Tým servisom myslím bežnú preventívnu údržbu - základné veci ako výmena reťaze, možno doštičiek si spravím sám, ale nerád sa rýpem do niečoho, čomu nerozumiem (napr. hydraulické brzdy, či prípadné doladenie prehadzovania) a nechám si to spraviť odborníkom, v konečnom dôsledku je to lacnejšie, čas je drahý. Nehovoriac o tom, že moje neskúsené oko si mnohé veci ani nevšimne.
Zaujíma ma, aké máte skúsenosti so servismi, ak máte takto kupovaný bicykel. Je to naozaj častý problém? Alebo len zriedka? Pripadá mi to zvláštne - sám som sa venoval predaju tovaru (v inej oblasti) a rýchlo som pochopil, že dnes to je nerentabilné a proste je doba veľkých e-shopov, no výborne sa dá zarobiť na odborných službách, tovar nemá byť dominantný. No ale darmo nad tým špekulujem, zaujíma ma reálna situácia.
Predpokladám, že v MTBIKER by servis nebol problémom, no mám to trochu ďalej.
Na cestnom bicykli je zložitého servisovania minimum, na mojom Canyone som za dva roky a 5000 km len vymenil reťaz a raz nastavoval škrtajúcu prednú brzdu.
O takých 5 až 10 rokov aj u nás v SR...
Ahoj, uz si u nich servisoval Canyon?
Majiteľ je vždy ochotný pomôcť, poradiť. Za mňa zatiaľ super.