Lokalizácia
Formulár sa odosiela
velmi dobra hmotnost, ale niektore veci su tam poddimenzovane. rajdy 680, vidlaca 32, NN.

toto ma vsetko, co treba a hmotnost 12.38kg.
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/article/pro-bike-jared-graves-yeti-sb6c-41887/
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 09:01:53
04
Len tá cena...Už len obličku predať :)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 13:47:58
00
jeden rok kupit ram, druhy rok ho draho vyskladat, treti jazdit:)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 14:25:34
00
to uz bude na trhu "switch infinity plus" a vsetko stare bude zle :P
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 14:54:37
00
velmi dobra hmotnost, ale niektore veci su tam poddimenzovane. rajdy 680, vidlaca 32, NN.

toto ma vsetko, co treba a hmotnost 12.38kg.
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/article/pro-bike-jared-graves-yeti-sb6c-41887/

Vidla 32? neni tam 36tka?
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:11:05
00
to bolo k tomu pivotu.

tak treba bud viac zarabat, alebo si kupit za cenu karbonoveho yeti ramu komplet bike, ktory bude fungovat takmer rovnako dobre, ale bude mat o kilo viac:)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:22:39
00
ja sa len trochu divim ze 90% vysnivanych bajkov su endura so 160+mm zdvihmi - to ste vsetci taki "kaskaderi" a nejaky 140mm univerzal uz dnes nikto nechce ?
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:34:51
06
Inak napriklad novy Giant Reign je ALU verzia len o 200g tazsia ako karbon. Cize v niektorych pripadoch ten karbon fakt nema zmysel. :)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:36:38
00
ale to je chyba Giantu, že nevie spraviť lahký carboňák :)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:48:36
02
To nebude tazkym karbonakom, ale prehnane lahkym hlinikacom. Ved alu Gianty nie su schopne bez prasknutia ramu alebo vahadla prezit ani do konca zaruky. :) A okrem toho su este aj hnusne pokrutene. :)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:50:44
01
ja sa len trochu divim ze 90% vysnivanych bajkov su endura so 160+mm zdvihmi - to ste vsetci taki "kaskaderi" a nejaky 140mm univerzal uz dnes nikto nechce ?


v momente ako si oblubis parkrat za leto navstivit bike park, konci univerzalnost 140mm biku. ale neni to len o zdvihoch, geometria je dalsia vec.
Mne sa napr. velmi paci canyon spectral 150/140, ktory je uz fajnovo polozeny. Podla mna velmi dobra volba na vacsinu slovenskeho terenu.
Pripadne Banshee Spitfire. 140 vzadu, geometria ako 160mm biky, pevny ram.
Ono to nie je asi o kaskaderstve, ale viac zdvihu - viac stability, s ovela vacsim pocitom istoty ides tazsie tereny, o bikeparku nehovoriac.
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 15:57:34
03
Tak to praskanie je v poslednych rokoch bezne napriec znackami (Haibike, GT, Trek, Kona, CTM...). Reign ma ze vraj limit na jazdca 300 lb (cez 130kg), tak snad sa poucili z Anthemov. :)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 16:06:50
00
Tak to praskanie je v poslednych rokoch bezne napriec znackami (Haibike, GT, Trek, Kona, CTM...). Reign ma ze vraj limit na jazdca 300 lb (cez 130kg), tak snad sa poucili z Anthemov. :)


silva uz giant dotestovala takze uz nebudeme mat info o novsich modeloch z prvej ruky :lol:
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 16:45:02
00
Podstatné je aj to ako sa ktorá značka stavia k reklamáciam :)
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 17:16:44
00
ja sa len trochu divim ze 90% vysnivanych bajkov su endura so 160+mm zdvihmi - to ste vsetci taki "kaskaderi" a nejaky 140mm univerzal uz dnes nikto nechce ?

v dnešnej dobe ludia kôli 20minutám pôžitku jazdy z kopca budu ochotne dreť 4h na 160mm/15kg mrcinách do kopca :lol:
Zobraziť komentár 11.02.2015 - 18:05:03
02

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up