Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Jj, vsak prave, jednocap - ideal pre nizke zdvihy, ako pises. U vyssich 4cap, ale FSR by som nechcel :)
Z dizajnom suhlas, ale myslel som 2006-2007 procaliber /btw sugar 4+ ram ale stale zhanam, Mko/ .. ale tento procaliber nemam moc dobru stupavost. A trochu podkopnuty, ale nic velke. Ale skor asi porovnanie s 2008-2009, to uz bol napol Trek.
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 09:35:24
00
.


Naposledy upravil marosh1 dňa 07.09.2017 - 01:08:21, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 06.09.2017 - 09:53:57
011
Vieš tu s kritikov musíš rátať :D , aj keď niekedy mi prídu tie niektoré múdre keci okolo toho všetkého fakt zbytočné, mám pocit, že niektorí ľudia tu majú do detailov naštudovaný každý jeden systém pruženia a teorereticky o tom vedia všetko, ale z toho si nič nerob :) . My bežný bikeri radšej jazdíme a moc nás netrápi aký systém, hlavne že to funguje a žehlí :)
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:06:26
014
Aha, ja som si az teraz vsimol, ze si sem daval bajk :D .. /to si sa odvazil dat fotku bajku do galerie nasich bajkov :lol:, ja som skor zvyknuty , ze sa tu riesia offtopicy, ja cudzie bajky neriesim :), na to su ini specialisti, vsak miso :lol:/ .. takto potom koncia debaty na fore, ked jeden si mysli o druhom, ze ten si mysli o tom prvom nieco a obaja su niekde uplne inde .. takze pardon, toto zacalo kvoli chrinikovi, on zacal s jednocapom :)

Inak rozne SJC jazdim 14 rokov, Maestro 12 rokov, modifikaciu DW linku nieco vyse roka.
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:16:55
01
Toto zacalo koli misovi, on napisal ze rok od roku su biky rozdielne len vo farbe :D Tak som informoval ze zrovna pri tohtorocnom epicu to netrafil. Mozno ho zmiatlo to, ze jeho lector je uz treti rok iba prefarbeny :D
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:23:17
00
Vlastne ano, mas pravdu. Njn, zase misopetrovic :x :tmi: :D
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:25:10
01
No neviem či ste tu toľký "za vodou" ale súhlasím s misopetrovic možno sú tam nejaké menšie rozdiely, ale prečo si nekúpiť lacnejší bajk vo výpredaji, ako platiť o dosť viac za nový model? Neviem či sú tie zmeny až také veľké aby sa oplatilo priplácať a nie najmenej. Myslím, že marosh1 kúpil dobre, farebne sa mi tiež páči, nech ti dobre slúži :)
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:40:16
00
Vobec sa neriesila cena noveho oproti staremu ale prave tie "mensie rozdiely". S cenou nie je co riesit a s Misom suhlasim. Ale so zmenami bol mimo. Ako sa tu uz spominalo, novy Epic je uplne iny bike, ma novy ram - lahsi, ina geo, ina zadba stavba a o 1 cap menej, novy brain.
A ten zvysok si ho len odberaju, treba to nechat tak. No jezis, Miso prestrelil. :-) Nie je to prvy ani posledny krat a nie je jediny. Nie kazdy sleduje vsetky novinky.
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:51:58
02
Btw, ake zmeny su v novom Braine ?
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 10:57:55
00
Nový brain je úplne prekopaný a má úplne iné umiestnenie. Veď tu na MTBiker máte o ňom komplet celý článok. Nový Epic je kompletne prekopaný. V tomto prípade je to úplne nový bajk s úplne novou geometriou. Nedá sa porovnať so staršími modelmi. Ako keby site porovnávali dve rozdielne značky. Dokonca aj offset vidlice sa kvôli geometrii zmenil. Takže poznámka o inej farbe bola v tomto prípade prinajmenšom úsmevná :)
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 11:07:11
02
Hmm, zase cely prekopany ? Vsak to prekopali uz asi po 6ty krat :x .. nakoniec aj tak skoncia pri Fox CTD :lol:
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 11:28:46
01
lto Tu mas, je to z MTBS: Tlumič bude pro novou generaci Epica vyrábět Rock Shox a využívat bude novou technologii nazvanou Split Brain. Došlo k rozdělení Brainu na dvě části a tím k absenci plovoucího pístu mezi dusíkem a olejem. Olejový rezervoár je umístěn v položené části Brainu (vychází z konstrukce Charger damper, kterou Rock Shox využívá u svých produktů). Tím se docílilo odstranění turbulencí, které vznikají při změně směru průtoku oleje (otevřeno/zavřeno) a zkrátila se tak reakce na vnější podněty. Rychlost reakce se zvýšila i umístěním Brainu až za zadní osu. Dosud byl poměr pohybu Brainu versus zadního kola 0,8:1, ale nyní poměr změnil na 1:1. Tlumič je celkově subtilnější, k čemuž přispívá i pístnice pevně spojená s nově nadesignovanou částí vahadla, ve kterém je speciální kanálek propojující tlumič s napojením brainové jednotky. Hadička propojující tyto dvě části tlumiče pak dál za vahadlem pokračuje podél levé horní části zadní stavby až k samotnému Brainu. Čisté, elegantní řešení, kterému se dá vytknout snad jen samotný tvar dvou na sebe navazujících válečků, které působí tak nějak komplikovaněji než stávající verze Brainu. Nastavení vlastní funkce Brainu se již neprovádí kolečkem jako doposud, ale jednoduše páčkou. Ta disponuje celkem pěti polohami, takže na první pohled vidíte, kde zhruba se Brain systém momentálně nachází, a ačkoliv změnu charakteristiky zadního odpružení neuděláte za jízdy, ale musíte zastavit, tak z pohledu praktičnosti se zdá být nové ovládaní lepší volbou.
Ale to uz sme dost OT, takze kludne zmazte :)
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 11:31:01
01
arrow_leftJaiub napísal:
ltoTlumič bude pro novou generaci Epica vyrábět Rock Shox a využívat bude novou technologii nazvanou Split Brain.

dúfajme, že výsledkom nebude schizofrenický bicigeľ :P
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 12:01:21
00
No nevzbudzuje vo mne pozitivnu asociaciu fakt, ze to bude vyrabat RS a bude to podobne ako charger damper, kedze o nom sa vo fore popisalo uz celkom dost :lol:
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 12:04:10
00
Cize zas neservisovatelna blbost namiesto normalne navrhnuteho bicykla? :lol:
Zobraziť komentár 06.09.2017 - 12:10:06
02

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up