Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ja nehodnotím ktorá je lepšia, pre mňa je cyklokros cesťák pre pohodlných ľudí a commuterov :) a teda patrí na cestu ( hlavne takú tú slovenskú ) a nie do terénu
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 14:24:25
00
lahsie urcite ano... taky Canyon Inflite (bike za 1400 eur) ma 9 kil:
https://www.canyon.com/en-sk/road/inflite/2016/inflite-al-8-0.html

a rovnaku vahu ma az Exceed za 4200 (teda ma o 200g viac):
https://www.canyon.com/en-sk/mtb/exceed/exceed-cf-slx-9-9-sl.html
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 14:29:43
00
Dobre tak inak :) .. aky komponent na tomto cestaku je taky, ktory nemoze byt (resp. nie je dostupny) rovnako lahky ako na 29er HTcku :) Ja tam totiz nevidim nic .. kebyze to ma Vcka, no tak dajme tomu, tie sa daju znizit na brutalnu malu vahu, ale tuna su kotuce :) .. kolesa nie, ram nie, rajdy su tazsie, sedlovka lahsia nie je, sedlo tiez nie, nema to speci lahke cestne pedale, kazeta/retaz/kluky/prevodniky .. to na HTcku ked das 1x11 mas este menej (max. rychlost dotocis kadenciou samozrejme, ako miestni experti :lol:) Packy mas tazsie, ram tazsi, vidlica rovnaka , pneu dtto..
jooo uz viem. Kosik je to. Cestne kosiky su lahsie |(

ps: neporovnavaj zlozene veci v ponuke :)
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 14:38:36
00
zbytočne špekuluješ, choď do obchodu a poťažkaj si 29ht za 1200 euro povedzme a potom ten cesťák ... a potom si skús teda odmyslieť pol kila za vidlu keď veľmo chceš
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 14:47:07
01
lto, schvalne, vyskladaj 9 kilove 29" HT s pevnou vidlou za 1400 eur ;)
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 15:00:02
02
Mne sa tvoje názory začínajú páčiť viac a viac :) Potom prečo sa vlastne vyrábajú a svetový pohár sa nejazdí na 29. Už len tie kolesá sú samozrejme ľahšie ako mtb kolesá v rovnakej úrovni. Rám ťažší? Na to si prišiel kde? Kazeta, v podstate celá sada je ľahšia. Dokonca aj omotávka je ľahšia!
Keď by si si popreskakoval pár prekážok a povybiehal pár schodov, možno by si ten rozdiel vo váhe našiel.
Mimochodom s baranmi sa bike lepšie drží keď bežíš alebo ho nesieš.
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 15:22:12
01
Samozrejme, ze CX za rovnaky peniaz bude lahsi od 29. Naopak, 29HT bude pohodlnejsie. Ja som minuly rok uvazoval na CX a skoncil s tym, co mam v profile. Moje hlavne dovody pre dany vyber boli prevodovy rozsah, flexibilita a pohodlnost v prospech 29HT.
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 15:36:59
00
"Cross-training" With Yoann BarelliOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

na Karpaty je aj CX privela :D
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 18:54:36
01
arrow_leftHosť napísal:
lto, schvalne, vyskladaj 9 kilove 29" HT s pevnou vidlou za 1400 eur ;)

Okay, tak inak .. zoberiem ten "akoze" cestak .. vyhodim barany , dam normalne rajdy .. a voala ? Co mam z toho ? 29er htcko o 200g lahsie :) Za 1400e to poskladas, co by nie .. len treba pohladat... /napoveda, usetris vahu a $$$ na zbytocnych prevodnikoch :lol:/


Naposledy upravil lto dňa 19.01.2016 - 20:40:18, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 19.01.2016 - 20:37:40
00
arrow_leftwhitemamut napísal:
Potom prečo sa vlastne vyrábajú a svetový pohár sa nejazdí na 29.

Lebo UCI pravidla. That's so easy :) .. CX disciplina zomrela uz pred 10 rokmi minimalne, len to udrzuju umelo pri zivote .. co je jednoduchsie nosit fakt nezavisi od baranov :) .. to mi ver :lol:
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 20:38:36
00
$$$ na prevodnikoch urcite neusetris - tam plati nepriama umera - cim menej prevodnikov, tym vyssia cena ;)
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 20:49:18
00
Aha ! .. no , teraz si ma dostal :D .. ano, normalne je to tak .. 200g dole a milion $$$$$$ fuc ... asi som akurat premyslal nad setupom brudy .. normalne kluky, jeden NW prevodnik za 20e a vzadu klasiku 9speed :D .. na zimu ale mozno v pohode , ci ?
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 21:27:59
00
este k tym CX, tu je jedna krasna zenska masinka

scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 23:00:23
06
čím sa líšia CX a cesťáky, ak neberiem do úvahy kotučovky a drsnejšie plášte ???
Zobraziť komentár 19.01.2016 - 23:47:29
00
Ram je iny: nie len geometria (pri CX naprilad vyssi stred kvoli prekazkam, aj rozvor je iny) ale aj vzpery a vidlu prisposobenu na sirsie plaste. Potom lahsie prevody vhodne hlavne do terenu a do kopca. Oproti cestaku bude stracat na tazkych prevodoch
Zobraziť komentár 20.01.2016 - 00:41:56
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up