Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Veď jasné, každý má iné kritériá a sú aj iné možnosti.
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 19:25:17
00
Podla mna je to len o kolesach. Tie treba mat lahke a pevne a k tomu rozumne plaste.
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 19:29:10
00


ano,dobra volba.
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 20:43:33
01
koľko stojí ten CUBE?
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 20:59:37
00
v akom jazyku chces vediet cenu ?? lebo ked si kliknes na ten link tak tam cenu mas......
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 21:22:21
00
diki už som ju nasiel
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 21:29:32
00
Takže :D
Našiel som Genius LT ( http://www.scott-sports.com/global/en/products/238260006/bike-genius-lt-700-tuned-s/ ) s váhou 12.1 kg - 11 zatiaľ nie, ale obyčajný Genius ( http://www.scott-sports.com/global/en/products/238248008/SCOTT-Genius-700-Tuned-Bike/ ) má iba 10.6 :!: čo je podła mňa tiež také polovičné enduro..ale skôr asi am bike ;)
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 21:42:04
00
Cena....no už som videl aj horšiu
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 21:43:36
00
Stale nechapem preco sa vam tych 11kg zda malo. Sak minulorocne Stereo 160 HPC SLT malo mat 10,9kg v serii. Realne to bude samozrejme cosi viac ale su tam este pomerne tazke plaste, sedlovka a riaditka. Na zvysnych konponentoch by sa tiez este dalo cosi zhodit. 2013 verzia mala dokonca mat 9,8 a na rafoch, vidlici, klukach by sa dalo este ist dole a aj s teleskopom by to bolo do 11.

Prílohy:

large_CUBE_Stereo 650b super hpc slt zeroblack.jpg
large_CUBE_Stereo 650b super hpc slt zeroblack.jpg 171.62 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 04.02.2015 - 22:04:50
00
K tomu karbonove kotuce, hlinikove skrutky, pneumatiky najlepsie Furious Fred 2.4" , extra lahucke jednopiestikove brzdy, spice postacia 1.8-1.5-18, hlinikove niple. No preco nie .. vo vitrinke to bude vyzera dobre :)
Zobraziť komentár 04.02.2015 - 23:37:57
06
... a potom ti niečo prdne hneď na prvom skoku.
Zobraziť komentár 05.02.2015 - 05:07:58
04
Nobby Nic ťažké plášte? Už tie považujem za nič moc na enduro jazdenie. Skôr teda nič ako moc, veľa nepodržia. Stále dúfam, že sa tu bavíme o endure ako o biku na ktorom sa dá drsnejšie zajazdiť, vziať ho do bike parku a podobne. A nie o hyper odľahčenom bicykli, na ktorom sa bojím sprasiť drop, lebo po prvom zdemolujem kolesá alebo zlomím rajdy. Zmysel takého endura mi uniká.
Zobraziť komentár 05.02.2015 - 06:34:09
04
Nobby Nic neboli nic moc ani na XCckovy full v lahkom terene. Ale boli oblubene, kvoli vahe , sam som to vozil. A s vahou to je tak .. karbonovy ram na bajk so 140-150mm zdvihom sa robi aj s vahou 2.2kg Ale seriozny enduro karbonovy ram mava okolo 2.7kg Asi nie bezdovodne. A takto to plati pre kazdy jeden komponent. A aj to usetrenie hmotnosti na absencii presmyku konci v okamihu, ked proste retaz na pile nedrzi na skokoch a jednoducho to voditko tam musi byt. Takze seriozny EN bajk, ktory netreba servisovat a menit diely pomaly po kazdej navsteve bikeparku, skutocne 11kg mat nebude (pokial teda jazden nema 50g, tam by to mozno bolo realne). Pretoze kategoria EN (alebo pripadne aj AM) nie je definovana zvihom.
Zobraziť komentár 05.02.2015 - 08:55:10
06
koľko stojí ten CUBE?

2500EUR . Ale neviem ako to je s dodaním ci netreba cakat aspon u 18´´
Zobraziť komentár 05.02.2015 - 08:55:54
00
Ja som gramaril len do chvile kym som si neuvedomil, ze jednak moja hmotnost kolise 2-3kg hore dolu a takisto aj hmotnost batohu. Budem ja riesit drahe gramy na biku potom? Ze mam kilovy tlmic niekde v tazisku biku? To ma vobec netrapi. Hlavne ako som spominal tie kolesa, kde to ozaj citit a to riadne. Vozil som sa na Spesli EVO co je hmotnostne aj kategoriou to iste co mam ja a pritom rozdiel v slapani bol enormny. Koli kolesam a plastom. Tam sa treba zamerat.
Zobraziť komentár 05.02.2015 - 09:21:02
016

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up