Lokalizácia
Formulár sa odosiela
v porovnani s klasickymi xc bikmi je tazky na druhu stranu je viac trailovy a 120mm vidla 34mm nohy, teleskopka 150mm cosi musia pridat na vahe
Zobraziť komentár 20.09.2020 - 09:22:11
01
ja viem, vedel by som si niečo také predstaviť ale v karbóne... Len to neviem nikde nájsť :) S foxom, aspon 120mm
Zobraziť komentár 20.09.2020 - 10:48:12
10
Ahoj, ja som tiež poškuľoval po Neurone, nakoniec som vďaka chalanom z Maratonbike skončil na BH bike Linnx. Vrelo odporúčam. Či už bike alebo predajcu.
Zobraziť komentár 21.09.2020 - 11:26:12
02
S tym skusanim a odpovedou supportu exit2 je to vselijake. Mne 2-3 roky dozadu na testovacke povedali ludia z canyonu ze tych 30 dni, ci kolko to maju na vratenie je aby si clovek bike poskusal. A nie, nebolo to myslene 2km na parkovisku, ale (v ramci zdraveho rozumu) normalne jazdit. ci sa od vtedy nieco zmenilo, neviem.

So skrabancom.... Asi dost zalezi od cloveka na podpore, co ponuknu na kompenzaciu pri takychto veciach, a presvedcovacich schopnostiach zakaznika, tak ako pri hocjakom inom tovare. Napr ja zlavy neviem vobec ziskavat :D ale riesenia co canyon ponuka su imo uplne normalne a ok.
Zobraziť komentár 21.09.2020 - 15:51:32
00
Stale je moznost v pripade nespokojnosti do toho vniest DE podporu a pytat vacsiu zlavu v pripade poskodenia....to len tak na okraj. Ja som chcel nieco vratit ale po termine. CZ no way, jasne respektoval som ale pytal som kontakt na DE a tam som to vybavil. Potom mi povedal, ze nemaju taky vytlak ako nemec
Zobraziť komentár 21.09.2020 - 22:28:36
00
caute, je mozne si ist bike vyzdvihnut priamo do nemecka,ceska? za den dovolenky a vylet autom by mi to pri takej investicii stalo za zvazenie. dik za odpoved
Zobraziť komentár 21.09.2020 - 23:12:57
00
Momentalne sa to neda.

https://www.canyon.com/en-sk/customer-service/faq/
Due to the current ongoing renovations, we are opening the showroom on 27.4. with the usual opening hours. Of course, minimum distances will be maintained, and safety precautions will be taken to protect customers and employees. We still cannot offer the pick-up service for new bike orders because of the still necessary minimum distances. As the personal bike collection service involves more than just the simple handing over of the bike, we cannot guarantee the safety and protection of customers and employees with this service and therefore do not feel able to offer this service at this time.
Zobraziť komentár 22.09.2020 - 07:43:24
01
Kto by chcel kupón Canyon na 5% tak mu ho dám mne je nanič ak to môže použiť aj niekto iny lebo to neviem.
Zobraziť komentár 01.10.2020 - 10:11:52
04
Nový Torque pre 2021. Názory?

https://www.canyon.com/en-sk/mountain-bikes/enduro-bikes/torque/torque-6/2666.html?dwvar_2666_pv_rahmenfarbe=BK%2FGY&dwvar_2666_pv_rahmengroesse=M&quantity=1
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 10:52:17
00
Jazdil som karbónovú verziu, skvelý bajk. Mal som konkrétne CF 7.0 a pozerám že šli hore oproti minulému roku o 300e :?: A to som ho kupoval na jeseň v zľave za 2599e.
Ale ako tak pozerám ponuku Canyonu všetky bicykle poriadne zdraželi. V týchto cenách by som do toho už asi nešiel, ak vybavíš normálnu zľavu na predajni tak máš v tej cene takmer akúkoľvek značku v cene Canyonu.
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 11:27:52
15
ake mate skusenosti s dodacimi dobami? objednal som tento tyzden Lux, odoslanie je planovane medzi 28.12 a 1.1. Potreboval by som fakturu este v roku 2020, myslite, ze to stihnu?
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 14:12:38
00
Skús napísať na Nemecký support. Netuším či to stihnú, ale toto sú bežné požiadavky kde nevidím dôvod prečo by ti to nemali vedieť vystaviť.
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 16:36:29
00
Nuz, u ceskeho supportu mi to nepreslo s tym, ze od vystavenia faktury plynie zarucna doba a taktiez faktura musi byt podla zakona vystavena az po vydani tovaru. Nepochodil som ani s prioritizaciou za poplatok a vlastne mi napisali, ze ziadna moznost garancie do konca 2020 neexistuje. Este skusam nemecky support uvidime.
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 17:22:17
00
arrow_leftkafe napísal:
Nuz, u ceskeho supportu mi to nepreslo s tym, ze od vystavenia faktury plynie zarucna doba a taktiez faktura musi byt podla zakona vystavena az po vydani tovaru. Nepochodil som ani s prioritizaciou za poplatok a vlastne mi napisali, ze ziadna moznost garancie do konca 2020 neexistuje. Este skusam nemecky support uvidime.

Kúp si iný a hotovo
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 20:26:29
00
arrow_leftSatanwagen napísal:
Kúp si iný a hotovo


Vidis, toto ma vobec nenapadlo. Dakujem za cennu radu.
Zobraziť komentár 08.10.2020 - 20:37:01
00
cron
keyboard_arrow_up