Inak teda spät k tym dvom kuskom - su velmi vyrovnane vo vybave, takze naozaj staci vyberat podla preferencii co sa tyka materialu ramu a prevedenia detailov:
Al verzia:
- ultralight Al
ramy maju v niektorych zonach stencovania (najmä horna ramovka) problem s kazdym mensim tuknutim (preliaciny)
- klasicky rychloupinak na sedlovku (moznost rychlej zmeny vysky sedla, moznost vymeny aj za iny lahsi typ, prip. inbus objimku)
- vonkajsie vedenie bovdenov/laniek (skoda, ze nie vcelku)
- klasicky HTII stred (lahka udrzba/vymena doma)
karbon verzia:
- karbonove ramy nemaju problem s mensimi tuknutiami
- specialny inbus upinak na sedlovku (nemoznost rychlej zmeny vysky sedla, pravdepodobne nemozne pouzit klasicky rychloupinak ani iny typ upinaku)
- interne vedenie bovdenov/laniek (servis mozno s mensimi komplikaciami)
-
press fit stred (neviem ako je to so servisom v domacich podmienkach - ak to nema byt riesene A JE TO systemom "skutkovac + kladivo", tak treba pripravok a neviem kolko stoji a ako sa s tym robi)