Náhradné guferá a tesnenia do tlmiča nikdy nebol problém v Slovkolexe zohnať. Len si ich treba objednať.
Problém je s ND = častí vidlíc/tlmičov. Kedysi mali písané, že diely do tlmičov nie sú na samostatný predaj. Vidlíc sa to zrejme netýkalo, no viem o ľuďoch, čo si chceli prerobiť vidlicu z Talas na Float a oni im samotné diely nechceli dať. Museli zaplatiť aj robotu. Toto mi príde od nich ako podraz, lebo nič takéto nemajú nikde prikázané. Ale tak keď ľudia chcú hromadne Float, prečo si na tom neprivyrobiť.
Čo sa týka toho zvuku tlmiča, nie je to závislé od BoostValvu (tlmenia) ale robí to hlavné tesnenie vzduchovej komory, ktoré má v nulovej polohe prepúšťaciu drážku do negatívnej komory. Táto drážka sa uzatvára pri stálčaní tlmiča (asi prvý 1-2mm zdvihu). Potom je už uzavretá a tlak v + komore narastá. Zvuk vydáva mazací
olej (Fluid) ktorým sú namazané tesnenia a komora zvnútra. Keď je tesnenie za drážkou, už je
tlmič ticho.
Takže tento zvuk nie je problémom, netýka sa tlmenia a tlmič nie je zavzdušnený. Zavzdušnený olej v tlmení má viacero sprievodných javov: zle fungujúci odskok/propedal, hlučný tlmič v celom priebehu zdvihu ...
