Lokalizácia
Formulár sa odosiela
servis integrovaného zadného tlmiča bude kopec srandy

Prílohy:

whatsapp-image-2021-02-05-at-170929-whatsapp-image-2021-02-05-at-170929-1600.jpg
whatsapp-image-2021-02-05-at-170929-whatsapp-image-2021-02-05-at-170929-1600.jpg 223.23 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.06.2021 - 11:12:31
01
len pri vlozeni tokenov sa clovek zapoti :D
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 11:27:59
00
nerozumiem. Ved ho celý vyberies
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 11:45:23
06
Nad stredom je trunnion uchyt, odkrutis 2 skrutky, odmontujes vahadlo a vyberies tlmic aj s vahadlom. Komu sa to zda byt az moc zlozite, nech si kupi HT, lebo neusetri casu ani pri inom fully.
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 14:15:34
04
Removing the shock to add volume spacers or swap shocks is not straightforward. First, the crank must be removed, then the Trunnion shock bolts, then the suspension is compressed to remove the upper shock bolt through the small hole in the side of the seat tube. Then the cable lockout is released before sliding the shock out. Reinstalling the shock is even harder because the lockout cable must be replaced and reinstalled. It’s an absolute mission!“

„The aforementioned shock issue required it to be removed to add more volume spacers (which only masked the problem). The upper shock bolt worked loose soon after, which required a coordinated effort to fix — I sat on the bike to compress the suspension until the shock bolt was in-line with the little window on the seat tube while someone else tightened the bolt.“
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 14:20:49
11
ved vyrezez, zoservisujes a odnesies do carbonfactory nech ti to "zlepia" :)
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 14:35:59
02
50 hodinový servis na normálnom bajku: vyfučím, otvorím, vyčistím, doplním float fluid, zavriem, nafúkam

Prílohy:

MIP_075661b.jpg
MIP_075661b.jpg 166.94 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.06.2021 - 16:38:09
00
50 hodinový servis na scott spark:
odmontujem dekel, odmontujem kľuky (pretože pravý šrób tlmiča zakrýva prevodník), vyfučím tlmič, odmontujem dolné šróby tlmiča, odmontujem horný šrób tlmiča, odmontujem twin lock, vyberiem tlmič, otvorím, vyčistím, doplním float fluid, zavriem, pol hodinu triafam cez dierku v ráme horný šrób, potom dolné, potom namontujem nazad twin lock, nafúkam tlmič, nahodím nazad kľuky, zavrem dekel
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 16:44:39
00
a bonus k tomu mas nechutny bike s dementou geometriou
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 17:30:50
02
Len zavidite lebo na to nemate :D, vsak to mas dat do servisu a neriesis
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 17:39:42
03
pravdu povediac, hanbil by som sa na tom vyjst medzi ludi, aby ma nemali za debila :D
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 18:23:53
00
:lol: Zase nepreháňaj.
Ja by som ho kľudne skúsil. Pre Spark som mal vždy slabosť.
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 18:34:15
00
trosku z ineho sudka https://www.daambuilt.com/
scontent.cdninstagram.com
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 21:47:56
011
noo, tak do tychto ruriek by tlmic fakt neukryli :lol:

ale ten krk mohli aspon vyretusovat
Zobraziť komentár 11.06.2021 - 22:43:32
03
arrow_leftMageZ napísal:
pravdu povediac, hanbil by som sa na tom vyjst medzi ludi, aby ma nemali za debila :D


v tvojom pripade na nom vychadzat ani nemusis, stacia tie kila hejtu co tu kydas 😉
Zobraziť komentár 12.06.2021 - 09:50:01
07

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up