Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftjachmel napísal:
Vdaka za rady!

Mal som na mysli maticu ktora drzi planzety na pieste:
Príloha:
nude1.png
nude1.png 37.66 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down




Ja robim velky servis hlavne kvoli vymene tlmiaceho oleja, ktory pouzivanim degraduje a na to nepotrebujem davat dole sealhead.. tesnenia nemenim, pokial im nic nie je.. ale tak ano, otazka je aj ako casto clovek robi takyto servis.. ak je to raz za par rokov povedzme, tak potom radsej vymenit vsetko na komplet
Zobraziť komentár 23.11.2023 - 10:58:57
10
..a s tym vyfucanim, nie je to nahodou tak, že pri uvolnovani adaptera (samozrejme nasadenom na hadicke pumpy) sa ventil postupne uzatvara a nakoniec celkom uzatvori a vyfuci len vzduch natlakovany medzi vlozkou ventila a spatnou klapkou v pumpe - cize hadička včetne ? nazdavam, sa že ta vložka/redukcia na pumpe ma mat prave taku (otvorenu) funkciu aby si vedel popustit tlak na spravnu hodnotu (cez popustak na pumpe) ak pri natlakovavani presvihnes max tlak, ktory potrebujes ?
Zobraziť komentár 23.11.2023 - 12:32:22
00
rozumiem co myslis, ale bohuzial to tak nie je.. vzduch co unikne nie je vzduch z pumpy, ale priamo z IFP komory.. testoval som to viackrat - nafukal som IFP na 350 psi, odpojil som pumpu, znova napojil ale len do polovice, aby este neotvorilo vlozku ventila, natlakoval som pumpu na tlak aky by mal byt v komore, dosroboval som pumpu na plno a namiesto 350 psi ktore tam malo byt, bolo zrazu len 50 psi.. inokedy.. 70.. inokedy aj vyse 100.. co indikuje, ze cast vzduchu unikla priamo z komory pri odpajani.. kolko konkretne, zalezalo od toho, ako rychlo sa ti to podarilo odpojit
+ ze vzduch unikol priamo z komory bolo citit aj na chode packy lockoutu - bez tlaku, resp s nizkym, sa pretaca velmi volne, kedze tam nie je ziadna protisila voci ktorej to tlaci pri prepinani rezimu
Zobraziť komentár 23.11.2023 - 13:25:50
00
Dagger: nie, proste to netesnilo, ked este bol otvoreny ventil, alebo (nepamatam si presne) netesnilo vobec.
Zobraziť komentár 23.11.2023 - 14:05:47
10
Caute, chcem znížiť zdvih na staršej RS Revelation, podla VIN cisla mi na stranke RS nic nenaslo, na nete som nasiel toto https://www.bike24.com/p2132223.html?sku=483002, tak ak viete mi to niekto potvrdit

Vďaka

Prílohy:

IMG_4976.jpeg
IMG_4976.jpeg 180.28 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_4977.jpeg
IMG_4977.jpeg 187.84 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_4978.jpeg
IMG_4978.jpeg 165.87 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.11.2023 - 16:37:44
00
Keď tam máš prepúšťací port do negatívnej komory, tak len vymeniť vzduchové tiahlo za kratšie, alebo zväčšiť SAG, aby ti ostali k dispozícii ¾ z toho zdvihu na ktorý ju chceš upraviť.
Zobraziť komentár 28.11.2023 - 17:00:25
00
mamator ano, to co si postol sedi

https://trailhead.rockshox.com/en/specs/22T43931114

https://www.sram.com/globalassets/document-hierarchy/spare-parts/spare-parts-catalog/2023-rockshox-spare-parts-catalog.pdf

Príloha:
rev.png
rev.png 77.54 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.11.2023 - 17:07:05
00
Ďakujem pekne, idem objednať.
Zobraziť komentár 28.11.2023 - 17:44:55
00
Zdravím uvažoval som o ihličkovom ložisku do tlmiča aby to trocha lepšie chodilo, tlmič mám tento https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/vidlice-a-tlmice/tlmice/rockshox-monarch-rt3-debon-air-tlmic-200x57.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAvdCrBhBREiwAX6-6UkCNVoJGqKpJam5uoBwKlJyodLTcOSyBs2QYWXovRYrxsG6s0ffn3RoC9G0QAvD_BwE , vedeli by ste mi odporučiť nejaké ihličkové ložisko pre tento tlmič? Ďakujem

    Zobraziť komentár 10.12.2023 - 08:17:10
    00
    Určite odporúčam Enduro Bearings https://www.bike24.com/p2223514.html?sku=788731

    Používam už dlho, maximálna spokojnosť.
    Zobraziť komentár 10.12.2023 - 10:56:51
    01
    A na slovensku niečo také nie je? Nejaký eshop?
    Zobraziť komentár 10.12.2023 - 13:19:24
    00
    https://eshop.valiveloziska.sk/loziska/enduro-bearings
    Zobraziť komentár 10.12.2023 - 13:46:42
    00
    arrow_leftlto napísal:
    Dusik moze byt vyhodny tam, kde je gumova zatka (CCDB, Fox).

    Dusik je inertny plyn, z coho vyplyva, ze jeho pouzitie v IFP komore moze mat niekolko pricin. Jednou z nich, ktora ma napada moze byt, ze nemeni svoje vlastnosti v zavislosti od teploty okoliteho prostredia. Tazko povedat, ci to bezny smrtelnik pociti. Kolesa na aute si tiez fukam vzduchom a neriesim rozdiel v jazdnych vlastnostiach, ci je vonku 15, alebo 35, kedze nejazdim po okruhu, ale SK cestach.
    Zobraziť komentár 13.12.2023 - 15:01:48
    00
    Toto sa casto uvadza, ale nie je to pravda - nadoba plnena dusikom meni tlak v zavislosti od teploty uplne rovnako ako nadoba naplnena obyc vzduchom. Na internetoch sa k tomu da najst viacero experimentov..
    Hlavny dovod bude podla mna, ze dusik, ako bolo spomenute, je inertny plyn, cize nepodlieha chem. reakciam.. ale zrejme to nebude take kriticke, ked RS v manualoch pise, ze sa pri servise moze nahradit vzduchom..
    Zobraziť komentár 13.12.2023 - 15:30:58
    00
    .....ak by dusík mal takú istú rozťažnosť vplyvom tepla a atmosferického tlaku ako vzduch.....tak by sa predsa v spomínaných zariadeniach nemusel ani používať....či
    Zobraziť komentár 13.12.2023 - 15:43:55
    00
    keyboard_arrow_up