Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Hliníkové verzie sa mi tiež páčia o dosť viac, hlavne v tých "živších" farbách :)
Ardent je oproti NN (Pacestar) o dosť pomalší , Trailstar na tom bude podobne alebo horšie ako ardent post562995.html#p562995
Zobraziť komentár 10.03.2013 - 22:38:11
00
Dijck nie si. Tiež sa mi viac páči hliníkový. A hlavne v modrej. Ale tak, prežil by som aj tento :). Tiež je veľmi pekný.

NN mám na ľahších kolesách a tam nie je zlý až na výdrž. Vzadu po 250 km ošklbaný a vhodný do koša, predný po nejakých 500 sa začínajú tiež nejak olamovať štuple. Grip od nova žiadny zázrak keď to porovnám s Nevegalmi čo som jazdil minulú sezónu, ale zase tie na prejazdoch po asfalte kotvy. Uvidím čo povedia Maxxis.
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 06:29:59
00
tieto NN sú model 2013 a váha je prijateľných 580 gramov,bez duší na nížšie tlaky slušne držia aj odvalujú,proste vždy treba nájsť nejakú tú zlatú strednú cestu-váha,odolnosť,valivý odpor ...
Ja mám s NN len dobré skúsenosti,jazdil som aj tie papierové EVO verzie,štuple sa mi nešklbali-ale je pravda,že skončili na prerazenie bokov skôr ako by sa patrilo,verziu DD som tiež jazdil chvílu,na bezduše tiež bez problémové nahodenie,váha trochu vyššia,celkovo jazdný prejav v pohode
K tej verzii SB 66 v hliníku len tolko,že carbon rám je o 700 gramov lahší a tuhosť je ešte vyššia,ale inak súhlas,že tie farby majú niečo do seba ...
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 07:03:20
00
karbón tuhší ako hliník? Vždy som si myslel, že hlavnou prednosťou karbónu je (okrem hmotnosti) výrazne vyššie pohodlie vďaka tlmeniu vibrácií (pri zachovaní dostatočnej tuhosti). Ako to teda je?
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 07:14:44
00
Tuhost sa u karbonu da upravovat podla potreby pri vyrobe. Da sa tak pekne vyladit :)
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 07:47:51
00
ibaže tak. :) Lebo tuhosť a tlmenie vibrácií sú inak celkom protichodné požiadavky.
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 07:55:18
00
záleží od smeru pôsobenia sily, čo v ktorom smere je žiadúce :)
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 08:40:18
00
presne tak,záleží aký karbón a kolko vrstiev,tento rám nie je žiadna gramarina,s tlmičom váži cca 2750 gramov,dá sa vyskladať aj do AM/EN , stačí dať odolné kolesá,plášte,vidlicu vrátiť na 160 mm,kratší predstavec,sedlovka s ofsetom a už je z toho dolekopcová raketa.Ja som zvolil lahší setup-prioritou sú umňa celodenné výjazdy.
Inak túto letnú sezónu sa mám na pláne zúčastniť nejakých spoločných akcií-hlavne ak bude Varín stretko a Poráč camp-dajte vedieť včas,nech si to plánujem.
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 08:51:37
00
Dano5: no pekne, paradna masinka, radost pozerat, ten ram je dokonaly, dokonale krivky...
ozaj brzdy su tiez xt predpokladam, kolko si na nich odjazdil? spokojnost? tiez nad nimi uvazujem, tak preto tolko vyzvedam :)


áno ,je to komplet sada XT model 2013 , aj brzdy.O tých brzdách bolo popísané už vela,stručne: asi to naj,čo sa Shimanu za poslednú dobu podarilo,inak stačia aj SLX,je to prakticky to isté.Škoda len tej série,kde tiekli brzdové hadičky,prípadne páčky.Už sa bohužial objavili aj nejaké prasknuté keramické piestiky,to je dosť velký prieser.Inak účinnosť-dávkovatelnosť perfektná.
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 08:58:51
00
krasavec fritzz :)

Prílohy:

Komentár súboru: mensia prestavka v lese
fritzz1.jpg
fritzz1.jpg 363.37 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: druha mensia prestavka na doplnenie tekutin :)
fritzz2.jpg
fritzz2.jpg 278.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.03.2013 - 09:47:37
00
rastamax3: krasny Fritzz :) uz sa neviem dockat ked doskladam svojho :P
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 14:06:12
00
rastamax3: krasny Fritzz :) uz sa neviem dockat ked doskladam svojho :P
kde si zohnal? myslim ze uz sa nevyrábaju
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 18:38:59
00
Rámy sa dajú ešte zohnať, napr. tu sú v 18" veľkosti dostupné http://www.schlierseer-radhaus.de/
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 18:42:28
00
na ebay.de ,jazdeny ram,ale vyzera ako novy :)
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 18:42:51
00
Krásny bike. :)
Zobraziť komentár 11.03.2013 - 19:24:27
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up