Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_left66peter napísal:
Ja mám z toho snímača na náboj dosť divný pocit. Skús zdvihnúť koleso do vzduchu a zatočiť ním. Bude ti to mykať celým bikom, neviem čo to urobí v zjazde pri cca 60-ke a v zákrute.


Ja to mam otestovane

Je pravdou ze vaha na tom snimaci na naboji nie je rozlozena rovnomerne, ale pri naboji to az tak nevadi. Naopak - pokial nemas vyvazovane koleso priamo z vyroby (campy aj fulcrum maju oproti ventilku zavazia) tah si ho vies vyvazit sam. Nastavis tu najmohutnejsiu cast snimaca presne oproti ventilku.

Navyse som si ho dal na zadne koleso a tam to necitis vobec ani v 70tke
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 07:30:29
00
A je nutné u Garmina používať externý snímač rýchlosti?
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 07:34:38
01
Pri edge 500 by som povedal ze ano. Tam prijimac gps za vela nestoji. V lese casta strata signalu. Dokonca v stojkach ked som siel na riaditka a clonil mu, tak obcas stratil signal... velke vyuzitie ma aj pri trenazeri
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 07:38:30
00
To určite. Myslela som, že sa bavíme o cesťákoch ;) Edge 500 nie je vhodný na MTB. Mala som ho a mám skúsenosti. Edge 520 je v tomto smere lepšia. Proti strate signálu resp. na trenažér je IMHO lepšia alternatíva speed-cadence senzor. Máš rýchlosť aj na trenažéry a zároveň aj kadenciu.

Prílohy:

garmin_senzor.jpg
garmin_senzor.jpg 16.78 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.01.2016 - 07:50:43
00
Vikino1: za čo ten hejt???
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 07:51:55
00
Kika toto mi to pripomina :D

www.elvias.sk
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 08:02:23
01
tie "hejty" by som bral s rezevou x krat sa mi stalo( a niesom jediny) ze som pri scrolovani dal nechtiac palec dole.
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 08:04:31
01
Však preto sa pýtam či šlo omyl, alebo nech sa niečo dozviem čoho sa mám v budúcnosti vyvarovať ;)
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 08:18:47
00
arrow_leftHack3r napísal:
Kika toto mi to pripomina :D

Možno by bolo dobré poslať do Garmina ako tip na rozšírenie funkcií. To určite konkurencia mať nebude :)
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 08:19:57
00
arrow_leftftu2 napísal:
mne pridu moc dlhe bowdeny na brzdy, a aj lanka by mohli byt kratsie ustrihnute. a podlozky pod predstavcom pekne upratat(kazda inak pootacana). nespravne namotana omotavka(obidve strany su namotane rovnakym smerom) a tie sroby na predstavci pri krku a aj na sedlovej objimke mi pridu akesi dlhe. ale inak celkom pekny.

Už som tu mal rozpísané že omotávka nie je určite namotaná v jednom smere a že to je určite len očný klam..... . Išiel som sa pozrieť k bajku a ona je fakt namotaná rovnako :D Nechápem ako sa mi to mohlo stať :D. Stále ju začínam motať odspodu smerom k bicyklu. Ďakujem za upozornenie :).
Čo sa týka bowdenov, tak pri výmene som dal rovnakú dĺžku aká bola od výroby. Tiež mi to prišlo trošku pridlhé, ale už som to nechal tak. Nabudúce skrátim :) A prijímam kritiku aj ohľadne skrutiek a podložiek - sme predsa v galérii ;)
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 09:11:23
01
ja som napchal magnet aj do disku, chýbalo mi to tam, tá aktuálna rýchlosť z GPS pri rýchlosti 40km/h + bola taká uskákaná... a pri použití snímača je aj presnejší ten auto start/stop ako keď to ide iba z GPS
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 09:20:32
00
Ja ten snímač rýchlosti a kadencie nepoužívam, rýchlosť mi úplne postačuje tá z GPS a kadenciu meria wattmeter. Na valcoch ma rýchlosť nezaujíma. :)
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 09:54:35
00
arrow_leftKristina napísala:
To určite. Myslela som, že sa bavíme o cesťákoch ;) Edge 500 nie je vhodný na MTB. Mala som ho a mám skúsenosti. Edge 520 je v tomto smere lepšia. Proti strate signálu resp. na trenažér je IMHO lepšia alternatíva speed-cadence senzor. Máš rýchlosť aj na trenažéry a zároveň aj kadenciu.


Mne sa prave viac pozdavaju tie gyroskopicke snimace ako magneticke. Ten co si tu dala som mal tiez. No na nasich slovenskych cestach sa mi ta skrutka povolila a ta somarinka co mera rschlost vosla medzi spice a v priebehu stotiny sekundy bola fuc
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 09:55:39
00
stav bycikla mas kontrolovat pred kazdym vyjazdom aby sa Ti raz neuvolnil predstavec a Ty budes fuc :)
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 10:18:14
01
Pevne verim, ze skor ako vstupis do vytahu, tak kontrolujes lano / hydrauliku a skrutkove spoje. :D
Zobraziť komentár 28.01.2016 - 10:24:46
00
keyboard_arrow_up