Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Na reklamaciu je lehota 30 dni, to je ako mozne, ze to tak dlho trva.
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 09:31:39
00
Reklamacie v canyone sa riesie podla nemeckych zakonov a tam nemaju ziadnu lehotu do ktorej maju vyriesit reklamaciu.
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 09:47:42
00
je to tak,v českom bike fóre niekto spomínal,že mu praskla zadná stavba,nejazdí kvôli tomu už pár mesiacov-reklamácia sa vlečie,nechcú vrátiť peniaze,novú zadnú stavbu nemajú,nemá proste nárok na nič-u Canyonu neexistuje lehota na reklamačné plnenie,ten super pomer-cena-výbava má aj takéto nedostatky
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 11:42:32
00
tak to je velke minus pre canyon ,ze ma neobmedzenu dobu na riesenie, ked som ho kupoval tak som myslel ze 30dni vybavenie reklamacie plati pre celu EU, takto by som si velmi rozmyslel, ci by som kupil znova
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 12:11:33
00
No ja by som uz nesiel do Canyonu,biky su dobre ale tie veci okolo ma dost odradili.
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 12:26:50
00
V konečnom dôsledku si aj tak človek musí zaplatiť za služby, lebo ako vieme, kúpou veci sa služby nekončia. Teda ako pre koho :)
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 12:51:38
00
Mna napriklad pobavilo teraz riesenie s tou sadou na odvzdusnenie na RS Reverb. Som najskor napisal mail na CZ/SK support, ale kedze sa neozyvali tak som si dal chat priamo z DE. Tam mi vybavili hned reklamaciu, ze ked bude diel na sklade tak ho poslu - zalozili tiket.
Medzicasom mi prisla odpoved z CZ, ze odzvdusnovacia sade nie je standard takze ju neposlu.

Asi je fakt najlepsie komunikovat priamo z nemcami.
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 13:46:52
01
arrow_leftstankom napísal:
....

Cez vikend poslem foto - farba Vertical Green.


to je asi najkrajsia farba, tesim na foto :y:
www.canyon.com
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 14:00:32
02
arrow_leftstankom napísal:
Mna napriklad pobavilo teraz riesenie s tou sadou na odvzdusnenie na RS Reverb. Som najskor napisal mail na CZ/SK support, ale kedze sa neozyvali tak som si dal chat priamo z DE. Tam mi vybavili hned reklamaciu, ze ked bude diel na sklade tak ho poslu - zalozili tiket.
Medzicasom mi prisla odpoved z CZ, ze odzvdusnovacia sade nie je standard takze ju neposlu.

Asi je fakt najlepsie komunikovat priamo z nemcami.

Jedine s nimi! Cz chat je uplne zbytočný ten človek si píše čo chce...
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 14:04:12
02
Ja som tiež riešil zmenu v objednávke s cz/sk support a malo byť všetko v poriadku vyriešené.Dnes som zistil že mi bola iná suma bloknutá na účte ako mala byť.Písal som na cz/sk support ako je to s mojou objednávkou a nič.Žiadna odpoved.Podarilo sa mi pripojiť na chat so Stephanom v Canyone a tam nič nevedeli o zmene objednávky.Stále tam bola pôvodná,ktorú mi upravil ako som chcel.Neviem ako teda komunikuje cz/sk support s canyonom,ked vôbec nevedili o zmene v objednávky a to mi prišla aj nová úpravená faktúra.Mám z toho zmiešané pocity lebo neviem či je chyba v canyone,alebo na strane cz/sk supporte,ked mi prišla aj nová faktúra.Nechce sa mi veriť,že cz zástup iba tak výstavy faktúru bez toho aby o tom v canyone vedeli.
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 16:19:23
00
Mne sa este nikdy nepodarilo dostat na nemecky chat, resp. na ziadny. S CZ riesim aby mi poslali tie kovove uchyty bovdenov a pekne ma vytacaju, zevraj z technickych dovodov im to kolegovia z nemecka nevedia poslat. Prosim vas ako sa dostanem na ten chat? Vzdy mi to tam pise, ze su plne obsadeni.
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 16:50:19
00
S nemcami na nemeckom chate komunikujete iba po nemecky, alebo sú ochotní aj po anglicky?
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 17:37:01
00
Po anglicky nemajú problém...
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 17:41:42
00
refreshujem stranku pol hodinu a nedostal som sa na ten chat...
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 17:44:46
00
Skusaj kazdu pol hodinu aspon 5 dni po sebe a isto niekoho chytis ;) (moj pripad)
Zobraziť komentár 18.02.2016 - 18:11:04
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up