Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Caute skusenosti s cafelatex alebo finish line tubeless mate?
Zobraziť komentár 12.05.2020 - 21:10:52
00
Sú lepšie možnosti, napr No Tubes alebo Joes
Zobraziť komentár 12.05.2020 - 21:22:14
07
Caute, môžu sa kombinovať dva rozdielne tmely v kolese? Máte s tým niekto skúsenosť či to nerobí neplechu?
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 09:34:14
01
Ak sú na rovnakej báze , tak by nemusel byť problém. Záleží aké dva druhy máš na mysli.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 09:42:56
00
Vcera som robil kolesa so stans no tube paskou, schwalbe sa mi zdala lepsia, ale Vittoria barzo 29x2,25 plaste ma vazne potrapili. Predny este ako tak, ale zadny bol brutal, musel som ist na benzinku fukat, v jednom mieste pri patke bol nejako divne zahnuty po sfuknuti a robilo to dost problemy pri fukani.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 10:31:38
00
arrow_leftslavomirk napísal:
Caute skusenosti s cafelatex alebo finish line tubeless mate?

Ja pouzivam mnoho rokov Caffelatex (Schwalbe pneu na mavicoch) a bez problemov, uplna spokojnost.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 10:39:58
11
Ten som mal aj ja. Ostáva nalepený zvysok v plasti. Ale defekt žiaden za 2r.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 11:15:29
00
arrow_leftmartinerbr napísal:
Vcera som robil kolesa so stans no tube paskou, schwalbe sa mi zdala lepsia, ale Vittoria barzo 29x2,25 plaste ma vazne potrapili. Predny este ako tak, ale zadny bol brutal, musel som ist na benzinku fukat, v jednom mieste pri patke bol nejako divne zahnuty po sfuknuti a robilo to dost problemy pri fukani.


Presne to iste ale s Agarro, vyskusal som 4 pumpy, minul 2 CO bombicky, skusil kompresor, co mam v aute, jarovu vodu, vestko mozne, X krat isla pneu dole hore (predne aj zadne) az som nakoniec tiez skoncil na benzinke, a este aj tam sa trapil, ale nakoniec som ten boj vyhral :-D. (od kedy jazdim bezduse, toto bola najkomplikovanejsia vymena pneu :-D, ale plaste su paradne.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 12:22:01
00
Ja som zainvestoval do tohoto:

Lezyne Pressure Over Drive: https://www.alza.sk/sport/lezyne-pressure-over-drive-gloss-black-d4623951.htm
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 12:33:26
00
Su aj lacnejsie riesenia:

https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/beto-cja-001s-tlakovy-prepustaci-valec-pre-hustenie-bezdusovych-pneumatik.html

https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/schwalbe-zasobnik-tire-booster-na-tlakovanie-bezdusovych-kolies.html

https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/sks-nadoba-rideair-model-2020.html
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 12:40:17
02
Jasne ale doteraz som to neriesil, lebo som to nepotreboval, maxxis dhf, wtb trail boss aj schwalbe NN som vedel nahodit bez komplikacii :-).

Po tom Schwalbe pokukujem, ghetto build BOOSTER z flase som zo srandy urobil, ale musim mu vylepsit design (tesnenie), po riadnom natlakovani fuci popod jeden ventilok, :-D.

Alebo pre pripad do terenu :-) (flasa na vodu a booster v jednom :-) )
https://milkit.bike/en/product/milkit-booster/


Naposledy upravil tomasspura dňa 13.05.2020 - 12:47:07, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 13.05.2020 - 12:40:38
00
Mám Lezyne. Ale aj mám aj plášte, 🥶 na ktoré je aj ona prikrátka. ⛽
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 12:45:40
00
Bike ma tyzden, toto bolo cisto o plasti podla mna, predny siel normalne obycajnou velkou pumpou bez vacsich problemov, len ten zadny sa stale divne prehol po sfuknuti, miniony isli predtym uplne luxusne v porovnani s tymto vcera. Zasobniky hore vyzeraju dobre, ak to budem robit castejsie, asi investujem par eur.
Este jedna vec, dufam ze ked podrzi ten plast dlhsie na kolese, to prehnutie po sfunuti by sa mohlo napravit, lebo toto fukat niekde v terene by bola morda a asi uz len dusu potom pouzit.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 13:05:01
00
Čo mám skúsenosti s Vittoriami, tak boli volnejšie, pri zadnom pomohlo až namotanie ešte jednej vrstvy pásky
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 13:14:48
10
Mne sa teda ani omylom nepodarilo pri nasadzovaní normálnou pumpou nahodiť patky. Vždy musím fúkať kompresorom. Plášte mám Schwalbe Tubelles ready, ráfiky sú taktiež TR, plášte idú dokonca celkom lahučko nahodiť aj dať dole, keď som čítal ako niektorí dávajú plášte pomaly násilím dole, zostal som dosť prekvapení. Asi záleží aj od kombinácie ráfika a plášťa. Nevýhoda pre mňa, pri prípadnom defekte a uvoľnení patiek z plášťa zostáva len nahodiť dušu alebo nájsť najbližší pneusrevis :D
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 13:59:13
00
keyboard_arrow_up