Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Turbi kolesa sú super ale ten rám je ***** a tá farba na každom kúsku ramu iná no humus to len tak aby reč nestála :-)
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 09:16:37
03
Presne tak, najdolezitejsie je dobre vyzerat , funkcnost ide stranou !
Vezmi si takeho Fulli1987 , ten ani dobre nevyzera ani mu to nejazdi ... dovo ani nehovorim, to je príklad ako nemá vyzerat bike a cyklista na nom .
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 09:55:02
01
Turbi keby tam boli nejake tmave karbonaky tak je to asi vizualne top cestak co som videl. Takto je az v tesnom zavese za mojim.:D
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:01:47
03
isheep ale prečo potom tvoj cesťák dobre nevyzerá?
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:10:18
00
Kolesá idú bez najmenších problémov...

Je uplne jedno ako idu, ked sa k tomu zvysku nehodia. :P
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:14:15
00
Pri tých vašich plečkách ma napadlo len to, že kde sú a boli tie zlaté časy cyklistiky keď spoza každého rohu nevykúkal nejaký Specialized a podobne. :) A preto moju babku Elenu mám veľmi rád a aj keď som sa ani príliš nesnažil váži 7,04kg /samozrejme aj s pedálmi/.
P.S. Kolesá idú bez najmenších problémov a vážim 80kg. To len info keby sa strhla debata aké ***** kolesá tam mám. :)


Podla mna by tie polepy z kolies mohli ist dole a celkovemu dojmu by to neublizilo.
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:17:19
00
Chalani je to síce pekne, ze sa zhodnete na niečom, ale kolkati z vás mali tu možnosť si to naozaj vyskúšať, porovnať napríklad tarmac a venge alebo s5 ku za sebou? Preco potom väčsina z vás ma vysoké ráfiky, aby ste mali ťažší bike a boli ste viac cool?
Ja nehovorím, ze človek presadne a ide o 10km/h rýchlejšie, ale hovorím, ze pri klasickej rýchlosti na rovine v bezvetrí, ked sa ide okolo 38, tak tam uz cítiť rozdiel, tažko je to vyčísliť koľko to je, ale povedal by som, ze okolo toho 1-2km/h. Pri rýchlostiach okolo 45-50 z mierneho kopca to je viac citeľne. Keby to trebalo vyčísliť vo watoch, tak to vychádza skoro na 30W pri 40km/h, skúste si zlepšiť ftp o 30W tréningom, ci tam budete cítit rozdiel. Ďalšia vec co sa da cítiť, respektíve menej cíti su šikmé bočné nárazy vetra, tam to citeľnejší ako pri predných, lebo cítite, ze vam kmase bicykel do strany. Možte mi tvrdiť, ze ta rýchlosť v bezvetrí je placebo a podobne, ale to ze vietor nekmase bicykel pri nárazoch asi placebo nebude, ci aj to je uplna blbosť? Nechcem nikoho presviedčať o tom, co si mysli, ale odporúčam každému si ist vyskúšať nejaky aero bike a spraviť si názor. Preteky to človeku nevyhrá a máte pravdu, ze sa na to treba pozerať triezvo v tom neprotirečim, ale tvrdiť, ze to nerobí žiadny rozdiel, je veľmi odvážne vzhľadom na tie všetky merania, ktoré sa porobili a názory ludi, ktorí na tom jazdili.


Chces povedat ze venge na vysokych rafkoch nema taky problem v bocaku ako normalny ram? To hadam iba vtipkujes? :-o
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:19:57
00
No a o dalsie tri strany hadok je postarane :D
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:21:58
09
:D
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:26:29
00
Sak a co :D nech sa vyjadri :P
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:35:34
00
Tak sa vyjadrujte v pieskovisku a nie v galerii :)
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:38:11
01
Sa vratim k tym samolepkam na kolesach. :) Ja ich tam proste chcem! :)
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:39:14
03
Miso aj na druhom mám vysoké kolesa, takze tam rozdiel nie je. Mna to tiez prekvapilo, taky ozaj silný pravidelný bocak som nezažil, ale pri nárazoch šikmo zo strany pôsobí oveľa stabilnejšie a necítit, ze ho mixluje tak ako druhý. Ono sa tým aj celkom chválili, ze je stavaný na bočný vietor, ale keby to bolo 90 stupňov tak fyziku neobabres, ale ked to je pod 30 stupňov a ides este rýchlosťou, tak tam ten tvar este moze fungovať. Celkovo mám z neho pocit, ako keby menej bol náchylný na tie porivy, určite je nieco aj v tom, ze je pevnejší, ale nieco robí aj tvar rámu.
Su to moje subjektívne pozorovania, takze aby sa dalo povedať, ze to je objektívne, by trebalo viac ludi, ale dôležité je si myslím, aby sa mne dobre jazdilo a nie teoretizovanie na fóre, ze je to somarina, bez jediného rozumného argumentu, okrem argumentu ze som debil :).
Môžme si založiť tému špeciálne na tuto tému, ked je záujem o tom debatovať.
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 10:55:58
00
skúsenosti nemám, ale z čisto fyzikálneho pohľadu na vec, čím väčšia plocha na ktorú môže vietor pôsobiť, tým väčšou silou pôsobí a pri aero ráme je bočná plocha určite väčšia ako pri klasike. to je ako tvrdiť že zaplachtovaný nenaložený kamión prevráti bočný vietor neskôr ako ten istý bez plachty
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 11:11:53
00
Bikejoring sak presne ako hovoris :D on sa nas tu snazi presvedcit ze fyzika pri jeho rame nefunguje :D

Btw v baliku je naozaj jedno na akom rame ides..ved si kompletne schovany zo vsetkych stran :D

Este raz si to upresnime..ten ram je tuhsi a preto ti to vytvara placebo ze ides rychlejsie ;)

Viem ze sa tazko pocuva nieco take na vec ktoru si si teraz kupil...ale je to tak...btw v zjazde nejde ani tak o ram ako skor o to ako velmi sa dokazes na tom bajku poskladat ;)
Zobraziť komentár 24.03.2015 - 11:24:50
00
keyboard_arrow_up