Lokalizácia
Formulár sa odosiela
preventivne? somarina. Puka nieco ?
Zobraziť komentár 03.10.2013 - 18:15:01
00
Čistota mosí byc :D OK...už mi je jasné že nemusím to rozoberať, pokiaľ to nie je nevyhnutné, stačí nejako kefkou očistiť zvonka :P
Zobraziť komentár 03.10.2013 - 19:16:52
00
zvonka sa to moc neda, ale inak nie je to tazke, asistovala som pri tom ;)
staci preventivne rozobrat a z lozisiek odstranis jemne ihlou gumeny kryt loziska, vtres vazelinu a zasa zavres
ak uz je uplne zadrete lozisko tak az potom vylisovat
Zobraziť komentár 03.10.2013 - 20:22:53
00
čaute, nakoľko mi pukal bike pri výšlapoch, tak som rozobral zadnú stavbu a vyčistil ložiská..bol tam teda riadny sajgon a dosť piesku..po zložení šlo všetko krásne potichu, žiadne pukanie..ovšem spravil som jednu chybu a to že som tie ložiská premazal zbraňovým olejom (je dobrý, lebo sa naň nelepí prach) avšak po jednom umytí počuť zo zadnej stavby trenie, akoby niečo šlo nasucho..preto sa chcem spýtať, čím by bolo najlepšie tie kĺby premazať..je nejaká špeci vazelína? alebo by stačila obyčajná? alebo teflón sprej?
Zobraziť komentár 11.10.2013 - 10:12:17
01
Vazelinou urcenou na valive loziska. Ak chces nieco konkretne tak napriklad Motorex Bike Grease 2000 je fajn. S vazelinami od yarrowline mam tiez dobre skusenosti.

Olejom sa pri "hobby" jazdeni loziska nemazu, dlho to nevydrzi.
Zobraziť komentár 11.10.2013 - 11:23:30
01
podla mna, ked ti zadna stavba chodi ako ma, nic nevrze a ani tam nie je vola tak netreba na to sahat, lebo to znamena ze spina je len zvonka a nedostala sa tam kde chcela, a potom uz len rozobrat, dat dole tesniacu gumicku z lozisk, tak ako bolo napisane jemne ihlou (spendlikom), vycistit, skontrolovat stav lozisk, ked su ok tak napatlat vhodnou vazelinou, a zlozit dokopy a ked su loziska zadrete alebo je tam velka vola tak vylisovat stare, da sa pomocou nastavcov z goly, a nalisovat nove, len mozno by bolo dobre to utiahnut momentovym klucom, napr. mam na hlavnom cape napisany utahovaci moment ...
Zobraziť komentár 17.10.2013 - 12:10:42
00
tak tlmic zo servisu uz je doma, a pri tej prilezitosti uz sa patrilo premazat a skontrolovat loziska

Prílohy:

DSC_0066.jpg
DSC_0066.jpg 106.05 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

DSC_0065.jpg
DSC_0065.jpg 92.51 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 06.12.2013 - 15:56:46
01
Zdar,spominate tu momentovy kluc a momenty ale nikto nenapisal hodnoty-kolko Nm ktory klb???
Zobraziť komentár 31.03.2014 - 21:16:22
00
To by bol dlhyyyy zoznam. Tento udaj spravidla najdes na webe vyrobcu :)
Zobraziť komentár 31.03.2014 - 21:27:12
00
Nejako sa mi to nedari,daj link...a tych klbov na rame zas tak vela nie je,nehanbi sa a píš!
Zobraziť komentár 01.04.2014 - 19:37:57
00
este keby si aspon znacku a typ ramu prezradil
Zobraziť komentár 01.04.2014 - 19:47:36
00
Sorry,je to merida one-twenty Pro-D-Single BC A-link 12,model 2012
Zobraziť komentár 01.04.2014 - 20:01:31
00
Tak čo mechanici stratili ste reč???
Zobraziť komentár 03.04.2014 - 16:54:48
00
Nuz, zrovna Merida to zda sa nikde verejne neuvadza. Obrat sa priamo na nich (alebo dovozcu) a mozno ti poradia.

Keby niekto chcel servisovat zadnu stavbu na Canyon Nerve 29er tak tento technicky vykres ramu sa mu isto hodi.
Zobraziť komentár 04.04.2014 - 01:55:35
01
Kazdy vyrobca odporuca ine utahovacie momenty. A existuje tolko rieseni ulozenia lozisk...treba si najst ten svoj ram a obratit sa na vyrobcu. Univerzalna rada neexistuje.
Zobraziť komentár 04.04.2014 - 09:21:51
01
keyboard_arrow_up