Ahojte, uvažujem nad kúpou endurance bajku kde by som mal dvojo kolies na cestu a na gravel tych 40mm mi stačí čo ponúka aktualny roubaix sl8. Ale mám otázku na tých ktorí jazdia future shock, či to prináša niejakú cíteľnú úľavu to pruženie alebo nie. Lebo sa rozhodujem či kúpiť roubaix alebo nieco iné napr domane alebo niečo od Giant. Lebo čítal som že niekto to neskôr nahradil za normlany predstavec či sa vôbec do toho oplatí íst. Ďakujem
Ahoj,
ja som mal na gravelovom Diverge Future shock 1 či 1,5, ten neuzatvárateľný... v teréne, resp. mimo asfaltu to pomohlo podľa mňa dosť. na asfalte to je potom hladká jazda. avšak boli situácie, kedy mi to osobne trochu vadilo ( napr ísť rýchlejšie do ostrej zákruty, navyše s nerovným asfaltom, mi to pripomínalo prázdne koleso, každú chvíľu som pozeral, či nemám defekty a dával si viac bacha, pocitovo som sa cítil ako pri strácaní balansu pri naklopenom biku)... ale môže to byť iba môj pocit a sila zvyku a tiež môže hrať rolu, že som mal 42mm plášte. v prípade FS 2,0 by to problém nemal byť, na asfalte zamkneš, na nerovnej ceste otvoríš a máš...
nakoľko som mal ten základný model FS, ktorý obsahoval iba pružinku (tuším modrú, podľa tuhosti sú 3 druhy), tak mi to niekedy vydávalo vrzgavé zvuky ako staré autá s vymlátenými pružinami , ale to je skutočne len drobnosť...
sečteno a podtrženo, nemyslím si, že by ma moje skúsenosti donútili zavrhnúť možnosť Roubiax sl8
Ahoj. Jazdím 5 rokov Roubaix so základným FS 1.0 a vcelku spokojnosť. V pohode zvláda aj ľahké gravelové sekcie. Na zimnej sade kolies mám k tomu 32mm plášte a to už spolu žehlí parádne, komfort značný. FS určite pošetrí ruky, krk a ramená, ak s tým máva niekto problém na žiletke. Akurát som po čase vymenil základnú modrú pružinu za tuhšiu (tuším žltú|), pretože mi vadilo jej občasné škrípanie a hojdanie pri jazde zo sedla. Verzia 1.5 tuším už ani pružiny nemá, tlmí olejom. 2.0 je úplný ideál na asfalt zamknem na gravel otvorím, ale tú majú bohužiaľ len drahšie verzie RBX, Diverge. Prerábka na klasiku nie je jednoduchá, pretože rám je iný, aby tam vošla FS patróna. Rovnako predstavce Future Stem majú iný rozmer oproti klasike, aj medzi sebou (1.0 vs 1.5/2.0). Pred rokom som menil za kratší a chcelo to naštudovať a dokúpiť správnu redukciu. Ak by som menil bajk tak pri mojom veku 50+ by som do FS išiel znova, ale už asi 2.0.
Trochu neskoro, tak snáď ešte pomôže.
Pokiaľ jazdíš niekde, kde je len dokonalý asfalt, je to zbytočné. V opačnom prípade to jednoznačne odporúčam. IMO to je nielen pohodlnejšie, ale hlavne bezpečnejšie. Jazdím uzamykateľný model. Neuzamykateľný by som na cesťák nebral.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ja som mal na gravelovom Diverge Future shock 1 či 1,5, ten neuzatvárateľný... v teréne, resp. mimo asfaltu to pomohlo podľa mňa dosť. na asfalte to je potom hladká jazda. avšak boli situácie, kedy mi to osobne trochu vadilo ( napr ísť rýchlejšie do ostrej zákruty, navyše s nerovným asfaltom, mi to pripomínalo prázdne koleso, každú chvíľu som pozeral, či nemám defekty a dával si viac bacha, pocitovo som sa cítil ako pri strácaní balansu pri naklopenom biku)... ale môže to byť iba môj pocit a sila zvyku a tiež môže hrať rolu, že som mal 42mm plášte. v prípade FS 2,0 by to problém nemal byť, na asfalte zamkneš, na nerovnej ceste otvoríš a máš...
nakoľko som mal ten základný model FS, ktorý obsahoval iba pružinku (tuším modrú, podľa tuhosti sú 3 druhy), tak mi to niekedy vydávalo vrzgavé zvuky ako staré autá s vymlátenými pružinami
sečteno a podtrženo, nemyslím si, že by ma moje skúsenosti donútili zavrhnúť možnosť Roubiax sl8
Pokiaľ jazdíš niekde, kde je len dokonalý asfalt, je to zbytočné. V opačnom prípade to jednoznačne odporúčam. IMO to je nielen pohodlnejšie, ale hlavne bezpečnejšie. Jazdím uzamykateľný model. Neuzamykateľný by som na cesťák nebral.