V jednom nejmenovaném českém eshopu jsem si loni v červnu koupil přehazovačku Sram Rival, letos po cca 10 měsících mi na přehazovačce prasklo vnitřní vodítko, ani vlastně nevím, kdy a jak přesně jsem k tomu přišel, všiml jsem si toho při čištění řetězu. Přehazovačku jsem odeslal na reklamaci, přišel mi ale jenom strohý e-mail s vyjádřením, že reklamace se zamítá, protože nejde o výrobní vadu, ale došlo k mechanickému poškození.
Tak jsem si říkal, že se zkusím zeptat zkušenějších - co si o tom myslíte?
i.imgur.com
i.imgur.com
i.imgur.com
i.imgur.com
i.imgur.com
https://www.akmv.sk/ako-postupovat-pri-reklamacii-tovaru/
Ptal jsem se samozřejmě i prodejce, ale ten na můj následný dotaz nereaguje. Ale s prodejcem byla problémová komunikace už během vytváření reklamace, takže mě ten výsledek stejně ani nepřekvapuje.
posledný komentár: 28. 9. 2024 o 15:39