pokial by na Slovensku vybudovali rozumnu infrastrukturu pre cyklistov tak by to malo uspech. u nas si vsak velmi malo ludi dovoli pouzivat v meste bicykel ako dopravny prostriedok, vsak vieme preco... boh vie, kedy sa dostaneme na uroven Holandska, Nemecka a inych zapadnych krajin, kde sa cyklistika podporuje ako u mladych tak aj u starsich (aj financne)
infrastruktura je podla mna detail. Najprv treba zmenit myslenie ludi, ze vsetko, co nie je privarene a prisrubovane je volne k odberu. Potom sa to snad rozsiri, tak ako som to zazil v skandinavii, ze vsade po meste su stojany na bajky a tie sa ani nemusia zamykat, clovek ma istotu, ze ten bajk tam najde aj po niekolkych dnoch (osobna skusenost). Ja uz napr. nepouzivam MHD, poskladal som si bajk zo zbytkov komponentov a zamykam ho pred skolou, obchodom atd, ale som zmiereny s tym, ze raz ho tam nemusim najst
Bol som to dnes obzriet. Chalan celkom ochotny, dokonca v stylovych drevakoch Bicykle vzhladom na urcenie a cenu celkom pekne. Ak tomu spravi dobru reklamu a nejake putace v okoli, tak by sa to mohlo rozbehnut.
Ja uz napr. nepouzivam MHD, poskladal som si bajk zo zbytkov komponentov a zamykam ho pred skolou, obchodom atd, ale som zmiereny s tym, ze raz ho tam nemusim najst
taky tak, akurat miesto skoly ho parkujem pred robotou
Tie holandske bicykle nevyzeraju zle, ale kto je cielova skupina zakaznikov, to by som rad vedel. Pomaly kazdy ma auto, premavka v meste husta, cesty rozbite a ludom z dediny staci aj ukrajina...
Nazdar všetci cyklisti,
Holandské bicykle sú určené pre hocikoho kto má rád cyklistiku, kvalitu, pohodlie a bicykel ako taký, takže podľa holandského vzoru je naša cieľová skupina každý človek ktorý vie bicyklovať od malého dieťaťa až po babičky a dedkov
Infraštruktúra iba pre cyklistov tu síce nie je ako v Holandsku, Belgicku, Nemecku... ale verím že ľudia sa menia (a zdá sa mi keď idem mestom na mojom holand. bicykli - a používam ho každý deň, že vodiči sú už ohľaduplnejší) a ja sám už autom takmer nejazdím takže o jedného nerváka na ceste menej
Proti kradnutiu sa dá tiež všeličo spraviť, ja osobne používam 2 zámky a človek by musel prísť so sadou kľúčov aby mi niečo ukradol (a samozrejme know how na rozobratie môjho bicykla). Rýchloupínaky sú skvelá vec, ale aj pre zlodeja.
Keď nás bude v uliciach veľa a každý deň bude sa musieť niečo spraviť (väčšina európskych metropol sa snaží vytlačiť automobily z centier)
Chalan v drevákoch hehe
Tak tie detske bicykle som nejako prehliadol. No...drzim palce, aby sa ta tvoja vizia splnila a viac ludi v nasom meste naslo zalubenie pre jazdu na bicykli, trebars aj holandskom . Pocasie sice takejto doprave moc nepraje, ale clovek si zvykne na vsetko
... Potom sa to snad rozsiri, tak ako som to zazil v skandinavii, ze vsade po meste su stojany na bajky a tie sa ani nemusia zamykat, clovek ma istotu, ze ten bajk tam najde aj po niekolkych dnoch (osobna skusenost)...
Osobne by som to radšej neskúšal...
Pred mesiacom pani spolubývajúcej zmizol z tašky, odloženej na vyhradenom mieste autobusu, cestou zo Stockholmu na letisko, digitál... Pred nastúpením ho odložila do tašky, ktorú aj zatvorila a na letisku v taške už nebol.
Už ani tá Škandinávia nie je čím bývala...
BIDI to by som sem vobec neplietol, tie holandske su uplne o niecom inom...som to videl nazivo a je to fakt znacne "bezudrzbovy" bike....retaz zadeklovana, brzdy budnove, namiesto saltra prevodovka, toto mozes nechat kludne tyzden vonku na dazdi stat a mal by to prezit....takze mne sa takyto typ bikov do mesta paci urcite viac ako nejaky velociped od Demy o ktory sa musis starat ako o bezny bike. Ak na tom jazdis do roboty kazdy den, tak urcite nemas chut kazde rano kontrolovat stav retaze a nastavenie brzd a co ja viem co. Takze ja davam palec hore
Fajn reakcie ďakujem,
Žilinčania, kto chcete príďte si vyskúšať naše bicykle, a kto nie ste zo Žiliny tiež sa zastavte, za skúšku nič nedáte. Pokiaľ ste ešte na takomto bicykli nesedeli je to nový zážitok. Buď budeme v predajni alebo prezentovať na Hlinkovom námestí .
musi sa zmenit myslenie ludi aby sa tolko nekradlo?
Neviem ci viete ale v Holandsku je najviac ukradnutychj bicyklov na svete, statsiticky to vychadza skoro 2x tolko ukradnutych bicyklov ako ludi co ich pouziva
Ososben sa za chvilu pridam na stranu jedincov co chodia na biku do prace. Cakam na moj custom city bike ktory bude hnusne pooozersky
Este jednu vec som si vsimol na stranke:
"Záruka: Na rám je poskytovaná záruka 5 rokov, na lak 1 rok a na ostatné súčasti 1 rok."
. to myslite akoze vazne? Zakonom stanovena zarucna doba je predsa 2 roky.
hmm, 2 roky to je pravda. ale v istych pripadoch je ovela ovela kratsia. napr nabijacka na mobil, bateria do mobilu/asi aj notasu/tesnenia do vidlice a vseliake ine spotrebne veci... tam sa to pohybuje v ramci niekolkych mesiacov.
tiez mam jeden bike do mesta zo starych komponentov + minimalna investicia. aj tak ho mam rad a je smutne, ze ho tiez raz nemusim naist tam, kde som ho zamkol. bez zamykania by som ho pomaly ani doma na dvore nenechaval
Pozrela som si stránku, páči sa mi ten zelený Gloria a potom Gloria retro s koženou sedačkou . Pripomína mi môj prvý - KTM formula. Ale-technická otázka: ...čo to váži?....
Mal som moznost stravit isty cas (asi pred dvoma rokmi) v Dansku a v Holandsku. Dufam ze sa raz aj my dozijeme takej skvelej cyklistickej infrastruktury ako v tych krajinach.. Kam sa clovek otocil ..vsade bike (zakryte) .... nj.. mozno raz..
Pripojim par fotiek pre ilustraciu
Kobenhavn (Kodan) centrum: copyrightlh3.ggpht.com lh3.ggpht.com
park v Kodani: copyrightlh3.ggpht.com lh3.ggpht.com
...vsadepritomny bike...
Evo
Neviem ci viete ale v Holandsku je najviac ukradnutychj bicyklov na svete, statsiticky to vychadza skoro 2x tolko ukradnutych bicyklov ako ludi co ich pouziva
...asi viem kde tie biky potom koncia.. Kazdorocne sa cistia Amsterdamske kanale a toto z nich vytahuju.. copyrightlh3.ggpht.com lh3.ggpht.com
...fotene v Amsterdame 2008...
Pozrela som si stránku, páči sa mi ten zelený Gloria a potom Gloria retro s koženou sedačkou . Pripomína mi môj prvý - KTM formula. Ale-technická otázka: ...čo to váži?....
Bicykle majú oceľový rám a rámy kolies z nehrdzavejúcej ocele čo sa prejaví na váhe cca 20 kg. Bicykle do mesta nie sú určené k prekonávaniu svetových rekordov, ale k pohodlnej a bezpečnej preprave, či už ľudí alebo batožiny za akéhokoľvek počasia. Partnerka so svojou Glorie každý deň chodí hore schodmi na 2 poschodie a hravo to zvláda. Navyše ti bicykel tak ľahko neukradne zlodej
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tie holandske bicykle nevyzeraju zle, ale kto je cielova skupina zakaznikov, to by som rad vedel. Pomaly kazdy ma auto, premavka v meste husta, cesty rozbite a ludom z dediny staci aj ukrajina...
Holandské bicykle sú určené pre hocikoho kto má rád cyklistiku, kvalitu, pohodlie a bicykel ako taký, takže podľa holandského vzoru je naša cieľová skupina každý človek ktorý vie bicyklovať od malého dieťaťa až po babičky a dedkov
Infraštruktúra iba pre cyklistov tu síce nie je ako v Holandsku, Belgicku, Nemecku... ale verím že ľudia sa menia (a zdá sa mi keď idem mestom na mojom holand. bicykli - a používam ho každý deň, že vodiči sú už ohľaduplnejší) a ja sám už autom takmer nejazdím takže o jedného nerváka na ceste menej
Proti kradnutiu sa dá tiež všeličo spraviť, ja osobne používam 2 zámky a človek by musel prísť so sadou kľúčov aby mi niečo ukradol (a samozrejme know how na rozobratie môjho bicykla). Rýchloupínaky sú skvelá vec, ale aj pre zlodeja.
Keď nás bude v uliciach veľa a každý deň bude sa musieť niečo spraviť (väčšina európskych metropol sa snaží vytlačiť automobily z centier)
Chalan v drevákoch hehe
Osobne by som to radšej neskúšal...
Pred mesiacom pani spolubývajúcej zmizol z tašky, odloženej na vyhradenom mieste autobusu, cestou zo Stockholmu na letisko, digitál... Pred nastúpením ho odložila do tašky, ktorú aj zatvorila a na letisku v taške už nebol.
Už ani tá Škandinávia nie je čím bývala...
http://www.dema-bicycles.com/index.php?page=bicycle_detail&id=144
http://www.kellys-bicycles.com/index.php?id=sk_product&product_id=21459&countries_id=189&countries_name=sk&cat_id=243&subcat_id=252
Žilinčania, kto chcete príďte si vyskúšať naše bicykle, a kto nie ste zo Žiliny tiež sa zastavte, za skúšku nič nedáte. Pokiaľ ste ešte na takomto bicykli nesedeli je to nový zážitok. Buď budeme v predajni alebo prezentovať na Hlinkovom námestí .
Neviem ci viete ale v Holandsku je najviac ukradnutychj bicyklov na svete, statsiticky to vychadza skoro 2x tolko ukradnutych bicyklov ako ludi co ich pouziva
Ososben sa za chvilu pridam na stranu jedincov co chodia na biku do prace. Cakam na moj custom city bike ktory bude hnusne pooozersky
Este jednu vec som si vsimol na stranke:
"Záruka: Na rám je poskytovaná záruka 5 rokov, na lak 1 rok a na ostatné súčasti 1 rok."
. to myslite akoze vazne? Zakonom stanovena zarucna doba je predsa 2 roky.
tiez mam jeden bike do mesta zo starych komponentov + minimalna investicia. aj tak ho mam rad a je smutne, ze ho tiez raz nemusim naist tam, kde som ho zamkol. bez zamykania by som ho pomaly ani doma na dvore nenechaval
Pripojim par fotiek
Kobenhavn (Kodan) centrum:
park v Kodani:
...vsadepritomny bike...
Evo
...asi viem kde tie biky potom koncia..
...fotene v Amsterdame 2008...
Bicykle majú oceľový rám a rámy kolies z nehrdzavejúcej ocele čo sa prejaví na váhe cca 20 kg. Bicykle do mesta nie sú určené k prekonávaniu svetových rekordov, ale k pohodlnej a bezpečnej preprave, či už ľudí alebo batožiny za akéhokoľvek počasia. Partnerka so svojou Glorie každý deň chodí hore schodmi na 2 poschodie a hravo to zvláda. Navyše ti bicykel tak ľahko neukradne zlodej