Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ajtak to nič nemení na fakte že ten rám je tuhý a nieje to blato ako niektoré dnešné.. nech si už tvrdí každý čo chce, mal som viacero od LV a nič im nebolo, chalani v alpách to denne jazdia a až na tie preliačiny nič. A určite majú veľa vychytávok, ale len málokto to vie oceniť. Komentovať na fóre je jedna vec, vidieť to naživo a jazdiť druhá ?
Zobraziť komentár 08.12.2021 - 13:28:49
02
arrow_leftjachmel napísal:
A to je dobre mat karbónový chránič? Zopár nárazov a budú z toho trčať vlakna.

Asi lepšie ak žiadny 🙂 dobre to vyzerá, ale asi lepšie poslúži kus starého plášťa 🙂. Ale dnes už veľa výrobcov dáva aspoň nejaký plastový chránič. Keď som kupoval pred 5timi rokmi tak tam nebolo nič, tak som to vyriešil dodatočne.
Zobraziť komentár 08.12.2021 - 13:53:10
00
arrow_leftX_X napísal:
Ajtak to nič nemení na fakte že ten rám je tuhý a nieje to blato ako niektoré dnešné.. nech si už tvrdí každý čo chce, mal som viacero od LV a nič im nebolo, chalani v alpách to denne jazdia a až na tie preliačiny nič. A určite majú veľa vychytávok, ale len málokto to vie oceniť. Komentovať na fóre je jedna vec, vidieť to naživo a jazdiť druhá ?

Nikto tu netvrdi ze to nie je tuhe a ze sa to kruti. Len vravime ze tie trubky su tenke a preto lahsie ale zase nachylnejsie na preliaciny. Ja ked niekde vidim LV tak cekujem ci ma preliacinu, a vecsina ju teda ma.
Zobraziť komentár 08.12.2021 - 15:07:03
02
kamos mal liteville, zbavil sa ho kvoli tomu, ze si oprel bike o roh domu a vznikla preliacina...moj byvali hlinikovy rocky mountain bol tiez citelne lahsi, ako aktualny sensor carbon elite..bilancia za 5 rokov 3x prasknuty ram (o tom potom, ze do par dni som mal doma novy diel, alebo ram, len na zaklade fotiek)..uvidime co vydrzi gt :)
Zobraziť komentár 08.12.2021 - 22:35:27
01
arrow_leftpol napísal:
kamos mal liteville, zbavil sa ho kvoli tomu, ze si oprel bike o roh domu a vznikla preliacina...

preliacina na dome? odporucam kvalitnejsiu omietku :lol:
chlapi neblinite, skoro 3 kg poctiveho hliniku, zaobchadzam s tym jak hovado a preliaciny sa nejako nezjavuju
Zobraziť komentár 08.12.2021 - 23:04:43
03
zrejeme mas maksiu omietku :)
Zobraziť komentár 08.12.2021 - 23:14:23
06
Dudo :D hej vymyslam si...vzdy sa mi ten bike pacil a obzeral som si ho...az raz prisiel na inom, dovod ktory mi povedal som napisal vyssie....
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 09:04:43
01
Aj tak premýšľam ako sa bike s rámom, ktorý má takmer 3 kg poctivého hliníku dokáže pri zdvihoch 180mm dostať na 12,5kg. Ja mám rám čo má takmer 3 kg poctivého karbónu (s tlmičom niečo cez 3 kg) s karbónovými kolesami, vidlou so zdvihom 150mm a veľmi kompromisnými plášťami som niečo málo pod 15kg.

Ešte možno problém s váhou.,, (teda meradlom hmotnosti)
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 09:32:28
02
Noze daj hmotnost tych kolies, karbon neznamema automaticky lahsie ako hlinikove.
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 09:45:00
00
V testoch mávali sériové 601 bežne okolo 13.5 kg. Nakoľko je reálne skresať ešte kilo oproti sériovej verzií netuším. Nikdy som ani jeden zo svojich bikov neskúšal vážiť, tak ani neviem či je to veľa alebo málo. Len viem, že Trek je ťažší ako bol Yeti a gravel je ľahší :D.

A porovnávať 27,5 a 29 tiež nie je úplne košér keď vidím, že sračkové plášte na 29 majú vyše kila :D.
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 09:45:51
06
Kolesá mám tiež tak kompromisne urobené. Čiže sú aj ťažšie, asi 1650g. Sú to Newmen ráfiky, zadný A30, predný XA30. Takže nie je to určite ultralight. Plášte isto ako píše Vlado, 1kg je to minimum čo tam mávam. Väčšinou pri Vittoriach tak 1100-1200g/ks skôr.
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 09:56:18
00
Hej no s 12,5 kilami musí mať takýto bike, čo je už ak to mám zaškatulkovať udávané bežne ako super enduro, no aby sa dostal na takú hmotnosť musí mať špičkové XC komponenty, ktoré sa podľa mňa na taký bike nehodia. Verím, že nebudem sám, čo má takýto názor, veď ak súhlasite dajte laik :) Asi nie je problém ten bike vyskladať na ľahkých karbonových kolesách a povedzme XX1 sade, alebo niečo podobné a tiež tenké plášte, ale bude to ono? No podľa mňa rozhodne nie :) Už len keď chceš dať kvalitné, teda aj odolné plášte ktoré by na takýto bike patrili, tak bude jeden vážiť aspoň 700 gramov, no pravdepodobne viac, okolo kila. Teda áno, verím, že raálne sa tak ľahký bike aj s takými zdvihmi vyskladať dá. Ale bude to extrémne drahé a odolnosť tých komponentov nebude taká ako pri tých lacnejších, ale ťažších a odolnejších. Osobne by som teda ani moc ničiť takýto bike, ktorý by stal minimálne 10 K € na trailoch, alebobo pretekoch, či bike parkoch teda ničiť fakt nechcel :)
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 10:31:19
02
Jedneho casu,pomerne dlheho,aj Spektral byval podozrivo lahucky ,no a ako to dopadalo vieme..Ked pozeram tie ultimatne stavby na hliniku napr. na BF pre takyto druh biku , tak je to takmer vzdy cez 15 kg. XTR,XX1...
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 11:57:58
00
Proste 12-13 kíl je výborná hmotnosť pre trail full, kde sa nepredpokladá také zaťaženie ako na endure. Tam tie komponenty musia aj niečo vydržať, ak to teda nemá byť len bike do vitríny :)
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 12:24:03
03
https://www.radon-bikes.de/mountainbike/hardtail/jealous/jealous-90-2022/

zacinam nad nim uvazovat, velmi ma oslovil touto farebnou kombinaciou
Zobraziť komentár 09.12.2021 - 20:02:18
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up