Lokalizácia
Formulár sa odosiela
To vahadlo zo stredom je urobene z dvoch kovanych (forged) casti zvarenych dokopy TIG zvarom:
ep1.pinkbike.org

Hlavny pivot zadnej stavby je hore nad stredom a ten je dost "velky". Podobny ako u single pivot odpruzeni (ako robi este dnes naprilad Orange bicycles). Tie slabsie linkages dole nemaju nosnu funkciu, skor len maju "potahovat stred" aby sa znizil chain growth. Ja by som sa toho nebal.


Naposledy upravil Ferisko dňa 18.06.2013 - 12:16:06, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 18.06.2013 - 12:14:55
00
komplikovanejsie uz to asi ani neslo :)
Zobraziť komentár 18.06.2013 - 12:15:48
00
určite vedia čo robia asi to neni ich prvý bike :)
Zobraziť komentár 18.06.2013 - 12:23:36
00
limited

Prílohy:

AU-str-bicykel AMG.jpg
AU-str-bicykel AMG.jpg 416.17 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 18.06.2013 - 12:25:54
00
A inak mi to nepride komplipovane, ma to rovnaky pocet pohyblivych bodov ako napriklad horst link (fsr) alebo faux bar (prepakovany jednocap). Len su "netradicne" usporiadane tak to vzbudzuje taky trochu funky dojem :)

Ale tak zalezat bude na tom ako to dobre zratali. Spodne vahadielka na virtual pivot pruzeniach ako Santa Cruz VPP alebo DW-link tiez vyzeraju "labilne" a nezvyknu sa lamat. Na druhej spodne vahadielko na takom Giante Reign... :rofl:
Zobraziť komentár 18.06.2013 - 12:31:45
00
add novy GT Force - ked pride dopredu 2 prevodnik + rockring vidi sa mi ze to vahadlo bude pod urovnou rockringu
Zobraziť komentár 18.06.2013 - 12:59:00
00
To vahadlo zo stredom je urobene z dvoch kovanych (forged) casti zvarenych dokopy TIG zvarom:


Hlavny pivot zadnej stavby je hore nad stredom a ten je dost "velky". Podobny ako u single pivot odpruzeni (ako robi este dnes naprilad Orange bicycles). Tie slabsie linkages dole nemaju nosnu funkciu, skor len maju "potahovat stred" aby sa znizil chain growth. Ja by som sa toho nebal.


to vahadlo prerazi aj bunker. ale stred je svina. tam posobia velke sily z roznych smerov. primarne to musi ustat uchytenie o ram nad stredom, ale cast z toho krutenia urcite prejde cez spodny cap do zadnej stavby, dvojite loziska, nedvojite loziska... vzdy je problem ked su velke sily rozlozene na malom priestore (pendbox a pod.) este aj pekne asymetricky. bla-bla, uvidime co to vydrzi v praxi.
Zobraziť komentár 18.06.2013 - 17:04:05
00
Hej mas pravdu, konecne som si nasiel cas poriadne to cele prestudovat a su tam iste "kompromisy".

Tiez to vyzera ze Force je fakt len v karbone :( No uvidime cenu, mozno si kupim prvy carbon bike :D
Zobraziť komentár 18.06.2013 - 22:04:46
00
Snad mi to niekedy Santa privezie :P

Prílohy:

TRIO2014solo_cl.jpg
TRIO2014solo_cl.jpg 97.87 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 19.06.2013 - 21:24:29
00
krasny oceliacik
cdn.mos.bikeradar.com
Zobraziť komentár 21.06.2013 - 19:04:19
00
ToPaS paráda aj keď na taký bike by som asi radšej dal klasickú sedlovku :)
Zobraziť komentár 22.06.2013 - 17:36:04
00
Fúúúha no tak toto áno :D

Prílohy:

1419.jpg
1419.jpg 58.45 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil ZdenoZombie dňa 23.06.2013 - 10:21:46, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 23.06.2013 - 10:16:33
00
tak toto nie :D
Zobraziť komentár 23.06.2013 - 10:17:37
00
nástroj na mučenie bajkerov ....
Zobraziť komentár 23.06.2013 - 12:07:58
00
to nemyslis vazne :tmi: :puke:
Zobraziť komentár 23.06.2013 - 12:20:41
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up