Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Žigo ... vyššie sme dospeli k tomu že ten ohyb je minimálny a vplyv na životnosť to určite nemá 8)
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 20:52:55
00
bože osvieť ma - mám staršné dilema :!:
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 21:35:40
00
Žigo ... vyššie sme dospeli k tomu že ten ohyb je minimálny a vplyv na životnosť to určite nemá 8)

Okamžite jak som zbadal tulenikov príspevok tak som zacal rysovať, to ze si uz niečo stvoril predomnou som si nevšimol. V com si vlastne rysoval/kreslil ten tvoj obr., na CAD to nevyzera a v skicary som funkciu kružnice nenašiel.
NOISE: jednoklb s nizsko polozenym stredom neber, je to strasne lenive(nereaguje na vacsie prekazky) a hupe sa pri slapani. Ak by si velmi chcel jednoklb tak mozno Mongoose alebo GT ale aj tak bude asi rozumnejsie nejake to VPP.
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 21:54:41
00
NOISE: jednoklb s nizsko polozenym stredom neber, je to strasne lenive(nereaguje na vacsie prekazky) a hupe sa pri slapani. Ak by si velmi chcel jednoklb tak mozno Mongoose alebo GT ale aj tak bude asi rozumnejsie nejake to VPP.
a ktore biky maju ten 'jednoklb s nizsko polozenym stredom?' ... v tych nazvoch mam chaos lebo mam pocit ze si pomaly kazdy vymysla vlastne :}
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 22:01:49
00
no vysvetli nám to teda
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 22:16:27
00
a ktore biky maju ten 'jednoklb s nizsko polozenym stredom?' ... v tych nazvoch mam chaos lebo mam pocit ze si pomaly kazdy vymysla vlastne :}

Podla mna tie pri ktorych sa koleso pocas priebehu zdvihu posuva aj dopredu(pri jazde vpred malokedy dochadza k narazu zozadu).
Alebo takto: Pri jednoklbe sa koleso vzdy pohybuje po kruznici. Ak je ale stred otacania vo vyske naboja alebo tesne nad nou, tak vacsina trajektorie kolesa smeruje nahor a vpred, co neni velmi ziaduce.
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 22:25:13
00
a to si len ty myslíš? alebo je to nejak dokázané... rád sa poučím
inak podla mna sa koleso vždy posúva trochu aj dopredu... nie len hore
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 22:31:31
00
Okamžite jak som zbadal tulenikov príspevok tak som zacal rysovať, to ze si uz niečo stvoril predomnou som si nevšimol. V com si vlastne rysoval/kreslil ten tvoj obr., na CAD to nevyzera a v skicary som funkciu kružnice nenašiel...
rozumnejsie nejake to VPP.

neuveríš ale robil som to v skicári hehe trošku to bolo handmade ale nič som rýchlejšie nenašiel ... treraz ma napadlo že zoner má myslim túto funkciu 8)
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 22:44:06
00
Pre vacsinu ludi je optimalne trajektoria kolasa v tvare "J" , ktore urcite nesmeruje vpred. Vzdy sa dopredu urcite neposúva, pozri napr. spominany mongoose(freedrive), Maverick, Canfield atd.
Skus pouzit linkage.
Zobraziť komentár 16.07.2008 - 22:51:51
00
vieš to ohľadne toho namáhnia .. to je ako by si tvrdil že neveríš HT lebo je zadná stavba dlhodobo namáhaná, alebo by si sa mal báť hlavovej trubkly lebo namáhanie v krute od vidlice je tiež pomerne veľké a dlhodobé...

skôr ide o komfort zadnej stavby - keď máš o jeden čap naviac nielenže ušetríš na biku dural o jeno namáhanie ale sa aj zmení trajektória kolesa a rám sa stane o niečo komfortnejším ... v akej miere to už záleží od umiestnenia čapu

> a k zadnej stavbe: aj ja som za virtuál štvorčap poprípade niečo ako LP Zesty (ako inak :oops: )

Čím máš viac čapov ešte neznamená,,že zadná stavba bude komfortnejšia,jazdil som Giantovské Maestro,teraz jazdím GT i-drive a hovorím,že i-drive je komfortnejší :wink:
Zobraziť komentár 17.07.2008 - 17:54:38
00
Čím máš viac čapov ešte neznamená,,že zadná stavba bude komfortnejšia,jazdil som Giantovské Maestro,teraz jazdím GT i-drive a hovorím,že i-drive je komfortnejší :wink:

to s tým čapom platilo u dvojice Fuel vs. Fuel EX
Maestro a i-drive sú úplne odlišné systémy ale zas musíš brať ohľad na zameranie biku .. neivem či aj to GT má rovnaký zdvih ako Maestro čo si jazdil ale netvrdím že čím viac čapov tým pohodlnejší bike to vôbec nie :!:
Zobraziť komentár 17.07.2008 - 18:14:17
00
Čím máš viac čapov ešte neznamená,,že zadná stavba bude komfortnejšia,jazdil som Giantovské Maestro,teraz jazdím GT i-drive a hovorím,že i-drive je komfortnejší :wink:

aky Giant to bol?Jednocap zvykne byt citlivejsi ako VPP,ale do kopca zase hupe viac...
Zobraziť komentár 17.07.2008 - 18:42:14
00
Trance teraz Force,jasne je tam rozdiel zdvihu,ale aj tak,trebárs pri prejazde koreňov kde myslím zdvih až takú rolu nehrá Force ich krásne vyžehlí nehovorím,že na Trance to bolo špatné,ale tá noblesa i-drivu to nebola ,do kopca sa mi nezdá,že by nejak viac pohupoval,možno má Maestro málinko navrch :D ,ale ja aj tak radšej z kopca dole :mrgreen:
Zobraziť komentár 17.07.2008 - 19:27:28
00
urcite tam hra rolu aj zdvih,predpokladam,ze Trance s 100mm vzadu...(opytaj sa napr. Matheosa ako sa mu viac zdala zehliva Domaina ako Pike,tiez tam hra rolu vyska zdvihu).Netvrdim,ze I-drive je zly,zatial som nemal moznost oskusat,ale verim,ze funguje fajn.Skus si radsej Reigna a potom porovnaj ;)
Zobraziť komentár 17.07.2008 - 19:50:32
00
Možno sa niekedy stretneme,potom môžeme porovnavať obaja :wink:
Zobraziť komentár 17.07.2008 - 20:04:26
00
keyboard_arrow_up