Kategórie
Bike-tech1. Objednával som ja - kozmetickú špachtľu pre polovičku. Tá vec od začiatku nešla nabiť, použila ju raz asi 10 minút, potom kľakla a nedala sa už vôbec nabiť ani spustiť. Reklamácia 13.1., tovar osobne odnesený na centrálu. V aplikácii už týždeň vidím status "Otestováno" a ďalej nič, nehýbe sa to. Ani na tlf otázku čo s tým mi nevedeli odpovedať.
2. Objednával syn - dva externé HDD a hub. Kuriér priniesol papierovú bublinkovú obálku s tými HDD v hodnote cca 700 EUR (asi je to bežné, neviem), no hub chýbal. Syn reklamoval - vraj momentálne nie je na sklade, keď bude tak Vám to dopošleme. Ale ani bu, ani be, že posielajú nekompletnú objednávku. Po naťahovačkách nakoniec vrátili peniaze, hub nemajú napriek tomu, že v eshope stále svietil 1 kus skladom.
3. Objednávala drahá - žehliacu dosku a zubné pasty. Kuriér jej najprv podal brutálne dokrčenú bublinkovú obálku so zubnými pastami (na ktorej bola nálepka KREHKÉ; čert to ber, boli to len zubné pasty, ale z princípu, keby tam naozaj bolo niečo krehké tak je to v pánu, krabičky tých pást vyzerali akoby ich zožula krava) a potom narýchlo spoza dverí dosku a zdrhal. Drahá vošla do domu a ja keď som to zbadal jej vravím aby rýchlo bežala za ním, že tá doska má zlomenú jednu nohu a druhú ohnutú; v tej rýchlosti pred domom si to hneď nevšimla. Neskôr sme zistili, že chýbajú aj dve gumené nožičky na nohách. Kuriéra sme pred domom zastihli kým sa otáčal, len stiahol okienko, že on nič neberie, že on už tovar vydal a normálne zdrhol. Ešte som na neho aj kričal aby sa vrátil, ale ani nepribrzdil. Reklamácia po telefóne- dosku mám v aute a dnes ju veziem na centrálu.
Neviem či je alza už tak sebavedomá svojou pozíciou na trhu, ale takto si zákazníkov neudrží. Ja sa už normálne bojím aký problém zase príde keď si niečo objednám namiesto toho aby som sa na nové veci tešil.
Akcia -10% Garmin Instinct 2X Solar Tactical Edition hodinky, Coyote Tan
406 €
-10%
MOC 499 €
-16% Garmin epix Pro (g2) Sapphire GPS hodinky, 42 mm, carbon gray/DLC Titanium/black
799 €
-16%
MOC 1 239 €
Akcia -5% Garmin fenix 8 - 43 mm, AMOLED Sapphire hodinky, Carbon Gray DLC Titanium, black/pebble gray band
1 039 €
-5%
MOC 1 119 €
Peak Design Capture (v3) Standard plate držiak fotoaparátu, strieborná
81,99 €
MOC 91,99 €
Peak Design Capture (v3) Standard plate držiak fotoaparátu, čierna
81,99 €
MOC 91,99 €
Presne kvoli takym ako ty, ktori trpia taketo prietahy si dovoluju to, co si dovoluju. A len pre doplnenie, ja mam s Alzou len dobre skusenosti. Uz som par krat reklamoval veci a nebol problem.
Dedukuješ z čoho prosím ťa - z kávovej usadeniny alebo len potrebuješ dať o sebe vedieť ?!
Mne je jasné, že sú firma s miliardovými obratmi v kč a môj TV je zrnko v piesku. Zákony ale platia pre každého. Je na nich aby sa kapacitne nadstavili a robili aj reklamácie ako majú.
Moje skúsenosti s ich helpdeskom sú opakovane zlé - rada napr nechať naložiť kuriérovi do dodávky 55” OLED na nožičkách len prikrytý “fóliou” ako mi poradili ??? (nemal som pôvodný obal)
***** je niekto, kto naschval skodi. Ak ani teraz niektori nepochopite o co mi slo, tak nic. Pokojne zite vo svojom nastaveni, ze vas chcu vsetci obchodnici oklamat a to je zmyslom ich posobenia na trhu, lebo ved tak sa najlepsie buduje dobre meno (ludia radi opãtovne nakupuju u *****).
Osobne som u nich problém za 17 rokov nakupovania nemal. A to tam nakupujem asi najviac... Ale pri tom množstve objednávok budú vždy také, s ktorými bude problém alebo to do ruky dostane nejaký moták...
-reklamáciu TV mi zamietli , neposlali ho s 99 % pravdepodobnosťou dokonca ani do autoriz.servisu. Overoval som to v servise v BA + ZA kde to mohlo byť poslané
-okamžite po zamietnutí som im poslal video + foto dokumentujúce poruchy ako si dodatočne ešte vyžiadali To že mám dôkazy vedeli od založenia reklamácie. Nemám žiadnu odpoved že by to pozreli
-včera prišla SMS od kuréra že TV je na ceste ku mne. Obratom volané do alzy s cieľom zastaviť kuriéra alebo TV presmerovať do servisu. Sľub, že tomu daju max. prioritu a budú mi volať ae namiesto toho prišiel len krátky mail s kontaktamio na servis v ZA
Záver :
- vždy vás rieši niekto iný (asi o inak nejde) a niečo sľúbi čo skončí do stratena..........
- ingnorujú maily : žiadal som napr. reklamačný protokol zo servisu a ktorý servis to riešil
- opakovanané telefonáty a maily, avšak bez reálnej zmeny prístupu čosi vôbec riešiť
Vyzerá to však že to v alze len rozbalili , zapli, chybu neuvideli (neprejavuje sa to nonstop) a zabalili.
Inak Tie moje sprievodné praskavé zvuky v TV sú celkom aj riziko, čo ak niečo zoskratuje a dôjde k požiaru ? Divím sa už len kvôli tomuto…
A Ito, sral pes koberčrky, ale doprava zdarma na čokoľvek sa hodila
lto Samozrejme že tú ich službu nedáš po tomto termíne predlžovať
poprosím nesúdiť má za to
Mimochodom v Čechách už funguje alzaplus, čo je obdoba premium akurát platí len na dopravu zdarma pre balikoboxy všelijaké (aj tak jediná služba čo by ma zaujimala) za normálne cca 2€ mesačne
keď príde na SK, tak to by už bolo prijateľné
Clanok V podmienok uvadza:
Štandardná doba trvania členstva je 12 mesiacov, pričom v prvý deň trvania členstva bude Členovi strhnutý mesačný poplatok za štandardné členstvo vo výške 9,5 € vr. DPH. Tento mesačný poplatok vo výške 9,5 € vr. DPH bude Členovi strhávaný pravidelne vždy v rovnaký deň každého kalendárneho mesiaca trvania členstva na úhradu mesiaca nasledujúceho. atd.