Lokalizácia
Formulár sa odosiela
... ďalší z nápadov je, že je zablokovaný jeden z piestov.
Zobraziť komentár 19.04.2015 - 18:41:14
02
Nesprávne vycentrované prasiatko..

Dufam, že sa to aj bez zavzdušnenie sustavy. Lebo v sobotu som maturoval ako to odvzdušniť. Holt čo človek robí prvy krat, trva dlho. :D
Zobraziť komentár 20.04.2015 - 09:54:09
01
Povolis prasiatko, nastavis si ho cca ako chces, zatlacis brzdu aby sa presne vycentrovalo voci kotucu a utiahnes prasiatko.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 05:53:53
00
Povolis prasiatko, nastavis si ho cca ako chces, zatlacis brzdu aby sa presne vycentrovalo voci kotucu a utiahnes prasiatko.

To som už čítal. Nefunguje to spolahlivo. Mam podozrenie na nerovny rotor. Skusim to pomerať číselníkovým odchýlkomerom, že kolko to hadže v axiale. Priasiatko by malo mať niečo ako jemne doladenie. Toto je len take, že pokus-nahoda, pritahnem, vyskušam. X-krat a stale rotor trochu zachytava o obloženie. A ako som prešiel diskusiu, vidim, že je to celkom bežné.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 07:20:37
00
Veru je to celkom bezne,hlavne pri väcsich priemeroch.Ja som mal problem s SLX kotucom,180 mm.Stale suchal v jednom mieste.Ked som centroval prasa,nepomohlo,stale suchal v jednom mieste ale inom.Nakoniec som sa vykaslal centrovat prasa,bo by mi to aj tak nepomohlo,ale podarilo sa mi vycentrovat kotuc.Normalne som vycihal kde sucha a trochu som ho prihol.A pomohlo...
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 07:30:52
01
Veru je to celkom bezne,hlavne pri väcsich priemeroch.Ja som mal problem s SLX kotucom,180 mm.Stale suchal v jednom mieste.Ked som centroval prasa,nepomohlo,stale suchal v jednom mieste ale inom.Nakoniec som sa vykaslal centrovat prasa,bo by mi to aj tak nepomohlo,ale podarilo sa mi vycentrovat kotuc.Normalne som vycihal kde sucha a trochu som ho prihol.A pomohlo...

Mna to napadlo hned, že asi tam bude pes zakopany.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 07:38:27
00
Pokiaľ sa jedná o drobné vychýlenie, dá sa to dorovnať kombinačkami priamo na založenom kolese. Treba to však robiť s citom a po každom jemnom zapáčení ihneď potočiť kolesom a odkontrolovať rovnobežnosť v prasiatku. (páčiť s citom a podľa potreby postupne na sile pridávať).
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 08:04:41
00
Ja som to centroval len zatlacenim,alebo potiahnutim prstami.Naradia som sa bal,aby som to neprehnal...
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 09:48:55
00
Ja som nedavno videl toto video na tuto tematiku
https://youtu.be/lvCfe8L1HXw
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 10:14:25
03
Vdaka, tak to vyskušam
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:00:29
00
Daj potom vediet,ci sa Ti to podarilo.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:31:39
00
duves, ak to budeš vyrovnávať prstami, môžeš zamastiť kotúče. Urob to ručne cez handričku alebo kombinačkami.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 11:37:11
01
S tym nemam problem. C6000 to istí, ved som roky jazdil s V-éčkami.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 12:14:37
00
ja som kotuc vyrovnaval takym malym drievkom - v nom som mal uzky pas vyrezany kocurom. Krasne sa ten kotuc dal vyrovnat, nechcel som rukou a s tymto som nezamastil kotuc a mal som lepsie paku.
Zobraziť komentár 21.04.2015 - 20:04:08
02
Vyrovnávanie som nechal zatial na pokoji, zatial je to v norme. Ale urobil som si nové odvzdušnenie podla tohoto navodu: http://www.ivelo.cz/domaci-servis-kol/udrzba-kotoucovych-brzd-tektro/ Zadna brzda bola stale taka mekšia.
Všetko už ide ako ma. Len v časti ako je strmen a odvzdušňovací otvor a ako som nasadil špecialnu hadičku so striekačkou a tlačil mineralny olej do bowdenu. Tak to dakde prepušťako ten mineralny olej pri tej operacii. Typujem, že ak povolím vypušťaciu skrutku, tak možno okolo zavitu? Takže papierový obrúsok, odmašťovač na kotúčové brzdy a rychlo poutierať, aby sa to nedostalo na obloženie a kotúč.
Zobraziť komentár 03.05.2015 - 17:33:16
00
keyboard_arrow_up