Ja by som povedal, ze na montaze jedine ten najvykonnejsi Performance ako pise Ramon a na auto vobec ziadny.

Na skrutky na
kolesa treba na zatahovanie pouzivat
momentak, nikdy nie razak, a na odtahovanie momentakom zatiahnutych skrutiek je razak uplne zbytocny. Jedina vyhoda razaku je, ze tie skrutky vytoci von rychlejsie. Ak sa ale clovek nehra na mechanika F1 a neriesi tych par sekund a sezonne prezuva jedno auto, cize dvakrat do roka potrebuje uvolnit 16-20 skrutiek, tak je razak fakt len zbytocna hracka co potom pol roka stoji niekde na policke. Ale samozrejme ked ide o ten pocit, ze skrutku z naboja vytoci stlacenie tlacidla, tak ten je na nezaplatenie.

P.S. Inak to vytocenie skrutiek zvladne po ich prvotnom povoleni aj
vrtaci skrutkovac, takze kto riesi sekundy, moze pouzit aj ten ak ho uz ma a pocit bude skoro rovnaky ako F1.

A nim moze vlastne skrutky bez obav aj zatahovat vzhladom na krutak 45 Nm, potom ich uz len dotiahne momentakom.