Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ako postupovať pri eshope čo nedodal zaplatený tovar a prestal komunikovať? po týždni od objednávky vecí skladom a jej nedoručenia som tam písal, odpoveď bola taká že čakali na naskladanie z čiech a že to zajtra ide smerom ku mne... prešiel ďalší týždeň a nič som nedostal a na ďalší dotaz predajcovi som už nedostal odpoveď.. medzi časom došiel mail na hodnotenie na heureke, ktoré som vyplnil objektívne na ako veľmi zlú skúsenosť s obchodom... toto mi pár krát zabralo už a vždy sa ľady mlčanlivosti pohli, teraz ale nie... inak eshop vsetkonabajk.sk mali tam vec čo som v normálnych eshopoch nenašiel, inak by som tam nenakupoval...
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 13:46:00
00
arrow_leftHosť napísal:
inak eshop vsetkonabajk.sk

Toto si myslel? http://www.vsetkonabike.sk/
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 13:50:54
01
Daj ich na SOI, to väčšinou zaberie
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 13:51:15
00
Vsak tam mas odpoved (na heureke ti odpisali). Stranka nevyzera ako podvod.
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 13:58:20
00
Bikejoring bud SOI alebo keby nepomohlo, tak je aj moznost alternativneho riesenia sporov https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK

A este ti poradim posielat emaily s "potvrdenim o doruceni" vtedy ti server automaticky odosle email so vsetkymi detailami (cas, IP, server atd.), aby sa nemohli vyhovorit, ze mali offline server alebo ine kraviny.
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 14:09:26
01
tak to ma ani nenapadlo, že mi tam môže odpísať, schválne som tú kolonku kde sa dáva mail aby mi došla reakcia od obchodu nechal prázdnu.. ale peknú hlúposť napísal.. nasledujúci pracovný deň je dnes a zasa mi nič nedošlo, okrem iného to písal už pre týždňom, tak čo chce akú kladnú recenziu? inak píšem aj tie, keď som nadmieru spokojný a mám zrovna chuť vyplniť ten dotazník
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 14:13:04
00
arrow_leftHosť napísal:
... toto mi pár krát zabralo už a vždy sa ľady mlčanlivosti pohli, teraz ale nie... inak eshop vsetkonabajk.sk mali tam vec čo som v normálnych eshopoch nenašiel, inak by som tam nenakupoval...


:facepalm: ....takze nakupujes pravidelne v obchode ktory tovar posiela az po tom, co sa na nich stazujes na heureke ? neviem ci sa mam na tom smiat alebo plakat :) Vsetko sa da najst aj inde, len sa netreba obmedzovat slovenskymi podnikavcami.
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 14:23:22
00
jak pravidelne? prvý nákup (a posledný) v tomto shope... išlo mi len o lep na galusky plus klasika keď už niekde nakupjem tak prihodím aj veci čo aktuálne nepotrebujem... a jasné bolo to aj inde, ale pri lacných veciach sa moc neopláca preplácať dopravu zo zahraničia...
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 14:28:33
00
ok, lebo si to napisal tak zvlastne, tak to vyznelo ze tam bezne nakupujes :)
Inak v takychto "jednoclovekovych" obchodoch nakupujem zasadne na dobierku. Potom ma nemusi trapit ked nekomunikuju a tovar ani po mesiaci nedodaju, maximalne poslem mejl nech si to stornuju a strcia niekam...
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 14:31:55
01
ja som si ten obchod moc nepreveroval, zatiaľ som k tomu ešte nedospel, ale po minuloročných dosť zlých skúsenostiach k tomu budem musieť asi pristúpiť... lebo roky nakupujem dosť po eshopoch a vždy to išlo viacmenej bez komplikácii... tak isto je pre mňa pohodlnejšie, keď platím predom, jasné keby som kupoval niečo drahé, tak by som ani cent predom neposlal... ale pri maličkostiach do 100€ je to pohodlnejšie, nemusím vyrátavať centy kuriérovi potom, zvlášť keď som v robote... tiež netuším či sa už dá všetkým platiť kartou atď... prinajhoršom aspoň sídlo firmy mám dosť po ruke :D
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 14:41:47
00
Suhlasim s PhilJ, z CZ/SK eshopov zasadne nakupujem na dobierku. Jedine u dlhodobo osvedcenych platim kartou.
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 15:32:54
00
ak tomu dobre rozumiem, zahraničnému veríš aj keď nie je overený? prečo?
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 15:33:42
00
To uz robis unahlene zavery, nic take som nenapisal. :-) Pri zahranicnom vacsinou nie je moznost dodat tovar na dobierku, inak by som ju vyuzil. Okrem toho si preverujem kazdy jeden shop z ktoreho nakupujem.
Zobraziť komentár 03.04.2017 - 15:40:36
00
LOL práve mi dorazila tá zásielka čo som tu minule písal... malo to ísť slovenskou poštou, doniesol to UPS kuriér, bez notifikácie dopredu, ale čo je najväčší gól, že to kvôli čomu som tú objednávku spravil, tak tam nie je a miesto toho tam mám zdvojené ostatné položky, čo som hodil do košíka :D a zásielka bez faktúry... no nič kašlem na to, naťahovať sa nebudem, ale dajte si na ten eshop pozor, to má veľmi ďaleko od seriózneho jednania...
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 10:43:30
01
arrow_leftHosť napísal:
LOL práve mi dorazila tá zásielka čo som tu minule písal... malo to ísť slovenskou poštou, doniesol to UPS kuriér, bez notifikácie dopredu, ale čo je najväčší gól, že to kvôli čomu som tú objednávku spravil, tak tam nie je a miesto toho tam mám zdvojené ostatné položky, čo som hodil do košíka :D a zásielka bez faktúry... no nič kašlem na to, naťahovať sa nebudem, ale dajte si na ten eshop pozor, to má veľmi ďaleko od seriózneho jednania...


uff neskoro, už viac ako 3 týždne čakám na magic mastik od vittorky a ništ :) najprv že, tovar bol vypredaný, potom čakali sme na naplnenie objednávky vo väčšom objeme nakoľko je vyššie poštovné od dodávateľa z CZ a nakoniec balík k nám dorazí asi až v Piatok z CZ lenže nenapísal o ktorý piatok sa jedná :)

Takže si to nejaký Mário Červeňanský môže strčiť za klobúk a ak aj niečo pošle tak to nepreberiem. (platba: Dobierka)
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 23:03:42
00
keyboard_arrow_up