Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ty si z bohateho kraja :lol: . Premrštená vzhladom na materialy nieje ale vysoka je teda poriadne

žihadlo: Tomu ver, som imaginarne skladal...
Zobraziť komentár 12.06.2009 - 08:16:50
00
cha :mrgreen:
dnes v noci ho pojdes odskusat :?: :?
Zobraziť komentár 12.06.2009 - 08:43:45
00
5600 USD na X.0 zase nie je relativne astronomicka suma
Zobraziť komentár 12.06.2009 - 08:57:46
00
jeden nemec do partie.
prekvapilo ma ,ze votec isiel cestou ako canyon, radon a spol. - posiela bicykle postou,
ide celkom po cene, uz to asi nie je "ta" draha germansku kultovka.
mozno to bude ale dobry pomer cena vykon :)

Prílohy:

Komentár súboru: votec V.MR 1.4
MountainbikeVMR14WeissBlau.jpg
MountainbikeVMR14WeissBlau.jpg 77.94 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.06.2009 - 22:41:50
00
No podľa toho horného vahadla zadnej stavby súdim, že do tlmiča sa budú tlačiť pekné tlaky, no k tomu všetkému ešte namáhanie čapov ... však poznáme /// Ransom
Zobraziť komentár 12.06.2009 - 22:57:20
00
mne sa tam skor nepaci to vedenie bovdenov medzi zadnou a prednou stavbou-to sa budu pekne lamat lanka...
Zobraziť komentár 13.06.2009 - 21:52:39
00
ja ich mam v principe podobne a bezproblemov.. ked tam nechas ten bowden s malou rezervou tak sa pekne ohyba..
Zobraziť komentár 13.06.2009 - 22:01:46
00
alebo tam das nokony :mrgreen:
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 06:30:54
00
mal som to podobne na Reignovi a mal som s tym problem,1-2x do roka komplet nove bovdeny...tiez som skusal nokony a bola to katastrofa,vrzgalo to pri kazdom pohybe rajd ako stare dvere,radenie tiez nebolo 2x slavne.Po vymene za normalne Jagwire to zrazu zacalo radit.
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 09:20:40
00
tak vymena bowdenov raz do roka je standard tak ma to netrapi :)
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 10:46:28
00
Nemôžem si pomôcť,ale tie nemecké herky sú na jedno kopyto :roll: také nemastné neslané :(
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 18:34:57
00
Myslím si, že tento problém by mohli vyriešiť originál SH bowdeny, ktoré nemajú hlavnú konštrukciu točenú vo forme závitov, ako klasický bowden, ale majú vlákna v bowdene vodorovne s lankom, teda pri ohybe možno popraská vonkajšia krycia vrstva z plastu, no vnútorná časť bowdenu a jeho pevnosť zostanú neporušené. Samozrejme nevyddrží večne, lebo vnútro sa časom tiež opotrebuje, no najlepšie to je reiešiť bowdenom vcelku, teda bez prerušenia. Dostáva sa tak k lanku minimum bordelu a presnosť radenia sa ani pri jazdení v ťažkých podmienkách nijako výrazne nezmení. Toť môj názor alá najekonomickejšia verzia a najmenej komplikovaná. :wink:
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 19:50:13
00
lanka a bovdeny su spotrebak, nerieste to
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 20:32:30
00
ich menim az ked kupim novy ram....staci a o lanka a bowdeny trosku postarat a bez vymeny radia aj 5r bez problemov :?
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 21:59:02
00
jj na ht :mrgreen: tu sa riesil vplyv odpuzenia na vedenie bovdenov :wink:
Zobraziť komentár 14.06.2009 - 23:36:11
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up