dnes u nás v SL pri pokladni prekvapko, chcel som zobrať "wapku" cena v regáli sedela ako bolo písané vyššie, no pri pokladni mi tetuška povedala, že akcia už vraj skončila a naskočila plná suma 50€, tak som sa pekne poďakoval a odišiel bez nej Vie mi toto niekto potvrdiť?
inak asi ešte 10ks stojanov a 4 wapky u nás
reklamovali ste niekto tu mobilnu wapku? mne zacala tiect voda cez ten spodny diel s elektronikou, az sa raz v noci zoskratoval spinaci obvod a wapka zacala vrcat nasucho na cely panelak. pomohlo iba rozobrat a prerusit obvod. dufam ze mi vratia peniaze druhy takyto zazitok nechcem inak umyvala v pohodice ale radsej kupim nieco spolahlivejsie
ak by si trval na tom, že ju chceš za cenu ako na cenovke, tak by ti ju asi predali. ak by sa pokladníčka zdráhala, treba si dať zavolať zástupcu vedúceho.
v kauflande sa mi nikdy nestalo, že by mi nedali zľavu na akciovú cenu, asi ich už SOIka dodžubala, keď sa na nich niekto sťažoval.
nieje od veci si ale urobiť fotku cenovky, v Kauflande sú na cenovkách dátumy platnosti akcie, ak kupujem niečo drahšie (alebo viac kusov), tak si to kontrolujem a keď nesedí a stojí mi to za zdržanie na informáciách, tak si urobím fotku
v Lidli je trochu nepríjemné, že nezrovnalosti ceny treba riešiť priamo na pokladni s nezvóznymi ostatnými zákazníkmi, resp. volať zástupcu vedúceho, ale verím, že ten sa už nebude naťahovať a vyplatí rozdiel
(a ak nie, bloček a fotka je dôkaz pre SOI, a tovar sa dá stále do 30 dní vrátiť)
Mám ho pár dní a zatiaľ som s ním umýval len 2 krát. Raz v pohode ľahko zablatený bike a dnes poriadne zasvinený cesťák po včerajšom zmoknutí. Pri cesťáku mi ostali fľaky ako vyschli kvapky vody. To by sa stalo asi aj po wapke. Čiže ešte to chce utrieť do scuha a za mňa OK. Lepšie ako nič. Doteraz som to umýval XY minút rozprašovačom a handrou. Takto o dosť rýchle umytie.
Mate niekdo skusenosti s vratenim tovaru kupeneho cez eshop lidla? Objednal som "krtka" ,cistic potrubi, a na moju wapku nepasuju pripojky. Radsej jak riesit redukcie kupim original k tomu a vyjde ma to tak isto
Áno. Cez eshop v konte naklikáš, čo chceš vrátiť a prečo. Vytlačiš návratku a štítok, návratku dáš do balíka, štítok nalepis na balík. Odnesieš na poštu a za pár dní Lidl vráti peniaze. Ak vraciaš celú objednávku, tak aj zaplatené poštovné.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
inak asi ešte 10ks stojanov a 4 wapky u nás
v kauflande sa mi nikdy nestalo, že by mi nedali zľavu na akciovú cenu, asi ich už SOIka dodžubala, keď sa na nich niekto sťažoval.
nieje od veci si ale urobiť fotku cenovky, v Kauflande sú na cenovkách dátumy platnosti akcie, ak kupujem niečo drahšie (alebo viac kusov), tak si to kontrolujem a keď nesedí a stojí mi to za zdržanie na informáciách, tak si urobím fotku
v Lidli je trochu nepríjemné, že nezrovnalosti ceny treba riešiť priamo na pokladni s nezvóznymi ostatnými zákazníkmi, resp. volať zástupcu vedúceho, ale verím, že ten sa už nebude naťahovať a vyplatí rozdiel
(a ak nie, bloček a fotka je dôkaz pre SOI, a tovar sa dá stále do 30 dní vrátiť)
To bolo k tomuto komentu
Lidl devinska
Majú v tých cenách chaos.