Lokalizácia
Formulár sa odosiela
mimochodom, prv nez cela tato tema omrzi ako prekonana a malo kontroverzna, dajte este do googlu "lauf fork". chcem videt dake nazory, divoke prognozy, znechutenie, hocico. alebo ma odkazte na ine forum, ak to tu uz je, pls. :)
Zobraziť komentár 11.09.2013 - 20:00:55
00
skor cakam kedy pride do cestakov vecsi rafik ako 622 a 30palcove kolo :)
Zobraziť komentár 11.09.2013 - 20:48:03
00
mimochodom, prv nez cela tato tema omrzi ako prekonana a malo kontroverzna, dajte este do googlu "lauf fork". chcem videt dake nazory, divoke prognozy, znechutenie, hocico. alebo ma odkazte na ine forum, ak to tu uz je, pls. :)

mne osobne sa to nepaci :) .. ale neviem, ako je na tom ta vidla, co sa tyka funkcnosti ..
Zobraziť komentár 11.09.2013 - 20:54:13
00
ja by som všetky tie kolesá zakázal...


Ja by som celkovo kolesá zakázal :D
Zobraziť komentár 11.09.2013 - 21:04:02
00
http://youtu.be/7BLshiYPRG4 tuto som cakal kopu PR fraz, ale poznamkou, ze "it's a bike i can put my wife on" si ma totalne ziskal :)
Zobraziť komentár 11.09.2013 - 21:38:10
00
skor cakam kedy pride do cestakov vecsi rafik ako 622 a 30palcove kolo :)


kto by to roztacal? :) ...ale zase snaha o novy rozmer tu nedavno v minulosti bola. vtedy sa tvrdilo ze mensie kolesa idu lepie v kopcoch. zda sa mi ze Jalabert na tom vyhral aj puntikovy dres na TdF, ale po roku ta myslienka zakapala :)

http://www.rodbikes.com/articles/650-speed.html

Prílohy:

jalabert.jpg
jalabert.jpg 39.68 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 12.09.2013 - 01:39:04
00
tak ten co roztaca 4kg 29kolesa na lowend bikoch :)
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 07:31:44
01
tak 4kg mozu mat aj 26kolieska :D
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 07:35:37
03
PatrikL len tak vytrhnem z kontextu...v 2004-tom boli kolesá a plášte na tom hmotnostne inde? no to by som chcel vidieť kde :D ľahké náboje boli, ráfky tiež, špice tiež, plášte rovnako tak... :)
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 08:00:33
00
Som to tam naznačil - kto chcel bezdušové riešenie, neboli ani zďaleka možnosti ako teraz, mal vtedy akurát UST plášte a ráfiky/kolesá, čo by na o dosť väčšom rozmere kolies dopadlo hmotnostne tragicky :)
Pre použitie s dušami by sa dal už vtedy vytvoriť nejaký relatívne ľahký komplet, ale stále by ostala nepokrytá jedna populárna možnosť použiteľnými možnosťami.

Možno by pri troške snahy dokázali vyriešiť aj toto, ale bolo to obojstranné - keď neboli rámy a vidlice, nebol záujem o kolesá. Keď neboli kolesá, nebol záujem o rámy a vidlice. Môžeme sa tešiť že niekedy nastal zlom a rozbehlo sa to :)
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 09:31:58
00
ale však čo majú spoločné bezdušové kolesá s tým, prečo neboli 29-tky?
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 10:08:09
01
Aby sa niečo presadilo, musia mať viacerí výrobcovia bicyklov schopné možnosti v strednej a vyššej triede, ktorá vyhráva preteky a robí reklamu, v nižšej triede dostatok akceptovateľných možností.

29" bicykle boli, ale bolo ich minimum.
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 10:17:35
00
ja viem, že boli ale s tým, že by neboli ľahké kolesá to nemalo nič spoločné podľa mňa...ale samozrejme je to jedno :)
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 10:33:53
00
Kolesá ste teda prebrali. Ja by som sa chcel opýtať ešte k inému ad hoc argumentu, a to k tomu, že v r. 2004 neboli pevné osky. Prečo potom aj dnes niektorí renomovaní výrobcovia ponúkajú aj 2000 $-ové 29" HT bez pevných osiek aj vpredu aj vzadu? Tiež mi to tak príde, že to stým až tak veľa spoločné nemá, že prečo už v 2004 neboli rozšírené 29".
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 10:55:42
01
súčasné "podarené" 29" bicykle a komponenty do ďalšej debaty nepliesť

:)
Vpredu sa to dá prežiť vďaka celkovému skoku v tuhosti vidlíc, vzadu to na HT-čkach nie je snáď nikdy nejaký problém.
Zobraziť komentár 12.09.2013 - 11:31:36
00
keyboard_arrow_up