Lokalizácia
Formulár sa odosiela
nice , kolko stoji taka kompletka az po lak ? ( stale sa ale bavime o bike rame :-) nem lietadla :-) )
Zobraziť komentár 06.12.2008 - 23:15:41
00
kedysi v elzine davali dole aj farbu, ale len z ocelovych ramov a stalo to stovku, lakovacka v inej firme vysla na 500
Zobraziť komentár 06.12.2008 - 23:39:26
00
Eloxovanie hlinika je tusim to, co sa na nete oznacuje ako "HA" (hard anodized) typ II alebo III. Typ II je castejsi, je aj v roznych farbach ale nie je taky odolny. HA III je odolnejsi, ale je len v tmavo sedej farbe. Takmer nemozne poskrabat (mam US armadne svetla s takou upravou, s nozom mozete po tom rezat a neostane ani skrabanec). Taky bicykel s HA III upravou by som bral :) , technicky to je mozne ale asi by to bolo drahe.
Zobraziť komentár 07.12.2008 - 00:12:17
00
ak ta mozem poprosit , inak co povies, ako by mohol ist bezbolestne dole stary nater ? ( pieskovanim ) ??

Pieskovanim by to urcite neslo ram je z dost makkeho materialu na to, mozno ak by sa zvolila dost jena struktura kremiciteho piesku tak by to slo ale myslim ze za tie peniaze sa to neoplati
Zobraziť komentár 07.12.2008 - 02:36:25
00
Eloxovanie sa robi v kyseline a ram by som tam teda nedal. Acher pisal ze dal eloxovat vahadlo na fulla a po eloxe to tam uz nepasovalo...
Pieskovanie keramickym pieskom 3x zosl. AL 7005 - no problemo - cena 5sto.
Zobraziť komentár 07.12.2008 - 09:05:37
00
mozno ze by to slo odstranit nejakym odstranovacom naterov ale nato urcenym, len aby to neodstranilo aj kus hliniku :-)

inak co znamena 3x zoslabovany ?
Zobraziť komentár 07.12.2008 - 12:43:19
00
ze ram ma roznu hrubku steny, na najviac namahanych miestach je nejhrubsia stena, pripadne este aj zosilena navarenim dalsieho plechu, inde je trochu tensia a na najmenej namahanych miestach je stena najtensia
Zobraziť komentár 07.12.2008 - 14:27:53
00
keyboard_arrow_up