mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 22. 11. 2025 o 21:37
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
jednym povytiahnutim sa to nemohlo stat
ked moj opity kamos videl prvykrat teleskopku (a prave zasunutu), tak ju vytiahol nasilu aspon 5x a fungovala v pohode
Premeraj si šublérou pôvodné a nové vložky a porovnaj veľkosť/šírku. Uisti sa, že je to veľkosť, ktorú udáva výrobca v špecifikácii. Ak je veľkosť starých a nových rovnaká, nie je dôvod, aby to nesedelo. Do úvahy prichádza aj nesprávna montáž. Môže to byť len zlým zaostrením, ale ja tam nevidím tie čierne krajné podložky, ktoré sú súčasťou tohto bushing setu. V rozmere 19,05 mm sú tie čierne podložky pomerne tenké a kvôli uhlu záberu a zlému zaostreniu ich na tom videu len nevidím. Ak tam máš mať vložky 19,05, tak sa Ti tam 21,54 mm široké vložky podľa mňa nezmestia.
V každom prípade sa to dá vyriešiť pomerne jednoducho. Zožeň si podložky (ideálne nerezové; šírka 0,1 mm, 0,2 mm a 0,3 mm, vnútorný priemer diery podložky rovnaký, ako je rozmer vložiek - ak máš napr. 10 mm vložky, tak použijem podložky s dierou 10 mm) a nakombinuj po oboch stranách rovnakú šírku. Ako dočasné/trvalé riešenie, kým si nezoženieš správnu šírku bushing setu, to bude fungovať 100%-ne.
Pravdepodobne si pri skladani vytvoril v negativnej komore tlak vyssi ako mas v pozitivnej komore a piestik sa nedostal ku trensfer portu a tym padom je vidla zanorena.
http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/air-pike-lowers-psa-929695-2.html
Laborujem s tlmicom a potrebujem radu. Mam Liteville 301 (progresivny priebeh) s obycajnym Fox RP2 M/M. na ktory som kupil
Vorsprung Corset Air Sleeve. Priebeh je sice paradny, pociatocna citlivost uplne inde, lepsia opora v zdvihu, aj viac bottomless pocit pri konci, avsak ram je takto pretlmeny, efektivne vyuzivam tak 2/3-3/4 zdvihu. Domnievam sa, ze by pomohlo zvacsenie pozitivnej komory. Napadlo mi spravit "predlzovacku ventilu", tj na ventil tlmica nasadit nejaku srandu, idealne tvaru valca zaobleneho do L (aby mohla dlhsia cast ist pozdlz tlmica a netrcalo to), ktora by drzala ventil tlmica otvoreny a sama mala svoj ventil. Kde nieco take zohnat/ vyrobit?
Pripadne, su moje uvahy vobec spravne?
Po pár mailoch so Steve-om z Vorsprung som upravil tlak a teraz využívam celý zdvih. Pre kompletnosť teda uvediem, že pôvodne bez Corsetu som fúkaval na svoju váhu 190psi. Po nasadení Corsetu som dával 240psi aby som mal SAG cca tých 30%. Teraz fúkam 220psi, SAG mám okolo 35%, citlivosť ostala, opora v strede zdvihu takisto a pri veľkej sóde ide tlmič pekne nadoraz s malou rezervou asi 2mm. V slabšom teréne ostáva 1-2 cm rezerva. Skús sa teda pohrať s tlakmi.
Tiež skús tlmič uplne pomaličky vyfukovať (trvá to aj 3 minuty) aby sa ti nekompresoval vypúšťanim vzduchu a ostal cely vysunutý. Potom postupne fukaj a občas zapruž nech sa vyrovnajú komory.
Taketo nieco ?
https://www.cshop.sk/adapter-sks-zahnuty-ventil-av/
https://www.cshop.sk/adapter-topeak-pressure-rite-pre-auto-ventil/
jasné žetam ventil je
Taketo nieco ?
https://www.cshop.sk/adapter-sks-zahnuty-ventil-av/
ty vole to ina cena tej fajky, v pneuservise som tu istu kupoval za 90centov
A este podotazka ako je to s capmi a loziskami tlmenia? Menite to? Ak ano, kedy??