Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Nemám zázračné Shimano a od kúpy biku niekedy v novembri 2011 som okrem výmeny platničiek s nimi nerobil nič. Neodvzdušňoval, nemenil brzdovku ani nič. Fungujú úplne bez problémov. Brzdný výkon sa mi zdá bezproblémový. Skúšal som nové Shimano a nesedia mi dve veci. Vadí mi choď páčky, kvôli Servowave, na tom neviem či by som si zvykol a zdajú sa mi oproti Avid-u málo kusavé. Výkon fajn, len mi chýba tá ostrosť.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 11:52:10
00
No napriklad ja by som uvital vacsiu gumovost chodu. Aspon teda na zadnej.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 11:55:22
00
hehe ze nove shimano nie su ostre :D Neviem ake si skusal, su tam trochu rozdiely medzi tými triedami v chode páky aj v sile. Ale bežný užívateľ to nepostrehne/je mu to jedno :)
Ale ak to porovnam s avid elixirmi, ci uz R, CR, X0, XX tak jednoznacne vyhrava shimano.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 14:01:44
00
596, 675 a 785. Najviac sa mi zdali 675. Ale ako Elixir R to nebolo. Nepokladám sa za nebežného užívateľa. Len som si za tie dva roky na niečo zvykol a toto mi nesedelo. Nič viac, nič menej. Chcel som ich kvôli Ice-Tech platniam, preto som skúšal ale rozhodol som sa nechať si ďalej Avid.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 14:05:42
00
675 ky so sintrovanými platnami su celkom kusave :) aj bez chladičov
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 14:11:21
00
Tak jedinou výhodou avidu je pomerne nízka váha a možnosť fungovania pri vyšších prevádzkových teplotách. Shimano sa tento handicap snazi kompenzovat prepracovanym systemom chladenia a dari sa im to. A co sa tyka vahy mam z tych brzd ovela lepsi pocit, a nie ze mi pocas zjazdu ostane ta karbonova paka uchytena akymsi plastovym čapom v ruke.
Mne sa na avidoch zase nepaci ten linearny chod paky.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 14:19:45
00
zas a opäť vám závidím čo všetko si všímate :) mal som formule k18 a brzdily a teraz mám hope a brzdia tiež :) v podstate v tom nevidím rozdiel :) okrem toho že hope sú najsexi brzdy aké jestvujú
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 14:29:15
04
No aspoň na niečom sa tu zhodneme :D
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 14:31:30
01
..niekedy asi po 15 jazdách mám problém dostať zadné koleso do šmyku..

a skúšal si si s niekym vymeniť bajk? Či to nie je tvojou únavou :D
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 15:19:24
00
nie neskúšal, väčšinou chodievam sám..únava je síce niekedy na mieste ale aj tak si myslím, že brzda by mala ísť do šmyku bez toho aby som pri tlačení dostával také kŕče do ruky, že dolu pri lanovke skučím od bolesti..mne to niekedy pripadá ako keby nemám hydrauliky ale lanko..ako keby sa pretláčam s brzdou, že kto z koho..
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 16:50:54
00
V MT je uz dovolene cez pesiu jazdit na bicykli ci si dotalcil ? :D

Vždy bolo dovolené od 18:00 do 9:00 (teda neviem presné rozmedzie, bo keď treba tak... :) )
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 17:05:47
00
sintrované platne mám a so zábehom mi to je jasné.. Marinada rád by som ti požičal môj bike v parku a určite by si potvrdil moje slová..niekedy asi po 15 jazdách mám problém dostať zadné koleso do šmyku..a pre tých, ktorí chcete napísať že som spálil brzdy tak na platni nie je žiadna sklovina, derú sa pekne a rovnomerne a ani kotúč nie je spálený..


Keby ti to robilo v rámci jednej jazdy, tak to pochopím - že ku koncu je viac zahriata a brzdí horšie. Ale ak postupne prestane brzdiť a po 15 jazdách nedokážeš zablokovať koleso, tak je problém buď v brzdných plochách (platnička/kotúč), alebo v samotnej hydraulike (vniknutý vzduch, spenenie oleja). V tom druhom prípade to však nemôže byť normálna vlastnosť brzdy. Toto mi nerobili ani Tektrá - a to bol bike do 600 éčok...
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 17:38:22
00
Este par detailov a hotovo. :)

Prílohy:

DSC_0086a.jpg
DSC_0086a.jpg 360.82 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 23.11.2013 - 13:21:42
05
Konečne zasa poriadny bike s trojprevodníkom! Kde to má tlmič?
Zobraziť komentár 23.11.2013 - 14:30:45
00
co tam mas za plaste???
Zobraziť komentár 23.11.2013 - 14:36:02
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up