Lokalizácia
Formulár sa odosiela
......no bud tu piestnicu zastaví zátka patrony o ktoru ten piest dorazí....alebo ju zastaví puzdro o ktoré dorazia aretačné tyčky.A ak počujeme pri plnom výsuve také klepnutie ,tak to je zvuk piesta ktorý dorazil o zátku patrony.Na 9 z 10 sedloviek je tento zvuk zretelný.
05.05.2025 - 07:48:30
00
Ahojte nevie niekto kde sa dá zohnať takáto ochranná manžeta na prednú odpruženú vidlicu?

Prílohy:

20250505_114328.jpg
20250505_114328.jpg 188.09 KiB 17.6595,48.3043 thumb_up0thumb_down

05.05.2025 - 15:35:09
00
https://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/tlumice-teleskopicke-vidlice/manzeta-harmonika-dlouha-teleskopicke-vidlice-simson-s53or-s.html

Ako riesit takuto vidlicu je uplne mimo, ale ak mas k nej daky citovy vztah :) ...
05.05.2025 - 18:20:04
05
Caute robil som prvy krat 50 h servis vidlice rock shox zeb select+ 2022 vsetko v pohode ale ked som dal naspat spodne nohy tak som si vsimol ze mi air shaft nedociahne az dole ale damper hej cize na tu jednu stranu mi nedociahne srobik skratka air shaft je kratsi ako damper neviete co som mohol soravit zle
06.05.2025 - 16:43:40
00
Nic.Zatlac tak aby Ti shaft dociahol a zatiahni.Tiahlo dampera je dlhsie kvoli moznosti zmeny zdvihu.Predpokladam,ze mas teda mensi zdvih ako maximalny 190.
06.05.2025 - 16:49:33
00
Ano mam 170 asi to bude tak diki moc
06.05.2025 - 16:51:15
00
A neviete niaky trik ako tam nasunut tie spodne nohy lepsie moc mi to tam nejde nasunut naspat
06.05.2025 - 17:12:57
00
Stiahni si tie pruzinky z gufera na vnutornu nohu a ked nasunies vrat naspät.
Niekedy sa treba viac pohrat
06.05.2025 - 17:23:00
01
diki podarilo sa mi to nakoniec celkom v pohode nasadit len to treba trocha roztiahnut aby to tam vklzlo chodi pekne hladko
06.05.2025 - 22:17:23
00
tak dnes som rozobral aj ja OneUp V2
mal som objednané novu upgrade sadu (V2.1) s novým guferom
ako vidieť na fotke, trošku to po tých cca 4000km dosedkané je, ale nič hrozné

Prílohy:

IMG_20250508_084349.jpg
IMG_20250508_084349.jpg 90.25 KiB thumb_up0thumb_down

08.05.2025 - 08:46:54
01
To je OneUp V2. Tá má toto púzdro riešené úplne ináč a je aj kratšie. Skúšal som ho narvať aj do V3, ale akurát sa mi tam zaseklo. Na V3 to vždy ako ide sedlovka do dorazu riadne na ten materiál zatlačí a ten sa vymrví. Pri servise potom ak si nepoznačíš presnú polohu, tak potom to máš vymrvené ako ja po celom obvode. Keby to malo aspoň vodiacu drážku, že to sadne vždy do toho istého otlačeného miesta. A ani neviem prečo sa to vlastne musí dotýkať tých pinov.
08.05.2025 - 08:59:54
00
Dotýka sa ich preto, že ti to určuje veľkosť zdvihu nie? Sedlovka sa vysunie len potiaľ, pokiaľ sa piny neoprú o púzdro.
08.05.2025 - 09:30:19
01
To sa dá limitovať aj úplne ináč..tento vrch mal byť skôr ako vodiace púzdro. Len zas tu je to asi pre možnosť tomu znížiť zdvih. Ale na V3 je to výrazne horšie ako na V2, to je zvláštne.
08.05.2025 - 09:40:56
00
Tu isto závisí aj akou silou či váhou na to človek dorazí. Ale zjavne to je myslené ako deformačná zóna, ktorú časom máš vymeniť. Kov na kov by asi robil väčší bordel. Každopádne na V2 som to mal menej nazobané. Mením to pravidelne po roku.
08.05.2025 - 09:58:18
00
Ono je to hlavne dané tvarom tých pinov a samozrejme materiálom. Podľa mňa kvalitatívne lepšia sedlovka je SDG tellis s podobným systémom ale piny v nej boli tuším nie kolíky aké také platničky. Horné púzdro bolo bez poškodení. Jedine čo bolo mínus horšie parametre zástavby do rámu a otravne pomalý chod.
08.05.2025 - 11:00:01
00
keyboard_arrow_up