Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ťažko tu hlavne predpokladať čo sa tým čistením piestikov myslí. Ono to bez demontáže platničiek, kolesa atď ani nemá nejak zmysel robiť....či sa tu ale nemyslí čistením piestikov len nejak pri umývaní bicykla z toho vystriekať blato a prach. To asi robí takmer každý okrem jedincov, ktorých je na tomto fóre dosť a ktorí umývajú bicykel len ak nájdu prasklinu v ráme.
Zobraziť komentár 31.12.2024 - 09:56:07
14
To je len iniciatíva majiteľa, toto naozaj netreba robiť. Na žiadnych brzdách.
Zobraziť komentár 31.12.2024 - 09:56:35
00
Kazdy predsa vie ze sa neumyva. Keď umyjes tak najdes prasklinu. 😉
Zobraziť komentár 31.12.2024 - 09:58:34
02
branomelis zamienaš následok s príčinou LOL ale teda čistenie v spomínanom intervale, to by som hodil do škarpy velmi rýchlo ...
Zobraziť komentár 31.12.2024 - 09:58:51
01
Schválne som to trochu opačne napísal .-) Správne to je ale tak, že z nejakej pohnútky napadne osobu umyť bike a hľa: Prasklina...a dyk ďalšia.
Zobraziť komentár 31.12.2024 - 10:00:21
01
Tie brzdy fungujú aj keby som ich necistil,
nestaral sa ,aby bolo jasné.moja iniciatíva,prehnaná ale radšej,už som zničil tak jedny brzdy ,že som sa ne kuk len pri výmene platniciek.Tak zas ale sram code,tie by sa pokazili,aj keby som nejazdil.Som celkom nicitel spotrebného materiálu na bajku.
Zobraziť komentár 31.12.2024 - 19:13:01
00
Caute, asi je uz nacase vymenit moj stary vecne upgrejdovany uz skoro 25-rocny Trek, takze priebezne sa obzeram po novom MTBcku do novej sezony. Klucove su pre mna co najmenej problemove a bezudrzbove hydraulicke brzdy, nemusia to byt zavodne topky, brzdim maximalne sem tam strmsou zvaznicou a aj to pomalicky. Ktore od Shimana, pripadne inych beznych znaciek, co najdem na bajkoch od cca 1000 eur, su podla vas to minimum, do ktoreho by ste isli? Cital som tu dost vlea hejtu na MT200 (aktulane na vybehovych bajkoch). Su fakt az tak tragicke?
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 09:11:40
00
aspon radu MT 400
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 09:13:57
01
MT200 nie su vobec tragicke, aspon teda na 200mm kotucoch, ak teda nemas 100+ kg . Ale ci je nejaky rozdiel u MT400, to neviem.
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 09:19:48
00
MT 200 mám na 27 kilovom e-biku,tie brzdy sú úplne blbuvzdorné a spolahlivé-áno,páčku treba stískať silnejšie ako u vyššej rady Shimano zo servo wave,ale brzdia dobre-jediné,čo som vymenil boli pôvodné 180 mm kotúče za 203 mm,dal som tam lacné Shimano RT30 a nie je problém.
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 09:29:44
00
Podľa mňa, podľa toho co ideš jazdiť. Pre bežného cyklistu budú dostačujúce a kto nevyskúšal iné sú dokonalé. Ak ak budeš jazdiť trasy, ktoré sú skôr o zbieraní výškových metrov, , sú na nej strmé úseky ocenis lepšie brzdy. Ale nechcem tým povedať že to neubrzdis aj s týmito brzdami. MT200 som mal XC biku, pokiaľ som jazdil na poľných cestách a podobne zvládali svoju úlohu. Na dlhších zájazdoch by to chcelo niečo lepšie.
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 11:09:17
00
ak jazdiš pomaly tak stačia aj MT200 alebo MT400 ... prikup o čosi lepšie kotuče napr. SM-RT54 / 64 a bude to brzdiť celkom fajn


Naposledy upravil tomtoylc dňa 13.01.2025 - 21:16:44, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 13.01.2025 - 13:56:48
00
Samotné brzdy sú ok za tie peniaze, mne na nich vadia len dlhé páky.
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 20:58:22
00
MT400 4 piestiky su tu v eshope po 20 eur v OEM verzii... Tiež som ich tu kupil, S 203mm kotučmi brzdia ako víno. Krásna modulácia v blate, podobná ako Code RS od SRAM. Aktuálne skladám HT a dal som dozadu 180mm a dopredu 203mm SMRT 64, vzadu metal vpredu resin a ubrzdí ma to jedným prstom. Na ht aj tak vzadu nie je taký grip skrz chýbajúci tlmič takže neviem načo by mi tam bol vyšší výkon brzdný aj tak to ide do šmyku na blate, sypkom povrchu alebo hrboloch a to mám DHR 2 vpredu aj vzadu... Na nejaké Ikony su silnejšie brzdy asi zbytočne...
Zobraziť komentár 13.01.2025 - 21:42:21
00
MT400 majú 4piesty systém 2x2😀
Zobraziť komentár 14.01.2025 - 04:46:19
00
keyboard_arrow_up