Lokalizácia
Formulár sa odosiela
tomtom7 parádne HT👍
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 11:42:05
02
Vlani po odskúšaní u mojho českého kamoša si robím zálusk na Drössiger XRA 29". Tá geometria mi sadla super. Vladařa sme zbehli len taká radosť.

Prílohy:

1935988-kwikffv4to2c-dsc05164-original.jpg
1935988-kwikffv4to2c-dsc05164-original.jpg 1.05 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up5thumb_down

Zobraziť komentár 21.01.2018 - 12:00:58
05
arrow_leftSummit napísal:
Ja sa len bojím aby som sa nedožil zániku HTciek.Kazdy by sa chcel len pohupovat? ach...

To sa nedožiješ neboj ;) . Je som to tu už niekde o tom HT písal a písal som aj to že na ľahký teréna asfalt...každý si prejde nejakým štádiom a vývojom. Na HT som jazdil dosť dlho, no keby neprejdem na full, tak by som kvôli problémom, ktoré som vtedy začínal mať s chrbticou dnes už možno ani nebajkoval. Netvrdím, že to bolo len z HT, ale tak na vysvetlenie, keď si ma už citoval :) ale je to mimo tému, venujme sa radšej bajkom ktoré tu sú :)
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 12:33:56
00
Pohupovania na fulle sa netreba az tak bat - morska nemoc sa vacsinou nedostavi :-D
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 13:37:43
02
arrow_leftRumakk napísal:
presne taku reakciu som cakal... lebo zadnu brzdu menis lazde 2 tyzdne....stary bike mam od 2009 a nemal som dovod menit bowden... takze ak som to nepochopil za tie roky tak uz asi nepochopim.... ale kazdy podla svojho gusta....



Staci aby si ju musel menit raz a velmi rychlo prehodnotis vnutorne vedenie zadnej brzdovej hadice.... Z minutoveho servisneho ukonu pri vonkajsom vedeni sa stava polhodinova operacia (a to inzinieri v ghoste aspon uvazovali a hadice idu popod domcek ku ktoremu je pristup cez krytku na spodku ramu ) u takeho debilneho canyonu musis dat dole aj kluky, nasledne vyrazit pressfit stred a konecne sa dostanes k vymene hadice :tmi: u canyonu to musis robit aj pri meneni radiaceho lanka :(
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 14:16:42
00
Ta operácia výmeny brzdy vedenej vnútrom rámu kľudne môže trvať aj viac ako 2 hodiny. A to samozrejme za predpokladu, že máš doma všetky prípravky, náradie, olej do brzdy a servis nerobíš doma v obývačke ;)
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 15:20:42
02
Nová hadica, alebo bowden sa dá predsa potiahnúť za starým, či už so sram hadicovou spojkou, alebo improvizovať.
Robil som to na viacerých bikoch a nevidím v tom nejaký veľký problém. A aj keď sa brzda dáva po ráme vo väčšine prípadov sa upravuje dĺžka hadice a tým súvisí aj odvzdušnovanie. Mne osobne sa viac páči vedenie rámom, ale chápem, že kto sa živý servisom nie je z toho nadšený.
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 15:30:40
04
ja som nahadzoval bowdeny aj hadicu brzdy cez ram v obyvacke cca hodinu zo vsetkym :) tiez v tom nevidim problem
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 15:34:35
02
zabudli ste aj na reklamaciu brzdy. pripadna vymena za inu po kupe je tiez strasna sranda hlavne ked tu povodnu chces predat.(cvaknut hadicu, vsetko od oleja, potom novy trn+oliva+odvzdusnenie) takze - krasne to je ked je hadica vo vnutri, skvela udrzba (umyvanie) biku ale tam to konci. za tie problemy okolo toho to nestoji.
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 15:38:42
04
Predpokladám, že sedlovky sa reklamujú častejšie ako brzdy a neviem koľkí by ste chceli mať vedenie po ráme.
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 15:44:46
00
Gusto0 tak ale ako sme sa dozvedeli, pre niekoho to nie je problém a aj v obývačke to zvláda do hodiny :)
Na cesťâku je vnútorné vedenie IMHO elegantné a aerodynamicky výhodnejšie. Na niektorých full rámoch je však vnútorné vedenie tiež efektívnejšie ako vonkajšie. Ja som len písala, že zo servisného hľadiska je vonkajšie vedenie viac "user friendly".
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 17:29:52
00
arrow_leftHosť napísal:
Staci aby si ju musel menit raz a velmi rychlo prehodnotis vnutorne vedenie zadnej brzdovej hadice.... Z minutoveho servisneho ukonu pri vonkajsom vedeni sa stava polhodinova operacia (a to inzinieri v ghoste aspon uvazovali a hadice idu popod domcek ku ktoremu je pristup cez krytku na spodku ramu ) u takeho debilneho canyonu musis dat dole aj kluky, nasledne vyrazit pressfit stred a konecne sa dostanes k vymene hadice :tmi: u canyonu to musis robit aj pri meneni radiaceho lanka :(


ale musis uznat ze aj ked menis brzdy tak asi nikdy ti nesedi dlzka brzdovej hadice a musis naplnat system novou kvapalinou, cize v podstate navyse jedine co spravis tak prevlecies hadicu cez ram... a to uz je na sikovnosti ako dlho to budes robit.. uznavam niektore ramy mozu byt komplikovane, ale da sa to vzdy.... ved aj teleskopicke sedlovky prevliekame cez ramy ci uy hydraulika alebo mechanika, a v tomto pripade menis castejsie lanko s bowdenom na ovladanie ako hadicu na vrzdu.... cize reakcia ze ´´pochopis ked budes musiet menit brzdu´´ mi pride neopodstatnena.. vravim, na starom biku od 2009 ani raz....
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 19:16:34
01
jamo63 suhlas s tebou,, ked vies ako na to tak to nie je problem... sikovnym patri svet...
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 19:19:04
00
Rumakk ak meníš lanko k teleskopke tak hádam meníš len lanko a bowden zostáva v ráme, tj. len prevlečieš nové lanko... nehovoriac o tom že teleskopeik som už pár desiatok inštaloval s vnútorným vedením...a tá hadica brzdy je podstatne väčšia piplačka....
Zobraziť komentár 21.01.2018 - 19:40:55
00
Mňa dosť prekvapilo, že na mojom bajku neviedli brzdový kábel rámom, aj keď tam tá možnosť asi je. Asi mali svôj dôvod. Neviete, tá väčšia diera je príprava na teleskopickú sedlovku?

Prílohy:

_20180121_190445.JPG
_20180121_190445.JPG 597.53 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 21.01.2018 - 20:08:24
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up