http://www.bike24.net - vydareny obchod, je sice o par centov drahsi ako bike-discount.de, ale ma lacnejsiu dopravu a udajne akcetpuje kreditky zo SR, slusny vyber
dnes som s nimi komunikoval, rychle reakcie a ochota
Štítok je jeden a jeden je aj ten podaci listok, ktorý mi vždy na pošte potvrdia a máš tým pádom dôkaz, že to prevzali keby si to chcek reklamovať a plus ti tam dajú to priradené podacie číslo podľa ktorého potom v appke sleduješ zasielku. Úplne jednoduché 🤷
ale ja viem ale to je take riesenie. v dnesnej dobe je problem v objednavke zakliknut polozky ktore chcem vratit, do okienka pod tym napisat dovod vratenia a kliknut na generuj vratku/protokol na vratenie kde sa to vsetko vleje same do PDF? neverim.
Moja skusenost s reklamaciou ebiku. Riesil som v podstate od zaciatku zvlastne vynechavanie motora, ktore sa prejavuje kazdych 35-40 hodin jazdy po servise.
Bicykel je u nich od 21. jula, teraz mi ho idu poslat naspat. Ze vsetko skontrolovali a je vsetko v poriadku. Motor vraj nemal na diagnostike ziadnu chybu, preto nemozu nic riesit dalej, pritom maju fotku z displeja aj z Flow appky s danou chybou. Plus maju chronologiu vsetkych oprav za dva roky (je tam novy motor a bateria, nepomohlo, chyba sa v juli prejavila znovu, podla mna je to vada dizajnu). Takze mi posielaju naspat bicykel v podstate bez opravy, lebo bez chyby v diagnostike nemozu pokracovat... Som dost ostro proti tomu protestoval, ale idu si svoje.
Ponaucenie je 1. nikdy nekupit ebike zo zahranicia, 2. riesit kazdu vec zaslanim bicykla k nim aj za cenu, ze budete bez bicykla dlhsiu dobu.
Teraz vazne uvazujem, ci si nezistim cez pravnika na nemecke obchodne pravo, ci je tento postup v sulade s ich zakonom.
Chapem tvoju frustraciu, ale si naivne myslis ze v slovenskom kamenom shope by si pochodil inak, ked nevedia nacitat chybu z motora a uz ti vymenili aj bateriu a aj motor?
To je druha vec, ze mam diagnostiky a ta chyba v motore vzdy bola ulozena, dokonca aj ked nebola v appke/na displeji. Tak preto mi je divne, ze oni tu chybu nevidia...
Ale predsa len to je ine si dopisovat s Nemcami a vycakavat kuriera, ako zobrat bike/nalozit na auto a kludne ist aj 100km. Vsetko je kratsie ako toto.
TQ ti vie narobiť chyby. ktoré niekto možno ani nepostrehne. Žiadne kódy na diagnostike sa neobjavia, pohon máva mechanické problémy s ložiskami, alebo sa to prejavuje stratou výkonu, ktorú veľa bežných užívateľov ani nepostrehne. My čo tomu nakladáme naozaj poctivo, tak to donesieme ku SK predajcovi, spíše sa reklamácia čo tomu je. nafotí sa, alebo sa natočí údaj z powermetra a odošle sa mail do DE. Bicyklom ideš domov a používaš ho normálne ako zvyčajne s chybami o ktorých vieš. Do 2 týždňov príde nový motor bez poznámok, zavolajú ťa - za 3 hodiny vymenia na počkanie a jazdíš ďalej. Najnovšie už dokonca prebehla výmena pohonu HPR50 za inovovaný HPR60 v rámci reklamácie prehrievania. Ja som to vyriešil nákupom nového modelu, ktorý už má HPR60. ...
Teda v SK kamennom shope by pochodil ináč, ale samozrejme jedná sa o inú značku....Ale ľudia normálne riešia. Dokonca som videl aj video, kde chlapík predáva motory na hliníkové mechanické staré MTBčka..dáva sa to cez stred a takú vidličku o rám.. a pacient zákazník si to doma montoval a tú kotevnú vidličku tam nedal...motor má skoro 1000W, pár krát potočil a roztrhol hliníkové telo náhonu motora. V rámci zákazníckej drzosti chcel ešte za to prachy naspäť 🤔🤔🤔
Riešil som podobnú vec, ale s iným výrobcom a iným prístupom kamenného obchodu. Výmena riadiacej jednotky, neskôr motora a ako posledné výmena káblových zväzkov. Posledná výmena naozaj pomohla a ebajk je klop,klop bez chyby 🤔
Ahojte, mám z bike24 sedlovku reverb rok a pol a odišli tam tesnenia, nepomohlo ani odvzdušnenie treba aj komplet tesnenia. Neviete či to uznávajú v rámci záruky? Aby som to tam neposielal zbytočne. Servisovaná bola po roku u certifikovaného servisáka.
Ahojte, chcel by som poprosiť niekoho z BA, kto si bude robiť objednávku na bike24, či by mi vedel zahrnúť gumičku na zadné svetlo sigma (https://www.bike24.com/p2291036.html). Za takú malú cenu sa mi nechce platiť poštovné a rád by som sa k niekomu pridal do objednávky. Ďakujem veľmi pekne!
myslimze nestacilo, ucel toho 'uška', výstupku, je ten, ze to zaň tahas pri manipulacii so svetlom (teda obyčajný O-kruzok je nepouzitelny, resp tazko...piclo by ta)
Ahojte, stava sa niekedy ze objednavka na polozky, ktore su skladom odide od nich po tyzdni, alebo aj neskor? Objednavku som spravil cez vikend, status ma "Order Ready to Ship", ale nejak sa do packety nevie dostat.....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Akurat to tlacivo na vratenie by mohli robit elektronicke. Som si musel spominat ako sa rukou pise 😄
Bicykel je u nich od 21. jula, teraz mi ho idu poslat naspat. Ze vsetko skontrolovali a je vsetko v poriadku. Motor vraj nemal na diagnostike ziadnu chybu, preto nemozu nic riesit dalej, pritom maju fotku z displeja aj z Flow appky s danou chybou. Plus maju chronologiu vsetkych oprav za dva roky (je tam novy motor a bateria, nepomohlo, chyba sa v juli prejavila znovu, podla mna je to vada dizajnu). Takze mi posielaju naspat bicykel v podstate bez opravy, lebo bez chyby v diagnostike nemozu pokracovat... Som dost ostro proti tomu protestoval, ale idu si svoje.
Ponaucenie je 1. nikdy nekupit ebike zo zahranicia, 2. riesit kazdu vec zaslanim bicykla k nim aj za cenu, ze budete bez bicykla dlhsiu dobu.
Teraz vazne uvazujem, ci si nezistim cez pravnika na nemecke obchodne pravo, ci je tento postup v sulade s ich zakonom.
Ale predsa len to je ine si dopisovat s Nemcami a vycakavat kuriera, ako zobrat bike/nalozit na auto a kludne ist aj 100km. Vsetko je kratsie ako toto.
Teda v SK kamennom shope by pochodil ináč, ale samozrejme jedná sa o inú značku....Ale ľudia normálne riešia. Dokonca som videl aj video, kde chlapík predáva motory na hliníkové mechanické staré MTBčka..dáva sa to cez stred a takú vidličku o rám.. a pacient zákazník si to doma montoval a tú kotevnú vidličku tam nedal...motor má skoro 1000W, pár krát potočil a roztrhol hliníkové telo náhonu motora. V rámci zákazníckej drzosti chcel ešte za to prachy naspäť 🤔🤔🤔