Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Co by si chcel , vsak je to skoro 6,5m vysoke a 3,5m siroke 😂
Zobraziť komentár 27.06.2022 - 18:44:25
01
a tu je dalsia, tato je pre miestnosť do 0.091m³ :D
https://www.alza.sk/sencor-sac-mt9020c-d5581270.htm?o=1
Zobraziť komentár 27.06.2022 - 19:09:07
01
arrow_leftbezotn napísal:
Co by si chcel , vsak je to skoro 6,5m vysoke a 3,5m siroke 😂


Ja ti neviem, z matiky som síce veľmi jednotky nenosil, ale výška mi vychádza na 63,4m a šírka na 35,5m :)
Zobraziť komentár 27.06.2022 - 19:37:27
00
uff :-D , no uz som asi moc dlho zo skoly :D
Zobraziť komentár 27.06.2022 - 20:20:12
00
Je ok keď som v rámci reklamácie odovzdal tovar nimi objednanemu kuriérovi (TV OLED), ktorý mi ho prišiel zobrať k domu 21.11. ale alza mi SMS-skou potvrdila príjem zásielky až včera 3.12. - teda po 12.dňoch ktoré neruším čo vlastne s ním tí ***** robili a serú na môj doraz. Najlepšie že reklamácia podľa nich začína 3.12. a uplynie 2.1..
Zobraziť komentár 04.12.2022 - 17:27:52
00
arrow_leftmarp napísal:
Je ok keď som v rámci reklamácie odovzdal tovar nimi objednanemu kuriérovi (TV OLED), ktorý mi ho prišiel zobrať k domu 21.11. ale alza mi SMS-skou potvrdila príjem zásielky až včera 3.12. - teda po 12.dňoch ktoré neruším čo vlastne s ním tí ***** robili a serú na môj doraz. Najlepšie že reklamácia podľa nich začína 3.12. a uplynie 2.1..


mozem vediet aka oled to bola ci nahodoue nie LG ? :D
moja otazka ak je preco si to nezaniesol sam teda. z vlastnej skusenosti asi tusim ze preco ak to bola vacsia tv
Zobraziť komentár 04.12.2022 - 19:26:25
00
Sony, nechcel som otravovat kamarátov keďže nemám vhodné auto kde to viem prepraviť v určenej polohe :-) inak mi v jednom malom kamennom elektre hovorili že samsung a nejaké 2 značky posielajú opravárov k zákazníkovi. Bol to veľký panel …
Zobraziť komentár 04.12.2022 - 20:18:33
00
ano ani moja sa neda odviest beznym autom preto som si dvakrat zaplatil dopravu po ba. kedze po vybaleni z krabice po panely boli pasy tak sla na druhy den naspat do alzy. LG oled
Zobraziť komentár 04.12.2022 - 20:41:49
00
Ja som naviac origo krabicu vyhodil (fakt blbosť), tak som zaimprovizoval a zabalil to do bike krabice. Truhlík v alza (nejaký pepík na zákazníckej linke) povedal že ak nemám origo obal tak to stačí len naložiť kuriérovi a prikryť nejakou fóliou !! Asi zamestnávajú totálnych idiotov. To nie je prvá otrasná skúsenosť s ich helpdeskom . Zajtra volám SOI a overím si ako je s tou reklamáciou a časmi naozaj
Zobraziť komentár 04.12.2022 - 21:19:15
00
Takže po preverení u kuriéra obdržala alza balík 24.11. niekde v čechách, hrali mŕtveho chrobáka min ďalších 6 prác.dní
Zobraziť komentár 05.12.2022 - 10:05:29
00
Riesim teraz nieco podobne s reklamaciou Hal 3000 PC, asi zmeskaju lehotu, tak som si pozeral, ake mam moznosti.
Lehota na vybavenie reklamacie zacina plynut dnom nasleducim odo dna prijatia zasielky. Urob si screenshoty trackingu, keby sa to nahodou zmazalo. Je uplne jedno, ci to rozbalili alebo nie. Lehota je 30 kalendarnych dni (rataju sa vsetky dni). Takze ak to nevybavia do 30 dni, tak im posli (odporucam postou a doporucene, aby si mal dokaz) odstupenie od zmluvy a musia ti vratit peniaze. Keby chceli lehotu predlzit, tak s tym nemusis suhlasit. To nie je tvoj problem,ale ich.
https://www.soi.sk/sk/najcastejsie-otazky/reklamacie.soi
Zobraziť komentár 05.12.2022 - 10:17:55
00
mne podobne b24 spravil, poslal som im to niekedy na konci jula a až nejak 15. augusta ma informovali že to tam majú a začínajú reklamačný proces... ale tak v nemecku že majú na to "dobu neurčitú" našťastie už mám týžden peniaze na účte... ale ako dobrú skúsenosť to moc nepovažujem
Zobraziť komentár 05.12.2022 - 10:33:00
00
Zatiaľ sa im vyhrážať SOI-kou nejdem, len ma naštvalo že to natiahli cez celé sviatky. Mám ešte záložný TV na pozeranie. Toptrans mi poslal doklady ako tovar išiel k ním :-) každopádne sú to zmrdi v mojich očiach a toto bola posledná kvapka
Zobraziť komentár 05.12.2022 - 11:23:11
01
ja som mal dost zlú skúsenosť s mall.sk ... poučenie, kúp len to čo si vieš dopraviť sám
Zobraziť komentár 05.12.2022 - 11:31:39
00
arrow_leftmarp napísal:
každopádne sú to zmrdi v mojich očiach a toto bola posledná kvapka

Ano, cielene Ti chceli zneprijemnit sviatky a preto to nenaskladnili hned a naschval to nechali cakat bokom, aby sa Ti pomstili. Vobec to nemoze suvisiet s naporom na expediciu kvoli black friday/cyber monday a ze to proste ludia v sklade fyzicky par dni nestihali, alebo to proste omylom zalozili inym tovarom a nevsimli si, ze to este neprijali. Urcite chceli mat reklamaciu v rieseni co najdlhsie, lebo im to zlepsuje imidz. Ukrajinci v ostrelovanom Chersone nemaju tak vazne zivotne problemy ako vy tu poniektori...
Zobraziť komentár 05.12.2022 - 12:18:13
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up