Lokalizácia
Formulár sa odosiela
na 28/30 by si to vpredu utiahol. Problém s týmto je vždy smerom dole...
Zobraziť komentár 13.09.2013 - 21:48:12
00
Pod 36 nikdy!
Zobraziť komentár 13.09.2013 - 21:49:32
02
Nahádž si to do kalkulačky a uvidíš že to nie je také hrozné http://www.bikecalc.com/speed_at_cadence .
Zobraziť komentár 13.09.2013 - 22:11:02
01
V minulosti som jazdil 3x6,3x8,teras na endure 2x10 a verím tomu a môžem vás ubespečiť, že ked budem upgradeovať tak jedine na sram xx1

Tiež som bol dosť namotaný na xx1, no keď vidím, že kazeta stojí viac ako kľuky a ani s príchodom xo1 to tiež nebude najlacnejšie... Najrozumnejšie ( z ekonomického hľadiska) je podľa mňa upgradeovať na 2x10 pokiaľ niekomu nevyhovuje 3x9 prípadne iný systém, alebo chce len zmenu.. Predstava radiť len na kazete je ľákavá, no keby aj vynechám ekonomické hľadisko a šiel by som do toho, tak by mi určite chýbali ťažšie prevody, lebo pílu by som volil 32, ktorú aj teraz používam najčastejšie. A mať 2 píly a meniť ich sa mi zdá pre bežného bikera sprostosť, no pri niektrých tratiach to určite význam má, no to sa týka pretekárov ktorí to dostanú sponzorsky a nemusia riešiť čo koľko stojí :)
No pokiaľ niekomu nebudú chýbať ťažké prevody a má na to tak prečo nie.
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 10:28:56
02
mozna alternativa nad ktorou stale uvazujem http://www.pinkbike.com/news/General-Lee-Wide-range-Cassette-Adapter-First-Look-2013.html
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 11:32:49
00
Vyzera to na zaujimavu alternativu. aj ked si myslim, ze 2x9 ma tak brutalny pomer cena vykon, ze sa to neoplati menit ak funguje.
Najlepsia je posledna veta v clanku :
Just don't go crying to SRAM or Shimano if something later goes wrong with your drivetrain
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 13:30:54
00
Mna v poslednej dobe najviac zaujala ta prevodovka Pinion. Len to bude pre beznych smrtelnikov dostupne tak za 5-7 rokov.
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 13:33:16
00
duggo moc to kríženie riešiš. jazdím 36-22/11-34 a na 36 v pohode celú kazetu. radšej mám 36-34 ako jazdiť na malej píle zodpovedajúci prevod. XX1/X01 sa mi nepáči. buď obetujem ľahké prevody alebo zase naopak by chýbali ťažké. človek má často z hory 15-20 km asfaltový prejazd a tam točiť nejakých 30-32/10 je dosť málo. človek chce byť už väčšinou doma alebo v krčme na pive...
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 13:46:10
02
Presne! A na 30 - 10 by som nemohol ist 80kmh :D
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 13:47:44
00
Pre mna ma dvojprevodnik v predu este jednu velku vyhodu (aj ked to je skor o tom ako som si za 20 rokov zvykol radit):
umoznuje preradit "Z tazkeho na ovela lahsi" jednoducho tym, ze vpredu zhodim z velkeho na maly. Proste je to v niektorych situaciach vyhodnejsie ako sa znazit vzadu "preradit o tri" (mam 2x10).
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 14:01:51
03
duggo moc to kríženie riešiš. jazdím 36-22/11-34 a na 36 v pohode celú kazetu. radšej mám 36-34 ako jazdiť na malej píle zodpovedajúci prevod. XX1/X01 sa mi nepáči. buď obetujem ľahké prevody alebo zase naopak by chýbali ťažké. človek má často z hory 15-20 km asfaltový prejazd a tam točiť nejakých 30-32/10 je dosť málo. človek chce byť už väčšinou doma alebo v krčme na pive...

Na kadencii 120 otáčok za min., budeš mať na 36/11 pri určitom obvode kolies rýchlosť 49.99 km/h. Pri tej istej kadencii a tom istom obvode kolies by prevod 32/10 znamenal rýchlosť 48.92 km/h. Kto z vás potrebuje točiť dlhšiu dobu viac? Na bicykloch so zdvihom 150mm+ nepredpokladám že budete vyhľadávať dlhé asfaltové zjazdy, alebo dlhé naháňanie sa po asfalte v rýchlosti 40 km/h a viac.
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 14:02:30
01
Jeden zub vzadu spravi taky rozdiel?
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 14:04:39
00
PatrikL, áno. bohužial na tých 15-20 km keď sa vraciam po hrebeňovke napr. z Vrícka, prípadne z Blatnice tú kadenciu neudržím. dalo by sa na tom zapracovať, ale zatiaľ mi oveľa lepšie vyhovuje tých 36-11. a to 50 ozaj nejdem...
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 14:08:31
01
Už som to písal, hoď si to sem http://www.bikecalc.com/speed_at_cadence .
Najväčší problém tejto kombinácie (jednoprevodník + kazeta z obrovským rozsahom) je cena a pre niekoho aj skok medzi niektorými prevodmi. Keď príde nejaká konkurenčná sada s 10 alebo 11 stupňovou kazetou napr. 10-42 a nízkou cenou, tak na ňu prejdú aj ľudia čo spočiatku tvrdili že by im to nesadlo kvôli rozsahu.
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 14:08:57
02
Momentalne jazdim 2x9 38-22/11-34, este to zjazdim a potom komplet vymena 1x10 s general lee. Lepsie sa mi slapu prevody na velkej pile, vzadu len dorovnavam. Brutalne strmaky si potlacim, sak treba aj pesiu turistiku pestovat :)
Zobraziť komentár 14.09.2013 - 14:13:59
01

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up