Tak začnem skromne 66,3km/h na asfalte a tomto opäť skromnom stroji :
PS:Už ho využívam civilne takže ten zámok a abseciu tachometra môžete zanedbať.
A ďalej 65,4km/h na tom dole na fotke.Celkom slušný sklon, ale dole je prudká zákruta do prava, takže som cítil brzdové gumičky a následovalo ubrzdenie asi 5 cm
Dolu kopcom sa brzdí len pred zákrutami, aby si ich zvládol. Keby bolo klesanie bez zákrut, tak brzdy ani netreba
Davam ti zapravdu - dnes som vysiel Lamac - Patronka - Kramare - Koliba na 52/21 (odlomeny presmykac a nechcelo sa mi zastavovat)
na svedomi to ma jeden pan vodic: v zjazde v asi 80ke ma predbehol, zaradil predomna a na zaciatku zazrivej rovno pod kopcom zacal veselo brzdit na 50....som si myslel ze mu oci vyskrabem............inac by to islo v pohode viac kedze fukal zapadny vetrik
viac to uz neslo na kompakte utocit...kadencia vyse 140rpm
takym k00k00t00m by som prij3bal za to, aj mne sa to casto stava
Inak ako presne vie zmerať maximálku GPS? Lebo Locus väčšinou hlási o 10km/h pomalšiu maximálku ako sportstracker. Čomu mám veriť?
V teréne som mal pád pri 60 km/h a 40 km/h.