič z toho, čo bolo menované vyššie.
Je uplne jedno co s tym robil, to zakaznika nezaujma. Zaoberaj sa podstatou problemu a nie vecami, co su kazdemu jasne a nikto ich tu nespochybnuje - ze zadarmo ani kura nehrabe.
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
niektori tupci nevedia nastavit ani prehazku,a ty sa ides dozadovat ci vie,ze co je ukolova praca,?
Tých 25,- € za 2 hodiny práce mechanika imho rozhodne nie je prehnaná cena, no férovejšie by za mňa bolo po narazení na problém zavolať zákazníčke s nečím ako: "Počujte, to nastavenie prehadzovačky nebude také easy, niečo je tam zle a nevieme čo. Môžeme to nechať tak a bicykel viete reklamovať u predajcu, alebo môžeme hľadať príčinu, čo ale môže byť x vecí, môže to trvať dlhšie a celý servis sa tak môže výrazne predražiť. Ktorú možnosť preferujete?"
V servise sa ale automaticky pustili do hľadania príčiny, ktorú ale ani nenašli a problém neodstránili, no zákazníčku aj tak "nadmerne skasírovali." Samozrejme, sú aj horšie veci, no úplne najšťastnejšie riešenie to imho nie je...
copyrightimages.squarespace-cdn.com images.squarespace-cdn.com
Vzdy sa najde niekto lacnejsi. Asi tolko k ultralacnym karboňakom. Co ak ram ma vadu , je vykruteny a preto sa to neda naladit??
Keby mam orezany rozpocet, tak radsej vezmem zakladny alu model od domaceho vyrobcu.
Aspon by som mal zaruku, ze bike nebude viac v service ako na ceste.
Ak sa ukáže, že zakúpený výrobok je chybný alebo jeho vzhľad či funkčnosť nezodpovedajú opisu, podľa pravidiel EÚ vám ho predávajúci musí opraviť, vymeniť alebo vrátiť vám celú kúpnu cenu či jej časť. Vždy máte právo na minimálne dvojročnú záruku bez akýchkoľvek výdavkov. Vnútroštátne pravidlá vo vašej krajine vám však môžu poskytovať dodatočnú ochranu.
Akýkoľvek nákup môžete vrátiť bez odôvodnenia do 14 dní (pozri „Lehota 14 dní na odstúpenie od zmluvy“). Po 14 dňoch môžete požiadať o čiastočné alebo úplné vrátenie peňazí zvyčajne len vtedy, keď oprava alebo výmena tovaru nie je možná. Nárok na vrátenie zaplatenej ceny sa nemusí uplatňovať v prípade drobných problémov (ako napríklad škrabanec na obale CD).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Doplňujem info, že ide o Savu z Alzy (gravel v karbóne). Predtým, než tu začneme mať poznámky o Číne, tak len doplním, že je celý na 105-ke. Tým, že to je bike z alzy a alza nemá servisne pracoviska, rozhodli sme sa to dať urobiť do servisu. O tom servise som mal už skôr svoj názor, ale pre rýchlosť, resp dostupnosť som prikývol na to, že to môžeme dat urobiť aj tam ("veď je to len nastavenie prehadzovačky"). Žiaľ s vyššie spomínaným výsledkom. Peniaze dostali také, aké si zapýtali, čiže 25 eur (aby ste si nemysleli, že im bolo odmietnuté zaplatiť).
(nie som žiaden odborník mechanik, donedávna moje bežné boli 5-6-7 rýchlostné, až prechodom na 105 mám niečo 'moderne')
Ale stojim si za tym, ze slusny obchod by mal jasne zakaznika informovat a mat od neho suhlas s tym co / v akom cenovom rozmedzi sa bude robit. A ak to ides prekrocit, tak mi pride uplne normalne mat suhlas zakaznika. Nemyslis si? A xcboy to zjavne nevedel. Ja tiez neviem, mozno je uplne normalne zakaznikovi v cykloservise povedat ze jeho servis bude stat +-150% "beznej ceny"... Ale ja som po navsteve autoservisu ozaj nebol spokojny s +100%
Xcboy - z toho co pises, nie, niesi jediny komu pride pristup toho servisu nie (celkom) ok.
Edit: ale ak ukon netrval cele 2hod po ktorych volali, ale len "par minut" a ich hodinova sadzba je tomu prisluchajuca, tak je samozrejme vsetko ok (bral som mtbiker cennik s 10€ za stelovanie ako taky standard)
Xcboy nech pozrie cennik servisu, ci v nom nemaju uvedene aj ceny za konkretny ukon. Vela servisov to tak ma. Ak bez konzultacie so zakaznikom uctovali v hodinovych cenach a nie cenu za konkretny ukon (=nastavenie radenia), nevidim dovod platit viac ako ukonovu cenu.
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
Doplňujem info, že ide o Savu z Alzy (gravel v karbóne). Predtým, než tu začneme mať poznámky o Číne, tak len doplním, že je celý na 105-ke. Tým, že to je bike z alzy a alza nemá servisne pracoviska, rozhodli sme sa to dať urobiť do servisu. O tom servise som mal už skôr svoj názor, ale pre rýchlosť, resp dostupnosť som prikývol na to, že to môžeme dat urobiť aj tam ("veď je to len nastavenie prehadzovačky"). Žiaľ s vyššie spomínaným výsledkom. Peniaze dostali také, aké si zapýtali, čiže 25 eur (aby ste si nemysleli, že im bolo odmietnuté zaplatiť).
Podla mojho nazoru ti v tomto pripade ti uctovali malo. Plati to co pise Turbi.
Dámske biky sú ozaj niekedy plné "múch", ale nie vždy je problémom ich zlý technický stav
Presne.
Ja by som dokonca cakal takto (to iste tu pisem cely cas): Otazka je, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela. Ak nie, tak nauctovat tarifu toho co nad tym stravil.
Z toho mi vyplýva, že 2 hodiny sa hrali so skutkami a neskúšali nič z toho, čo bolo menované vyššie.
Zjavne sa okolo toho motali viaceri, co "nevedia chytit do ruky imbus".
Este kontrolna otazka: Myslis, ze tento MTBiker Shimano 105 bicykel o cca tri tisicky drahsi sa ladi lahsie alebo tazsie? Kludne aj napis, preco. https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/cestne/bmc-teammachine-slr-five-bicykel-arctic-silver-black-p189002.html
Výpredaj -10% BMC Teammachine SLR FIVE bicykel, arctic silver/black
3 799 € -10%
MOC 4 499 €Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
V servise sa ale automaticky pustili do hľadania príčiny, ktorú ale ani nenašli a problém neodstránili, no zákazníčku aj tak "nadmerne skasírovali." Samozrejme, sú aj horšie veci, no úplne najšťastnejšie riešenie to imho nie je...
Vzdy sa najde niekto lacnejsi.
Keby mam orezany rozpocet, tak radsej vezmem zakladny alu model od domaceho vyrobcu.
Aspon by som mal zaruku, ze bike nebude viac v service ako na ceste.
Akýkoľvek nákup môžete vrátiť bez odôvodnenia do 14 dní (pozri „Lehota 14 dní na odstúpenie od zmluvy“). Po 14 dňoch môžete požiadať o čiastočné alebo úplné vrátenie peňazí zvyčajne len vtedy, keď oprava alebo výmena tovaru nie je možná. Nárok na vrátenie zaplatenej ceny sa nemusí uplatňovať v prípade drobných problémov (ako napríklad škrabanec na obale CD).