Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Myslím že by kludne mohla ostať pri 27,5" pri tak malej výške. Pri 29" to bude komické. Ale to je môj názor. Inač bike sa my veľmi páči :y:
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 13:38:57
02
Chtěla trošku závodní osazení a co nejčistší a nejprostší vzhled

A to sa naozaj aj podarilo. :y:
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 13:42:24
01
Za vzhľad :y:
katerinamostkova aký bol prosím ťa použitý rám (akej značky)?
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 14:47:36
01
vyzera to ako cinsky karbon, mozno z aliexpresu, som zvedavy, ci to majitelka potvrdi :) .. sameho ma to kedysi lakalo
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 15:59:12
00
-- Flyxii -- :)
- jo, čínský karbon osazený dle libosti :)
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 15:59:41
00
A kde sú teraz mínuskári na čínsky karbon :o :lol:
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 16:36:17
00
:)
Tak nějak mi nedochází, co je na čínském karbonu špatné - oproti "nečínskému", což je !asi! málokterý :). (Důraz na slovo asi ;).)
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 16:42:38
01
Boli tu u tom siahodlhe vymeny nazorov. :) Podstata spociva v tom, ze v tomto ponimani chapeme cinsky karbon ako noname vyrobok bez garancie, tzn. nemas istotu, ci to vydrzi a nezlyha v najnevhodnejsej chvili. Kes kupis znackovy ram, tak mas zaruku, ze presiel pevnostnymi skusami a ze je tam pravidelna vystupna kontrola atd., cize riziko zlyhania je podstatne mensie.
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 16:45:41
03
doktor-40: nemajú odvahu :lol:
katerinamostkova: tak na tuto diskusiu som teraz zvedavy :lol:
Jezus: skor lowendovy cinsky karbon je proste nanic .. mam jedny rajdy :lol: .. je to nieco ako "ocelovy" ram z Tesca. Je to tazke, masivne, ale prd vydrzi :D
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 16:55:58
00
Karbon je len polovica úspechu je to tkanina a ten čínsky karbón môže byť kľudne sklenná tkanina s čiernym pigmentom....na pohľad nezistíš, to až po odlomení, alebo rozpílení, čiže keď je neskoro. Takto zarábajú na nevedomosti ľudí čínske firmy. Sklenné tkaniny sú o 2 tretiny lacnejšie ako karbón (to sú tie lacné diely z Číny), kompozit zo skla je ťažší - niekedy skoro na úrovni Al. A ľudia to kúpia, lebo je to "cool karbon" pritom to karbón nevidelo ani na obrázku.
Dôležitý je takisto aj epoxid (alebo iná živica) ktorú používajú. Aké má mechanické vlastnosti,Tg, HDT, Modul flexibility....
A potom celkový kompozit - uloženie tkanín, technológia spracovania, post-temperovanie...

Preto by som čínsky karbon nechcel a nechápem ani ľudí, čo kupujú fejkové karbónové diely z DX, či Aliexpresu....poviem vám, že vyťahovať karbónovú črepinu z ruky či v prípade sedlovky z riti je sakramensky bolestivá záležitosť.
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 17:06:47
08
Tak,tak .. ale je dobre dodat, ze tzv. lacny cinsky karbon (typicky napr. ten aliexpress). Karbonove veci sa aj tak uz na 95% robia v cine, kvoli peniazom. Aj taiwanci si to tam outsorcovali :lol:
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 17:24:55
00
ked ma holcina 45kg a bude na tom robit hobby vylety tak jej ten "karbon" vydrzi 10 a viac rokov.
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 17:25:59
01
Karbon je len polovica úspechu je to tkanina a ten čínsky karbón môže byť kľudne sklenná tkanina s čiernym pigmentom....na pohľad nezistíš, to až po odlomení, alebo rozpílení, čiže keď je neskoro. Takto zarábajú na nevedomosti ľudí čínske firmy. Sklenné tkaniny sú o 2 tretiny lacnejšie ako karbón (to sú tie lacné diely z Číny), kompozit zo skla je ťažší - niekedy skoro na úrovni Al. A ľudia to kúpia, lebo je to "cool karbon" pritom to karbón nevidelo ani na obrázku.
Dôležitý je takisto aj epoxid (alebo iná živica) ktorú používajú. Aké má mechanické vlastnosti,Tg, HDT, Modul flexibility....
A potom celkový kompozit - uloženie tkanín, technológia spracovania, post-temperovanie...

Preto by som čínsky karbon nechcel a nechápem ani ľudí, čo kupujú fejkové karbónové diely z DX, či Aliexpresu....poviem vám, že vyťahovať karbónovú črepinu z ruky či v prípade sedlovky z riti je sakramensky bolestivá záležitosť.


No tento je konkrétně Flyxii, co tu jezdí borci na XC i maratony, přesně tuto značku i přesně tento rám, několik tisíc km ročně, takže koupě nebyla založena na nevědomosti, naopak na několikaletých dobrých zkušenostech několika lidí, co to NEmají pár týdnů a mají na tom odjetý odpovídající počet km i závodů, aby mohli hodnotit vlastnosti/kvalitu konkrétně tohoto rámu, proto nebyl důvod k nějakým pochybnostem, já jsem osobně na tom odjela pár závodů, některé z nich dost peklo. Žádné "COOL" důvody nebyly, zkrátka pro nás bylo vhodnější si kolo "postavit" na míru, ale tento argument už jsem slyšela, dokonce tento víkend jsem před ním byla "varována" :).
No nevím, znám případy prasklých lyžin u sedla, ale rámy? Možná ve stejném poměru jako ty, s nápisem "JSEM ZNAČKA". Tím však nepopírám, že mohu být špatně informována. Opakuji raději ještě jednou, že jsme nešly do rámu -prostě cool čína, beru to-, ale do rámu, se kterým jeho vlastníci nemají žádné problémy a byly na něj podány kladné recenze, včetně prodejce, který je taktéž ochoten jednat ohledně reklamace či dodání náhradních patek ZDARMA, u něj prodejem kontakt se zákazníkem nekončí, takže koupě NEBYLA založena na nevědomosti ani na touze být "COOL", nýbrž na tom, osadit si kolo dle vlastního vkusu a vlastních potřeb a preferencí. Uff.
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 17:27:13
05
Puknuty karbonovy ram som videl , bola to dokonca Cina. Akurat na tom bol napis Merida :lol:
Zobraziť komentár 26.01.2015 - 17:53:05
04
Ja mám na ráme Flyxii odjazdené už cca 7000km. A niekolko maratónov, dostáva zabrať a zatial ho môžem iba chváliť. A nieje to jediný karbón čo doma mám. Tak mám s čím porovnávať

Prílohy:

image.jpg
image.jpg 379.29 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.01.2015 - 17:54:16
012

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up