Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tiez mi nedalo sem neprispiet prispevkom, kedze sa tu posledne dni, neviem ci pravom rozmohla kritika. Ano, vsetko je o komunikacii a ked niekto s tym ma problem, tak to potom aj takto vyzera a zlizne si to nakoniec Matus. Aj ked nehovorim, ze z jeho strany je to vzdy 100%ne. Pri tom pocte objednavok a zhone sa to ani neda. Ja nakupujem hlavne cez internet a len zo Suncycle. Kedysi som nakupoval z kade tade, ale teraz uz len odtialto. Objednavok uz bolo niekolko desiatok a vacsinou spokojnost. Ano, stalo sa, ze sa nieco doplietlo, ale za par dni to bolo vyriesene. Ale boli aj take objednavky, kde pri objednavke nizsieho modelu mi prisiel v tej istej cene model vyssi (a neboli to ziadne centy, ale desiatky €). A dalsie plus je, ak mou ziadany tovar Matus v ponuke nema, tak za par dni mi ho vie zohnat vo vybornej cene.
Takze zaverom, podla mna (a mojich kamaratov, co tiez obcas nieco potrebuju) najlepsi obchod na Sk. ;)


Naposledy upravil AK4477 dňa 22.12.2014 - 13:30:27, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 22.12.2014 - 13:25:56
02
Práve kôli komunikácii patrí pre mňa k naj shopom , pre mňa Soof a Suncycle naj e-shopy na Slovensku...
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 13:28:07
00
To naj je myslené ako najhoršie ? .Ak si to myslel ako najlepší, potom si predstavujem :
- posielať vecí, ktoré som si objednal. Neposielať za rovnakú cenu drahšie veci ako náhradu bez odsúhlasenia, len preto že ako Slováci predsa máme radi prekvapenia a zľavy. Kindervajcia ako prekvapenia kupujem dcére.
- uvádzať, koľko ks tovaru mám na sklade, ako napr. kupkolo. Mňa nezaujíma - ako som zažil dnes, že tovar je skladom, ale v skutočnosti je to už posledný kus rezervovaný pre iného. Alebo že máme aj kotúč XTR, len nie 160 mm - bežný rozmer .
- nesľubovať somariny, že niečo príde o 2 dni, keď to príde za týždeň - dva. Potom kvôli hlúpej cestnej duši, čakám celú zásielku 3 týždne - zážitok z augusta.
- komunikácia je tu niekedy fakt problém. Už som na mail čakal odpoveď aj 3-4 dni, kým sa vôbec ozvali...

To sú niektoré moje zlé, viacročné skúsenosti so suncycle.

Ak to zhrniem : som rád, že je tu konkurencia
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 15:27:52
03
Myslel NAJ lepší pre mňa vždy dodržali body ktoré si vypísal okrem jedného a to je ten počet kusov to fakt chýba inak ja mám len dobré skúsenosti ,zatial...
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 16:02:04
00
Ktory slovensky eshop toto ma?
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 17:14:59
00
Tie obhajoby v style "ano, nie vzdy prislo co malo, alebo prislo inam, ale mne to nevadi, je to TOP obchod" su zabavne. :)
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 18:00:21
00
marp a ked si taky nespokojny s tymto eshopom preco z neho stale objednavas?
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 18:02:29
00
Ja sa chcem poďakovať matt ovi za dodaný tovar ktorý mi dnes prišiel. Presne to som chcel aj keď to vôbec nemal ani v ponuke.
Keď mám ja väčšiu obj. tak mu najskôr napíšem či má, nemá skladom a čo a ako dlho trvá. Pracoval som v obchode a viem pochopiť že aj jemu môže poslať, neposlať dodávateľ niečo iné, prípadne čas dodávky sa predĺži.
Za mňa však komunikácia za 1.
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 19:38:45
00
Jezus skor tvoje prispevky boli zabavne. No uz mi pridu trapne :(
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 19:46:51
02
Mne zas pride trapne, ze sa niektori akoby nevedia zmierit s tym, ze nie kazdy prispievatel v tejto teme musi automaticky len chvalit a akonahle napise niekto nejaku negativnu skusenost, tak sa tu ozve niekolko obhajcov snaziacich sa to zlahcovat. Treba si konecne uvedomit, ze toto nie je ziadny fanklub, ale tema, kde ludia pisu svoje nazory a skusenosti s danym obchodom. That's all.
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 20:06:46
00
Jezus, nemam nic proti aj negativnym nazorom ale vazne nechapem tvoje prispevky. Ak si pamatam, uz si napisal ze ti nieco nebolo dodane a ani fakturovane, ale je tak trochu mimo, aby sa moderator tohoto fora "pripajal" ku kazdemu negativnemu nazoru a tak ho zvyraznoval.

co sa tyka nespokojnosti, ako tu bolo napisane, pri objednavkach ktore sa rataju uz na tisice sa bohuzial chyby stanu aj ked ich skutocne nechceme robit. Co sa tyka vyjadreni o kindervajickach ktore zasielame, tiez je to uz docela trapne. Ano, je mi luto kazdeho nespokojneho zakaznika, ale vazne nechapem co viac robit aby boli ludia spokojni. Ano, problem je ze system nezobrazuje pocet kusov a vznikaju problemy ked pride viac objednavok na dany kus tovaru, ako napriklad v pripade marp-a. Dnes si objednal tovar z ktoreho posledny kus mal rezervovany iny zakaznik. Obratom som ho vsak informoval o tejto skutocnosti a ponukol na vyber tri "podobne" produkty aby sa mohla objednavka pripadne vybavit este dnes. Skutocne neviem co v danej chvili mozem urobit viac ako predajca smerom k zakaznikovi? ( teda okrem toho ze sa system postupne prerobi tak aby zobrazoval pocet kusov a aj rezervovane a este neodoslane kusy tovaru )
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 20:25:09
012
@hack3r mýliš sa - neobjednávam od nich stále, v r. 2014 už len 1x a to preto, že 1/tovar bol skladom a 2/ s odstupom času som chcel vedieť, či sa niečo zlepšilo . Inak ma pobavili alternatívne ponuky od matta k elite valcom za 250 € v rozmedzí 500 - 1000 €. Asi chlapi napiekli a jedli veselé koláčiky. Tak som tovar objednal u Pepíkov, lebo som u matta už nedostal odpoveď, kedy tovar dostanú zase...

V auguste som chcel kupovať cestné kolesá - info na suncycle, napr. o roku výroby = bieda. Ako vzor, ako by to mohlo vyzerať, je napr. bike24.com, detailné info o tovare, dostupnosť, termín dodania.... tak som spravil objednávku za 900 € tam.

Napr. v júni som mattovi písal, či sa nedá zohnať radenie XTR M970 - žiadna odpoveď...
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 20:52:37
01
matt, staci poriadne citat.

1. Bol mi dodany iny tovar, nez bol objednany, bez upozornenia a platil som zan. To len pre poriadok, nech to z Tvojho podania nevyzera, ze si nejaka charita a ze som mal nieco zadarmo a este sa stazujem.

2. K ziadnemu negativnemu nazoru som sa tentoraz nepripajal. Len som napisal, ze sa bavim na tych "objektivne" pozitivnych. ;)

3. Funkcia moderator neznamena, ze nemozem prispievat do fora svojim nazorom, takze mi to laskavo nezakazuj. Ja Ti nic nezakazujem a ani som Ta (na rozdiel od Teba) neobvinil, ze "nahodou" sa tu zrazu po negativnych reakciach zacinaju ozyvat sami spokojni zakaznici. Pisem sem ako kazdy iny a pokial tu budu mat ini tendenciu zlahcovat, ja budem mat tendenciu na to upozornovat. Proste ma nebavi citat reakcie ludi, ktori sa riadia heslom "koho chlieb jes..." a nedokazu byt objektivni.
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 21:40:08
01
Jezus asi si to nepriznas, ale si zaujaty a je to dost vidno. Vsetci objednavaju aj s inych eshopov, vratane mna. Nie svetko ma Matus a nie vzdy ma najlepsiu cenu ako sam napisal. Ine eshopy reaguju na maily v rozmedzi 24-72 hodin, alebo vobec...Matus do 24 hodin, zvacsa do 12. Takze cokolvek si s nim vykomunikovat nie je problem. Ked sme pri tych heslach "kto chce bit palicu si najde" Komunikacia je ale vseobecny problem ludi, preto vznika tolko nedorozumeni a omylov. Mne vyhovel vzdy a je mi jasne ze nemoze mat skladom vsetko co si zmyslim, takze ked si par dni pockam absolutne mi to nevadi. Ked potrebujem nieco akutne spytam sa ho ci to vie realne dodat, ked povie nie opytam sa inde. Takze vyhovorky typu cakal som 2 tyzdne na mail resp odpoved od Matusa su len o lenivosti a internetovej resp nakupnej negramotnosti.
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 22:10:20
07
Opakujem, všetko je o komunikácii. Tiež by som zaradil otázky poslané ŽIADAM, CHCEM... do second service. Normálne sa dá komunikovať, Matúš, máš, nemáš, doporučíš niečo.... V kupkole to majú to lacnejšie.... dá sa za menej?.... (už sa mi nechce písať)
Zobraziť komentár 22.12.2014 - 22:15:34
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up