Lokalizácia
Formulár sa odosiela
v utorok som objednala, dnes(teda uz vcera) su na poste :) nestazujem si na ich rychlost
Zobraziť komentár 22.05.2009 - 00:32:28
00
Dobrý deň.
Bohužiaľ, ja mám s kolokram.sk zatiaľ len negatívne skúsenosti. 19.4.09 som si objednal 5 položiek. 23.4. boli odoslané a do dovch dní som tie veci mal doma. ALE, dve veci boli iné ako som si objednal. Koknrétne- miesto kladiek Pells s keramickými ložiskami mi boli dodané nejaké noname kladky s ložiskami oceľovými, miesto 2x plášť Michelin XC Dry 2 boli dodané Michelin XCR Dry 2 UST. Volal som p. Sýkorovi, že mi zamenili tovar. Najprv mi povedal, že to sú tie kladky, len vyzerajú inak. Po dôslednej argumentácii, že na stránke výrobcu je iný obrázok a hlavne, že miesto keramických majú oceľové ložiská sľúbil, že sa opýta kolegu, ktorý to dováža čo sa stalo a dá mi vedieť. Hovorím si, fajn, seriózny prístup. Nezavolal. Asi zabudol. Musel som po dvoch dňoch ja volať, čo s tým je. Dozvedel som sa, že kolega plášte zamenil svojvoľne, lebo XC- čka neboli na sklade a že s kladkami Pells je momentálne problém preto tiež svojvoľne zobral dodnesdeň neviem odkiaľ kladky mne neznámeho výrobcu. Nakoľko som trpezlivý človek, nezvýšil som hlas, len sme sa zhodli , že takto sa to nerobí, že sa treba opýtať zákazníka, či súhlasí so zámenou. Ospravedlnil sa a dohodli sme sa, že nesprávny tovar pošlem naspäť a obratom mi pošlú správne plášte, ktoré už majú na sklade. Objednávku kladiek som zrušil a objednal si medzičasom dostupné KCNC. Včera mi prišli kladky KCNC. Tešil som sa ako malé decko. Zbytočne. Po otvorení obálky som zistil, že tentokrát už trafili výrobcu ale znova mi poslali kladky s oceľovými ložiskami miesto keramických pričom na faktúre sú uvedené keramické (ide mi hlavne o ten cenový rozdiel). Ja som naozaj trpezlivý človek, ale toto je trochu silná káva aj na mňa. Nasledoval znova telefonát p. Sýkorovi. Dohodli sme sa, že mi pošle peniaze na účet a ja pošlem kladky do suncycle. Objednávku som zrušil s tým, že si ich radšej zoženiem inde. Plus som sa dpzvedel, vraj im z ČR posielajú cca. 30 pc. nesprávneho tovaru. Na otázku, či to niekto kontroluje a porovnáva predtým ako sa tovar pošle zákazníkovi som nedostal jednoznačnú odpoveď. A ako dopadla výmena plášťov? Zatiaľ nijak. Doteraz ich nemám, iba som po telefonáte s p. Sýkorom zistil, že sa vraj stratili niekde na pošte. Vždy som dostal odpoveď, že skúsi zistiť čo s nimi je a zavolá mi. Nikdy nezavolal a nič konkrétne nezistil. Posledne som mu volal včera. To isté. Už si začínam pripadať ako hlupák. Chcel som zrušiť aj objednávku plášťov, ale vraj sú na ceste a aby som počkal. Tak čakám. Ale pomaly ale isto ma to prestáva baviť a uvažujem, že ak niekedy prídu, tak si ich na pošte jednoducho neprevezmem. Neviem aký je Váš názor, ale podľa mňa sa takto business nerobí.
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 14:27:36
00
No jo akú mala takú dala . Kamarát si objednal bielo červený košík a prišiel mu červeno biely muhehe - na jeho biku je to facke estetike :D ale výmenu nerieši.
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 14:41:36
00
mne zatial prislo vsetko rychlo a v poriadku a podla poziadaviek
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 14:42:06
00
Ja osobne si nemám na čo sťažovať nikdy som tam nič nekupoval 8)
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 14:57:12
00
Som písal,že nevedia jednať.Ak to platíš dobierkou tak im to nechaj na pošte nech sa chlapci spmätajú.Takto sa nejedná s nikým.Keď to nevedia robiť tak nech to nechajú radšej tak.
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 14:59:16
00
ja som objednal 2x 2.1 Schwalbe Racing Ralph UST a prisiel mi 1x 2.1 a 1x 2.25... hlavne, ze 2.25 nemali vo verzii UST ani v ponuke... reklamaciu som tiez neriesil jazdit musim a tych par gramov ziskam zase na case v zjazde a na stabilite...
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 15:16:53
00
hahahaa no akurát mi kolega písal,že kúpil od nich kluky xtr a,že sa ich ešte vyslovene pýtal na
prevodníky 22,32,44 a oni mu povedali,že jasné budú to presne také.A poslali mu najmenší z 24...
No tak to sú ultra xuji.Že čo má s nimi robiť.Hovorím,že kúp si 22 a vymeň. :!:
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 15:36:53
00
To quasko: mne ani tak nejde o farbu, ale o fakt, že cenový rozdiel kladiek s ker. a oceľ. ložiskami je skoro 100pc.. Skoro mi to pripadá ako keby sa spoliehali na to, že zákazník sa na to doma nepozrie a bude žiť v presvedční, že dostal to čo chcel. To ale hraničí s pokusom o podvod a zaváňa šarlatánstvom. Alebo tam pracujú ľudia, ktorí nevedia, čo robia.
A prečo by som sa mal uspokojiť s niečím iným ako som chcel? Pokiaľ nie som schopný daný produkt dodať, kontaktujem zákazníka, dohodnem sa na riešení a nerozhodujem o zákazníkovi bez neho.
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 16:05:49
00
Máš úplnú pravdu.Tu nie je o čom.Som len zvedaf jak dopadne môj kolegoš.Vzhľadom na ich reklamačné schopnosti a časové posuny.
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 16:10:35
00
chlapi trochu ste ma znervozneli, zajtra si idem o nich pre zásielku, kedze som dnes uz nestihol..mam objednane tlmicove oleje s w5 a w10 plus pracka na retaz dufam ze to nepokaslali :evil: ..keby neco dam vediet
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 16:32:36
00
To quasko: mne ani tak nejde o farbu, ale o fakt, že cenový rozdiel kladiek s ker. a oceľ. ložiskami je skoro 100pc.. Skoro mi to pripadá ako keby sa spoliehali na to, že zákazník sa na to doma nepozrie a bude žiť v presvedční, že dostal to čo chcel. To ale hraničí s pokusom o podvod a zaváňa šarlatánstvom. Alebo tam pracujú ľudia, ktorí nevedia, čo robia.
A prečo by som sa mal uspokojiť s niečím iným ako som chcel? Pokiaľ nie som schopný daný produkt dodať, kontaktujem zákazníka, dohodnem sa na riešení a nerozhodujem o zákazníkovi bez neho.


ak ta mozem potesit, tak ja som si pre zmenu z kupkolo.cz objednaval carbonovu krytku predstavca za cca 110Kc... namiesto toho mi poslali hlinikovu krytku v cene 25Kc, no za cenu ten carbonovej...
samozrejme niesom sprosty a viem co objednavam, tak som im to pekne vyfotil aj s fakturou, poslal fotku, a do tyzdna mi poslali carbonovu krytku na ich naklady, takze hlinikovu mam zadara :)
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 16:36:16
00
To je v poriadku keďže to riešili takto promptne,ale tu mám pocit,že sa jednoducho spoliehajú na to,že si to človek buď nevšimne,alebo jednoducho sa na to vyxere.
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 16:45:46
00
chlapi trochu ste ma znervozneli, zajtra si idem o nich pre zásielku, kedze som dnes uz nestihol..mam objednane tlmicove oleje s w5 a w10 plus pracka na retaz dufam ze to nepokaslali :evil: ..keby neco dam vediet


Snáď budeš v tých 70 percent správnych položiek :|
Zobraziť komentár 26.05.2009 - 19:58:36
00
Prišlo to v poriadku.
Zobraziť komentár 27.05.2009 - 11:57:13
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up