Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Čo by bolo teda dobré aj na marathon v triede Zesty


noooo ono Zesty na maraton z bikov so zdvihom 140mm je velmi OK a mne vyhovuje, otazka je ci 140 zdvihu je to prave orechove (podla mna celkom ano ale 10kg bike pri 140mm je celkom vyzva :) aj pre funkcnost aj pre penazenku)
Zobraziť komentár 17.09.2008 - 18:07:27
00
na maraton ti snad 100 bude stacit... 8)
Zobraziť komentár 17.09.2008 - 18:15:22
00
Takže Váha je najväčší problém?Ale marathonci sú aj v týchto váhach:
Zobraziť komentár 17.09.2008 - 18:17:32
00
Jednak trochu hmotnosť, jednak sa vďaka vyšším zdvihom stráca viac energie pri šliapaní - aj keď OST je z hľadiska odolnosti voči podnetom šliapania na tom veľmi dobre, prečo asi sú na vyšších modeloch RP2/23 tlmiče? (odpoveď: propedal)
Podobne je to aj s vidlou - pri výšľape v teréne sa neosvedčilo zapnúť lockout, pretože odomknutá vidla zlepšuje stabilitu a napr. sčasti eliminuje dvíhanie na zadné... a ešte ak môžeš znížiť zdvih tak je to plus, ale pri "vysokozdvižnej" vidle to pri každom zábere "zacestuje" o nejaké tie mm viac ako nejaká 100-120 mm vidla, čo stojí pár joulov.
Proste je to o niečo menej svižné.
Samozrejme že sa nájdu aj výhody, môžeš si viac dovoliť, odpúšťa to väčšie jazdecké chyby, proste ten hardware ťa podrží viac ako ortodoxné chrtidlo.
Koniec koncov sú aj AM maratóny :)
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 06:52:59
00
Ja vozim Fox 36 Van a o ziadnom hupani vidlice neviem. Ak nahodou nebusis do pedalov jak splaseny, tak o hupani vydlice v sede nemoze byt ani reci. V stoji to samozrejme hupe, ale to uz je o inom. Na maratony je podla mna ideal 130mm vpredu/vzadu. Znizovanie zdvihu vidlice tiez nie je nevyhnutne, u zdvihov 130mm duplom nie. Staci dobra geometria. Cim viacej fidlatok vnutri vidlice, tym vyssia hmotnost a tym vacsia pravdepodobnost, ze sa nieco pokaka.
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 09:53:16
00
Môj namáhavý výber sa mi zúžil na ZESTY 314 a X-Control 310 tak do toho zamotajte mi hlavu
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 20:24:53
00
radsej nejaky kanon jak hento...
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 20:41:14
00
radsej nejaky kanon jak hento...

:)
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 21:50:01
00
Zesty a ani nerozmyslaj.
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 21:58:19
00
Dijck - aj zola učíš mantru? :twisted:
Zobraziť komentár 18.09.2008 - 23:26:50
00
dijck sa vozil na spicy a vie, ako to ide za pedálom...
Zobraziť komentár 19.09.2008 - 09:26:11
00
Štvrtok idem dať zálohu na Bike. Dijck tvoja odpoveď je moc stručná . Budem môcť absolvovať aj nejaké tie maratóny ? Nebude to veľký prechod z HT? Do teraz som jazdil len tak rekreačne, chytilo ma to a chcel by som skúsiť viac.
Pozti:http://www.lapierrebikes.com/lapierre/en/VTT/product/specifications/X-CONTROL-310-1
Model 2009 je tam trocha zmena oproti 2008
Zobraziť komentár 22.09.2008 - 21:23:33
00
zolo poviem ti jadzím X-control 310 trošku viac upravený aby mi vyhovoval ... ale o to nejde
chodím aj ja občas na maratóny zopár ročne absolvujem a buúci rok by som rád prešiel na Zestyho ak nie Spicyho proste keď pôjdeš na maratón prifúkneš tlmič a keď budš jazdiť vo voľnom čase dáš nižší tlak a budež si užívať komfort ... poviem ti pokým nejazdíš pravidelene celú sériu maratónov a nenaháňaš každý bod a sekundu ber Zesty 8)


Naposledy upravil Lapierre dňa 22.09.2008 - 21:44:29, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 22.09.2008 - 21:30:58
00
hojdy hojdy hojdačky... 8)
Zobraziť komentár 22.09.2008 - 21:40:26
00
Lapierre ved preto je na tlmici propedal...a nemusis nic vyfukovat a dofukovat :wink:
Zobraziť komentár 22.09.2008 - 21:54:48
00
keyboard_arrow_up