Lokalizácia
Formulár sa odosiela
1. paka ide velmi lahko oproti tech3
2. je citit narast brzdnej sily (jazdil som tech3 v4) povedal by som tak 20% oproti starym V4 na rovnakych 203mm kotucoch.
3. Expanzka je vacsia
4. Piesty v strmeni su hybridne. ocel/resin - celkovo prispeli ku lahkemu chodu podla mna.

Ako ti to mohlo tlacit do dlane ? svoje V4 som mal 4cm od gripov. tieto mam kusok dalej
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 00:16:51
00
ked jazdíš XC a po ceste protivietor. chytím na uzko. nech mam menší odpor :D to endurista nepochopí :D
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 05:15:28
05
ja mam objimky po roku uz vylestene :-D a tie sroby su tam fakt na hovno
body 1 a 2 by chcelo porovnavat s novymi tech3 nie dlhodobo jazdenymi - ono sa ten chod aj brzdny ucinoc casom vzdy trosku zhorsi. kazdopadne ta kilometrova paka tech4 musi mat z principu lahsi chod a vacsi ucinok :-)
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 08:36:02
00
ako myslis s novymi ? ten chod paky je tazsi koli mocnejsej pruzine v tech3. nie koli tomu ze by boli opotrebene alebo nieco. su v tip top stave
skoda ze tech3 nemam momentalne po ruke. cvakol by som ich. tech 4 paka nieje ani o 1cm dlhsia. mozno ani o pol. len sa tak tvari :) ,ma iny tvar
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 08:57:04
00
Niekde bolo porovnanie, obidve paky vedla seba. Neviem to najst. Su takmer rovnake.
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 09:35:56
01
tak to pekne skresluje
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 11:55:03
00
Pozor ale, E4 boli silnejšie ako V4... Už aj v sérii
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 21:13:05
00
myslis podla toho testu v laboratornych podmienkach ?
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 21:31:32
00
myslím v reále :P .a došiel kamoš na mt7 a bolo rozhodnuté
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 22:01:36
00
mala recenzia na tie MT7.
Ja ako 100kg vorvaň, ktorého je ťažšie zastaviť dole kopcom som sa nechal ukecať na MT7. Musím len povedať, že prečo som ich nekúpil skôr.
Modulácia úplne nádherná, jedným prstom človek vie zablokovať koleso tak ako keby tam dal konár. Na lokálnych trailoch prekonávam aktuálne svoje rekordy a to je len začiatok sezony a nemám kondičku (bežne som dával svoje rekordy na jeseň s paradnou kondičkou a -8kg na váhe).

Oproti Guide Rs sa brzdná dráha skracuje o polovicu takže človek nemá starosť o to, že či dobrzdí. Počiatočné skrátenie je úplne jednoduché. Tiež prevliekanie rámom sa dá v pohode bez odvzdušnenia.
Ani guide Rs nebrzdili zle, ale to stále servisovanie už mi šlo na nervy. Keď ich teraz chytím tak úplne ako hračkárske brzdy a chápem prečo šli tak ako šli...

Kto váha aké zobrať tak s mt7 bude mať úsmev na perach.
Zobraziť komentár 18.05.2022 - 22:28:44
07
MT7 mam vo vybere akurat na skladacku
mozno mt8, ale zas dost brzdim dole kopcom ako som zostarol a tych mojich 85kg mozno bude dost na ne :D
a mozno pockam co napisu este na hope alebo dake ine a hodim tie do kosika :D
Zobraziť komentár 19.05.2022 - 07:53:44
00
Ak niekto nechce dávať až tak veľa € za MT7 tak aj MT5 sú skvelá voľba.
A spolu so shimano pákami (Shigura) sú najlepšie brzdy v pomere cena/výkon.
Zobraziť komentár 19.05.2022 - 12:54:56
00
Napr a nekupovat magura zelene platne, velmi divne chovanie, raz tak raz onak🤣🤣 a nie a nie ich zodrat este k tomu 🤣
Zobraziť komentár 19.05.2022 - 13:04:09
00
Cisto nahodou mi neviete nikto zmerat priemer 160mm BBB kotuc, Maguru MDR-C a formulu kotuc. Mam teraz shimano, ale na priek tomu ze je to strmen chyteny priamo na ram nederie cele platne. Cize hladam kotuc tak o 1-2mm vacsi ako je shimano SM-RT70 160mm. Vdaka.
Zobraziť komentár 23.05.2022 - 02:29:06
00
Maguru Ti doma viem zmerať... večer.
Zobraziť komentár 23.05.2022 - 07:46:45
10
keyboard_arrow_up