Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ono, X rokov tejto temy su tu v drvivej vacsine pozitivne ohlasy, co ked si zoberiem, ze ludia vacsinou pisu, ked su nespokojni, nie ked su spokojni, je urcita vizitka. Potom pride naraz niekolko negativ, vytiahnutych aj z minulosti, zaklincovane dlhym prispevkom od moderatora. Roman, uznaj ako to vyzera.:D Ja ta neupodozrievam, nemam preco, pozname sa aspon zbezne. Ale uznaj ako to vyzera. ;-)
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 12:46:07
01
patooo, skutocne som doteraz nevedel preco ti az tak lezim v zaludku a aspon som teraz trosku v obraze. dovolil som si pozriet v systeme tvoje objednvky z tohoto roka a o to viac tvojmu prispevku nerozumiem. vsetky objednavky boli odoslane hned na druhy den od objednavky az na dve kde sa to zdrzalo o dva dni tym ze pri jednej sme zapletali kolesa a pri druhej sme vzajomne komunikovali ohladom farebneho prevedenia tovaru a jeho alternativy. vsetky objednavky vsak boli odoslane nacas, da sa povedat obratom, cize termin dorucenia nasledne mohla predlzit iba prepravna spolocnost/posta. ak sa tu chceme dalej dotahovat tak ta poprosim aby si mi dovolil tu verejne predkladat dokazy o danych objednavkach. A ano, mohla sa stat urcita chyba v doruceni, ale na to sa v objednavkach ma vyplnat fakturacna a aj dodacia adresa ( ak je rozdielna ) a nie pisat ju do poznamky. mozno nevies, ale vzdy sa snazim ku kazemu zakaznikovi spravat koretne a ak nieco pokazim, snazim sa to cim skor napravit.



na uvod, absolutne mi nelezis v zaludku ty, ani ziadny iny predajca a uprimne mi je jedno, ci pride nejaky dalsi eshop alebo nie, ale ty si s tym celkom problem mal

k objednavkam

posledna objednavka - deklarovana omotavka, ktora bola skladom, skladom nebola a bola mi ponuknuta drahsia varianta, uprava vyslednej sumy som sa dozvedel az od kuriera

predposledna realizovana - objednane kolesa, ktore boli skladom, skladom neboli, komunikacia z tvojej strany bola, po vzajomnej komunikacie boli kolesa zaslane, to ze to posrala kurierska spolocnost a dorucili to inam, mna ako koncoveho zakaznika netrapi, cize zbytocne predlzenie

sam na seba som realizoval 3 objednavky tento rok, 2x som sa pripojil k znamemu, z toho som mal raz problem aj tam

- z minulosti - v poznamke uvedene dodanie galuskoveho ventilu, aky bol dodany ? Auto ventil .. dodany iny tovar ako bol objednany ( ano bol vyssia kategoria ), ale ide o princip ..

Balik zo suncycle je tak trochu ako kindervajce, clovek vie, ze vo vnutri budu komponenty na bike, no nikdy nevie na 100 % ake presne to budu ..

Ja nepopieram Tvoju snahu riesit problemy, ked uz sa nieco poserie, to si precitaj este raz aj v tej predchadzajucej reakcii. Stale dookola sa tu vytahuju tie iste problemy a nie ste schopni sa z nich poucit

- tovar na skalde skladom nie je
- citanie poznamok v objednavkach
- zasielanie tovaru bez upozornenia vopred

Ste ok eshop, k tomu aby ste boli fakt top, vam chyba malo, trosku vylepsit tu komunikaciu a informovat o planovanych zmenach, ked to nestihate, tak tam dajte brigadnika, ktory bude odpovedat na maily, pripadne bude zdvihat telefony .. Nejdem Ti hovorit co a ako mas robit, ty si podnikatel .. sam vies, len sa poucte z chyb, ktore sa opakuju, uz nejaky ten rok ..
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 12:56:42
01
si robis srandu? takze matus moze za to ze to v kurierskej sluzbe domrvili?
tak nejak by som ocakaval ze sa potom stazujes na zakaznikej linke kurierskej sluzby a nie na fore. ale mozno som to len ja...
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:04:02
00
Uznavam. Asi som nemal pisat a bol by klud. :)

Ja osobne stale zijem v presvedceni, ze forum je hlavne o ludoch, co tu boli aj pred x rokmi. Ti ho kvazi vytvorili a vdaka nim teraz je tam kde je. A nespajal by som forum s dalsimi komercnymi aktivitami stranky MTBiker. Akonahle by nastal stav, ze ja ako moderator fora budem poziadany o korigovanie reakcii na fore v prospech e-shopu MTBiker alebo na vytvaranie "nenapadneho" negativneho nazoru na ine e-shopy o ktorych su tu vo fore temy, tak by som to v momente jednak rozposlal cez SS a e-mailom dost vela ludom z fora s ktorymi sa poznam a samozrejme by som to tu aj zverejnil. Ale o toto ma urcite ani nahodou nikto nepoziada, o tom som presvedceny. Asi som fakt nemal reagovat a bol by klud, ale tiez som v nevdacnej pozicii odkedy sa spustil e-shop na tejto stranke, lebo podla logickeho predpokladu kazde moje stanovisko k akemukolvek e-shopu musi byt odteraz prudko zaujate. :) Tak aspon som teraz snad vysvetlil ako to je. Mnohi si to totiz predstavuju presne tak, ze moderator fora je predlzena ruka e-shopu MTBiker, co ale nie je pravda.

A este nieco pre Matta: Stale je to forum ako bolo a ma to svoje vyhody, ze si tu. Mas aspon prehlad o tom co sa "suska". :) Ine e-shopy tu maju tiez svoje temy a tiez tam ludia obcas napisu nejaku zlu skusenost, ale kedze ich prevadzkovatelia na fore poväcsinou nie su, tak tie negativne ohlasy zostavaju bez reakcie a teda to ide automaticky na triko e-shopu. Ty mas vyhodu, ze mozes prave na tie negativne ohlasy reagovat a casto to aj vysvetlit.
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:04:05
01
To, či je tovar skladom, určite aj Matúš zadáva podľa údajov jeho dodávateľov. No keď príde na lámanie chleba, zrazu sa zistí, že danú vec nemajú skladom a je prúser. To by musel mať na stránke "dodanie neznámo kedy", aby to bol 100% reálny údaj. Ale to tam nechce vidieť snáď žiadny koncový zákazník. Ak niečo horí, radšej si to treba vydiskutovať.
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:08:27
00
mne je absolutne jedno, kto to kde pomrvil, pre mna za mna, nech mi to prinesie aj cerveny zigulak pred dvere bytu, ja som zakaznik a mna nezaujima, kto ma ako nastavene vztahy s akou kurierskou spolocnostou, ja nevytvaram objednavku prepravy u kuriera, ale objednavam tovar od suncycle, preco to mam riesit ja s kurierom ? Nech to riesi objednavatel prepravy, to vazne nie je moja starost, ved nech maju aj vlastny rozvoz .. to skutocne mne nezaujima ako je nastavena logistika od predajcu ..

1. adresa tam bola zadana, kam sa to ma dorucovat ( rozdielna ako fakturacna )
2. kurier to aj tak priniesol, na fakturacnu adresu ..
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:13:02
00
Jezus a keby to bolo inak ako pises, tak by ten tvoj posledny post vyzeral inak? :D
Len rypem, to co si napisal o tej nevdacnej pozicii chapem. Rovnako ako ja som automaticky Matusovim agentom, lebo som si od neho kupil nejake jazdenky a pri tom ho spoznal. :lol:
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:14:34
00
Hm, tak asi vam len zostava dufat, ze nefabulujem. :) Ale kedze si o spusteni e-shopu vedel skor ako ja, tak to o mojom suvise s tym projektom asi dost vela hovori. :D V kazdom pripade spustenie e-shopu zda sa trvalo pozmenilo vnimanie istych veci a s tym uz nic neurobime. Rozhodne to nepomohlo pocitu ludi, ze forum je nezavisle. Ale je.
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:21:19
00
Matt; obcas mrknem do tejto temy a mometnalne ma celkom mrzi ze si sa rozhodol obemdzit tu svoje posobenie. Taktiez si myslim ze si tomuto foru vela priniesol ako ktorykolvek z nas a vsak mali by sme sa asi vsetci naucit trosku veci filtrovat. Ty konkretne MTBiker e-shop a forum. Bola by chyba keby si na forum zanevrel a aj na tuto "tvoju" temu, myslim ze to nieje az take zle ako to mozno vidis ty, keby ano tak by tu minimalne tato tema uz asi neexistovala ;) Asi vsetci by sme si mali uvedomit ze nie kazdy a vsetko je dokonale, tak ako ma niekto dobre tak moze mat iny zle skusenosti (praca s ludmi je asi najtazsia).
Ako si napisal cena na e-shope nieje vzdy najpodstatnejsia, sam som u teba posledne robil velku objednavku a mohla byt na moj "projekt" raz tak velka ale nemusla byt aj ziadna. U teba vidim mnozstvo vyhod pre ktore ti dam obcas nieco zarobit, ale taktiez obcas siahnem aj niekde inde. Mozem ta ubezpecit ze to nieje len kvoli cene ale aj kvoli pristupu ktory u teba vidim a nemyslim len osobny odber.
Na zaver uz len tolko aby ste sa tu jeden druheho neosocovali, aj tak to nikam nevedie a nikdy neviete kedy budete v buducnosti jeden druheho potrebovat ;)
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:30:03
08
Jezus ako mozem vediet, ze si nefabuloval uz vtedy? Dobre, dobre, uz stacilo. :lol:

Este jedna vec k teme. Ja som na Slovensku vzdy kupoval len u Matusa. Inak mimo SK takmer zasadne len B-D alebo B24. Rozdiel? V prospech Nemcov sirka portfolia a takmer bezchybnost v dodavkach (pri poslednej neposlali jednu dusu aj ked si ju nauctovali, na mail odpovedali za dva tyzdne a peniaze vratili). V prospech Suncycle? Komunikacia ohladom veci, ktore ani nema v ponuke, ochota zohnat aj nestandardne veci, dohoda na cene v prospech oboch stran, ak je to mozne. Ja toto ocenujem a objednavam dalej aj ked mi mozno hrozi, ze v baliku pride nejaka ina polozka. Viem totiz ze nebudem mat problem s jej vratenim. Pre mna je toto nenahraditelne, ale chapem aj opacny pohlad.
Len by ma zaujimalo, ci si niektori uvedomuju, aky je rozdiel medzi takym B-D a Suncycle vo velkosti. :lol: Samozrejme, konecneho zakaznika to trapit nemusi, len sa potom necudujme, ze na SK nic nevieme vybudovat, vsetko dovazame, posielaju nam sem shajty a mame tu nezamestnanost jak krava... :P
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 13:42:00
04
U Matusa som uz niekolko nakupov spravil, skusenosti mam aj s 3 roznymi CZ obchodmi (bike-eshop, spoke, koloshop) a zo "zahranicnych" napr. Evanscycles. A v podstate v mnohom to vidim tak, ako pisal Wladix - niekedy preferujem velky automatizovany a casto velmi neosobny kolos, inokedy radsej objednam zo Suncycle. Obcas kupim aj v kamennej predajni lokalnej. Ta konkurencie je dnes velmi tvrda a lahko sa zvyka na "100%" sluzby. :)
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 14:09:08
00
Kombinácia ,,cena+prístup predajcu k zákazníkovi" zaručí obchodu to,že sa zákazník vráti.A samozrejme u mňa ešte veľmi zaváži to,keď sa dá s pedajcom dohodnúť na cene, pokial ho nájdem v inom obchode výrazne lacnejšie.V Česku to majú ošetrené ,,garanciou najnižšej ceny" a toto mi ušetrilo dosť veľa peňazí,pretože v drvivej väčšine prípadov mi predajca cenu o niečo zlacnil,alebo dal takú istú ako konkurencia.Ani v jednom slovenskom eshope toto nefunguje.Samozrejme bol by som idiot,keby som podporoval nehorázne marže niektorých predajcov a preto, keď idem kúpiť nejaký komponent,tak si zistím najnižšiu cenu v českých e shopoch a porovnám to z našimi.Pokial tam zistím veľký rozdiel v cene,oslovím naše obchody s tým, že ak vie Čech zohnať tovar za určitú sumu,tak približne za takú sumu ho musí vedieť zohnať aj slovenský predajca.Ak napíše že to nedokáže,tak kúpim v Česku,pretože naozaj nevidím dôvod,prečo by som mal platiť za tovar premrštenú sumu,keď inde mi ho dokážu predať o 15-20% lacnejšie.Čo sa týka Suncycle a Matúša,naschvál nenapíšem žiadny koment,pretože by som mohol byť podľa niekoho ,,zaujatý" keďže sa s Matúšom poznáme a chodím si po tovar osobne, pretože to mám 5km.Ale podľa mojej osobnej skúsenosti(aj keď sa nedá tvrdiť,že tu nakupujem pravidelne) patrí suncycle k tým lepším e-shopom na Slovensku,samozrejme nedostatky sa vždy nájdu,nikto nie je bez chýb. :)
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 16:16:26
02
Ja dám tiež jednu skúsenosť so Suncycle. Odišiel mi hrudný pás tak som napísal matovi, mal ho obchode tak som si išiel preň osobne Mám to 20km žiadny problém. Problém nastal až keď som mal zaplatiť. Zistil som, že som peniaze aj doklady nechal doma.
Matúš mi hneď navrhol, že mu to môžem zaplatiť bankovým prevodom a podal mi hrudný pás.
Som tiež obchodník a fakt by som si veľmi rozmyslel či dám tovar niekomu koho som videl asi 3x v živote.
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 21:13:51
05
Nakupujem casto a pravidelne. Ina adresa sa stala aj mne, aj ina cena. Ale to niesu veci ktore by prevazili tie plusy kt. tento shop pre mna ma. Pokial to ma skladom mam to do dvoch dni doma. Ceny ma casto-krat lepsie nez na bikediscount alebo chainreactioncycles, a ked uz je niekde nieco lacnejsie nez u neho zatial mi vzdy! dorovnal cenu konkurencie. Ak nieco potrebujem na bajk prve kde kukam je sunko, ked to nema spytam sa ci to nevie objednat a castokrat to zozenie. Urcite pre mna lepsie ako kupkolo ci koloshop s nasich. n.1 for me :)
Zobraziť komentár 19.12.2014 - 22:41:14
01
Všetko je to o komunikácii. Ja som u Matta kupoval pár vecí a nikdy sa mi nestalo, že by som mal nejaký problém s tovarom, doručením či podobne. Skôr naopak. Keď som potreboval poradiť, cez mail mi napísal pre aj proti z jeho pohľadu. Inak Garmin je už doma :-) Ďakujem.
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 12:19:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up