Lokalizácia
Formulár sa odosiela
minulu sezonu som maratony jazdil len na Race Kingoch, v blativych stupanich (Partizanske)nadavali vsetci, napriec sortimentom plastov, ja som vnimal ten plast skor ako vyhodu - nalepilo sa ne minimum blata
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 07:35:40
00
Zaujímavý postreh andrej25. Zodral som už dva páry RK. (sú inak výborné)
Kto vie v blate jazdiť, lepší je ako ten, čo nevie a má aj špeciálne blatové pneu.
I napriek tvojim skúsenostiam však opakujem, že RK nie sú vhodné do blata.
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 07:57:13
00
vhodne urcite nie su, ale prezit sa to da :D
teda aspon minulu sezonu (bola dost sucha) to bola dobra volba, kedze pouzivam UST, tak neprhadzujem plast podla pocasia
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 08:11:21
00
ja som tiez tentokrat zvolil continental X-king2,2 a necakane je tensi ako maxxis crossmark 2,1(skoro o 3 milimetre)
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 08:46:14
00
jj. cca. 54 mm (pri 4 atm)= 1,15 palca (pri 3 atm len 53mm)
V jednom teste odporúčali dokonca použiť 2,4 ktorá mala šírkou nahradiť poctivú 2,2
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 12:59:35
00
Kokso pchať 4 atmosféry do balóna! :-) To si napísal snáď iba kvôli rozmeru. ;-)
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 13:07:24
00
skoda ze som to nevedel pred tym som chcel cosi hrubsie ale nevadi aspon bude mensi odpor:)
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 13:18:36
00
pridam aj svoj postreh. Race king vzorok vydrzal ale boky su papier,prerezala som niekolkokrat
je pravda, ze to bola ta lacnejsia kevlarova varianta nie supersonic
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 13:20:09
00
Ja jazdím vpredu 1,8 a vzadu 2,0 atm.
Momentálne doma nalievam nové TLR plášte latexom. Pri vyššom tlaku sa viacej roztiahnu a lepšie latex utesní póry. Kôli meraniu šírky sa mi nechcelo gumy spúšťať. No pri tých pracovných 2,0 atm budú mať minimálne o 1-2 mm ešte menej. Teda 2,2 budú poctvé 2,1
Inak poznám aj takých, čo na tých 4 amt jazdia XC.
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 13:22:05
00
pridam aj svoj postreh. Race king vzorok vydrzal ale boky su papier,prerezala som niekolkokrat
je pravda, ze to bola ta lacnejsia kevlarova varianta nie supersonic

Šwajble sú však ešte tenšie.
Prevedenie Supersonic je maximálne odľahčený ale zároveň "zraniteľný" plášť.
Kompromis váha spoľahlivosť je prevedenie RaceSport.
Protection (tretia odolná vrstva) mi pripadajú málo poddajné.
Základná skladačková verzia má boky pomerne tenké. (zatiaľ som však nemal problém)
Tubelesy sú zase príšerne hrubé.
Keď som "omakom" porovnával Šwajbla RR tubeless a Conti RaceSport TLR bojlsom prekvapený, že rozdiel je minimálny.
Momentálne mám doma 3 varianty. (Supersoniky som vylúčil - tie sú len v rozmere 26X2,0)
Zobraziť komentár 19.03.2013 - 13:36:25
00
Cawte chcel by som sa spytat ci mate nejake skusenosti s SCHWALBE ROCKET RON PERFORMANCE 2.25 alebo SCHWALBE RACING RALPH PERFORMANCE na zadnom kolese. Jazdim enduro 40% cesty 60% lesy a polne cesty. Potrebujem nieco co vydrzi dost dlho a zaroven aj podrzi pekne v lese. Mate niekto skusenosti? Dik
Zobraziť komentár 25.03.2013 - 13:45:28
00
toto urcite nieje na enduro a uz vobec nie na vydrž
Zobraziť komentár 25.03.2013 - 13:58:18
00
a co by si mi prosim odporucil v pribliznom cenovom rozpati?
Zobraziť komentár 25.03.2013 - 13:59:16
00
Ja som spokojny s Michelinami.
Zobraziť komentár 25.03.2013 - 14:10:45
00
ak to chces na ten bajk co mas v profile tak to tam kludne capni, s tym urcite enduro nejazdis. ale dopredu by som dal evo verziu kvoli trakcii, vzadu nechal performance kvoli vydrzi
Zobraziť komentár 25.03.2013 - 14:12:23
00
keyboard_arrow_up